Ik ooookquote:Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog steeds Sinterklaas snoepgoed
Zo lekker.quote:
ik ook nog een paar kruidnootjesquote:
Oh echt, zo zeg netjesquote:Op maandag 9 december 2013 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo lekker.
Het zijn de enige pepernoten die ik op heb, dit jaar.
quote:
Dat lukt niet nu, heb ze niet mee naar het werkquote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, zo zeg netjes. Ik heb nog drie chocoladeletters, beetje marsepein en euhh nog wat kruidnoten met een laagje iets
.
[..]geniet er van!
Nouja, hoeft ook niet nu gelukkigquote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat lukt niet nu, heb ze niet mee naar het werk
Nee, doe ik in de loop van de week welquote:
Ik heb ook nog wat gevulde speculaas. Dan is het wel weer mooi geweest tot kerst.quote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, zo zeg netjes. Ik heb nog drie chocoladeletters, beetje marsepein en euhh nog wat kruidnoten met een laagje iets
.
Na kerst ga ik weer supermarktshoppenquote:Op maandag 9 december 2013 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat gevulde speculaas. Dan is het wel weer mooi geweest tot kerst.
Waarvoor?quote:Op maandag 9 december 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ziek
Zo wel even naar school voor een go/no-go
Project waar we mee bezig zijn. Webontwerp moet gekeurd worden, maar daar heb ik niet veel mee gedaan aangezien ik met een verslag en andere dingen bezig wasquote:
oei onbereikbare liefde... weinig frustrerender dan dat...quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog meer verliefd op die zanger van Placebo. Eigenlijk de hele band wel maar die zanger, omg![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog meer verliefd op die zanger van Placebo. Eigenlijk de hele band wel maar die zanger, omg![]()
Achjaaaaaaaaaaa. Ben er niet echt verliefd op natuurlijk.. maar gewoon. Godquote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oei onbereikbare liefde... weinig frustrerender dan dat...
Jij bent dom.quote:Op maandag 9 december 2013 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik maakte gisteren trouwens echt een grote fout. Die gast waar ik mee was zei naar een of andere band te zijn geweest in Rotterdam.. grote band. Dus ik zeg "oh, arena?" en echt één sec later zeg ik al "OHSHIT DAT IS NATUURLIJK NIET ROTTERDAH OWHEIOA"
Wel lief, hij zei meteen "ja nouja eigenlijk is dat ook een arena!![]()
![]()
" maar helaas
Dat vind ik een leuk complimentquote:Op maandag 9 december 2013 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind de verhalen van Ceack leuk.
Ik zou haar Twitter volgen
oef, gelukkig!!quote:Op maandag 9 december 2013 12:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Jij hebt weer een hoop om het te compenseren.
LB geeft graag complimentjes.quote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik een leuk compliment
[..]
oef, gelukkig!!
Jij geeft LB graag complimentjes naar het schijnt. Ik ook overigens, al is het maar omdat ze mij kan chanteren.quote:
Ze lijkt mij iedereen ook snel te chanteren moet ik zeggen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij geeft LB graag complimentjes naar het schijnt. Ik ook overigens, al is het maar omdat ze mij kan chanteren.
Doe eens normaal. Deze post ontcijferen deed mijn hersenen pijn.quote:Op maandag 9 december 2013 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze lijkt mij iedereen ook snel te chanteren moet ik zeggen.
Minder drinken.quote:Op maandag 9 december 2013 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Deze post ontcijferen deed mijn hersenen pijn.
dota2quote:Op maandag 9 december 2013 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag. Ik denk dat ik dit ga bereiken door weer nolife te gamen. Tips?
hoezo nietquote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even mijn Steam account weer activeren dan.
Laat maar. Ik krijg zelfs deze stap niet gedaan
[ afbeelding ]
Er staat een veld onder dat rode, voer daar even een naam in voor je PC/laptopquote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even mijn Steam account weer activeren dan.
Laat maar. Ik krijg zelfs deze stap niet gedaan
[ afbeelding ]
Ik was kennelijk verplicht een friend zijn naam in te voeren terwijl ik helemaal geen Steamfriends heb. Nu mijn eigen naam ingevoerd en dat was ook afdoendequote:
vind ik LoL ookquote:Op maandag 9 december 2013 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je Dota te moeilijk vind ja.
Dat staat er nietquote:Op maandag 9 december 2013 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was kennelijk verplicht een friend zijn naam in te voeren terwijl ik helemaal geen Steamfriends heb. Nu mijn eigen naam ingevoerd en dat was ook afdoende
Dat had ik wellicht beter kunnen doen ja. Rode tekst intimideert mij alleen. Ik durfde niet meer.quote:Op maandag 9 december 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat staat er nietLEZEN
Och armequote:Op maandag 9 december 2013 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had ik wellicht beter kunnen doen ja. Rode tekst intimideert mij alleen. Ik durfde niet meer.
Respecteer LR.quote:Op maandag 9 december 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat staat er nietLEZEN
DirectX ook nog... en dan weer ik geeneens of mijn computer het trektquote:
Hoi Tjackjequote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 9 december 2013 15:44 schreef Bos81 het volgende:
Bijna allles ingepakt. Straks maar uit noodzaak naar de Mac ofzo
Netjes op tijd klaar. Hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.quote:Op maandag 9 december 2013 15:44 schreef Bos81 het volgende:
Bijna allles ingepakt. Straks maar uit noodzaak naar de Mac ofzo
sof's uitzicht is hoogstwaarschijnlijk beter/10quote:Op maandag 9 december 2013 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier de dagelijkse lucht update om jouw gebrek in je boerengehucht op te vangen.
Echt lekker kwam het ook niet op de foto nee. Maar wat verveling allemaal met je doet.quote:Op maandag 9 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof's uitzicht is hoogstwaarschijnlijk beter/10
Dan ga je nietquote:
En wat nog meer?quote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef Crack_ het volgende:
IK GA ZO BIETJES ETEN, SPANNEENDD OEHEOEHOEO
Doe maar luxe, 3 soorten groente!quote:Op maandag 9 december 2013 17:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik krijg zometeen kipfilet met worteltjes, bloemkool en broccoli
Risotto en geitenkaas en rucola en OMGquote:
Jaja, ik krijg die troep elke maandag voor geschoteldquote:
Welkom bij de clubquote:
Jij eet vaak apart.quote:Op maandag 9 december 2013 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Risotto en geitenkaas en rucola en OMG. Nouja, nog nooit bietjes op dus hoop dat t lekker is.
Crack_ is een keukenprinsesjequote:
quote:
Ja dat is ook zo.. maar ik hoefde alleen een lijstje af te gaan met wat ik moest kopenquote:Op maandag 9 december 2013 17:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo moeilijk om te verzinnen enzo.
Ga je het vanavond vieren?
Oehlala imma princesquote:Op maandag 9 december 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Crack_ is een keukenprinsesje
En Tchock is prince charmingquote:
Nou vertelquote:Op maandag 9 december 2013 17:20 schreef Interv het volgende:
[..]
Dank. Het is echt geweldig, fantastisch, woehoe.
Wat doe je dan.quote:Op maandag 9 december 2013 17:20 schreef Interv het volgende:
[..]
Dank. Het is echt geweldig, fantastisch, woehoe.
Oh, dat is handig.quote:Op maandag 9 december 2013 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.. maar ik hoefde alleen een lijstje af te gaan met wat ik moest kopen![]()
..
Nee, zaterdag.
Ja, omgquote:Op maandag 9 december 2013 17:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat is handig.
Mensen die iets in de trant van 'Verzin maar iets leuks!:D:D:D:D' opschrijven.
Gelukkig wel. Morgen is het al zo ver. Over 1.5 komt er nog iemand van de begeleiding langs om alles af te ronden. Okee. Morgen moet ik uiteraard mijn beddengoed van straks in een vuilniszak stoppen en ook nog even de koelkast helemaal leeghalen. (er staat al een koeltasje klaarquote:Op maandag 9 december 2013 16:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Netjes op tijd klaar. Hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.
Zie je, helemaal op orde al! Gaat lekker toch.quote:Op maandag 9 december 2013 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Morgen is het al zo ver. Over 1.5 komt er nog iemand van de begeleiding langs om alles af te ronden. Okee. Morgen moet ik uiteraard mijn beddengoed van straks in een vuilniszak stoppen en ook nog even de koelkast helemaal leeghalen. (er staat al een koeltasje klaar)
Goed. Lekker bijgepraat met en vriendin met een heerlijke lunch erbijquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 17:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Goede argumenten, goede discussie.
Altijd tof.quote:Op maandag 9 december 2013 17:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Goed. Lekker bijgepraat met en vriendin met een heerlijke lunch erbijEn nu richting mijn Eltern.
Ja, drie of vier weken of zo. Zat voorheen bij haar in de klas, dus dat is best lang.quote:Op maandag 9 december 2013 17:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Altijd tof.Had je 'r al lang niet gezien?
Gezellig, veel plezier.
Inderdaad best lang dan.quote:Op maandag 9 december 2013 17:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, drie of vier weken of zo. Zat voorheen bij haar in de klas, dus dat is best lang.En thanks.
![]()
Jij nog leuke plannen voor deze week?
quote:Op maandag 9 december 2013 17:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inderdaad best lang dan.
Nog geen heel bijzondere plannen gemaakt eigenlijk. Voornamelijk aan school werken, helaas.
Oh en woensdag eindelijk mijn roze pasje ophalen en dan rondscheuren, dat is dan wel weer leuk.
Zijn de rijbewijzen nog steeds roze dan??quote:Op maandag 9 december 2013 17:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inderdaad best lang dan.
Nog geen heel bijzondere plannen gemaakt eigenlijk. Voornamelijk aan school werken, helaas.
Oh en woensdag eindelijk mijn roze pasje ophalen en dan rondscheuren, dat is dan wel weer leuk.
Eerste de beste die ik tegenkom, trek ik de deur van open.quote:Op maandag 9 december 2013 18:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
In wat voor karretje ga je dan rondtoeren Appel?
Ja joh!quote:Op maandag 9 december 2013 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn de rijbewijzen nog steeds roze dan??![]()
GTA V style, I like itquote:Op maandag 9 december 2013 18:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eerste de beste die ik tegenkom, trek ik de deur van open.
Ik weet dat het in de tussentijd pasjes zijn geworden ala formaat paspoort/ID-kaart, Maar ik dacht de kleur ook veranderd was..quote:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 9 december 2013 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet dat het in de tussentijd pasjes zijn geworden ala formaat paspoort/ID-kaart, Maar ik dacht de kleur ook veranderd was..![]()
@
Ja héquote:
Heb je al wel lessen enzulks?quote:Op maandag 9 december 2013 18:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil ook mijn rijbewijs hebben enzo
Zekerquote:
Ohjoh, nog eventjes geduld dan!quote:Op maandag 9 december 2013 18:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeker19 lesuren achter de rug
Dit vind ik nou leuk.quote:Op maandag 9 december 2013 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier de dagelijkse lucht update om jouw gebrek in je boerengehucht op te vangen.
Ik ben altijd blij man.quote:
Jij lijkt mij wel een type voor zo'n trekkerrijbewijs.quote:Op maandag 9 december 2013 18:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeker19 lesuren achter de rug
Hoe is het?quote:
GOEDquote:
Vroeg ik jou iets?quote:
Nou zegquote:Op maandag 9 december 2013 19:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Vroeg ik jou iets?![]()
Met mij ook goed hoor. Oudjes zijn weer thuis.
wollahquote:
Stiekem vond ik het wel tof dat je zomaar vertelde hoe het met je gaat.quote:
Oke gelukkig maarquote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het wel tof dat je zomaar vertelde hoe het met je gaat.
Nog steeds goed.quote:
Kloptquote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vind die Bert Visscher echt geweldig
2quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
Hoeveel kopjes thee per dag is ongeveer normaal, vinden jullie?
Ik drink echt zo super veel thee, vandaag ook weer een stuk of 6 of zo.quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
tussen de 5 en de 10.quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
Helemaal goed. Ik kan nu al niet wachten op het eindresultaat.quote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit vind ik nou leuk.
Bedankt voor de update. Ik zal zelf zo snel mogelijk ook een bijdrage leveren.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik drink echt zo super veel thee, vandaag ook weer een stuk of 6 of zo.
Oh, dan zit ik nog goed.quote:
4.quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
Ik kan pas écht hard werken de nacht voordat het ingeleverd moet worden.quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Interv het volgende:
WOWOWOWOWOWOWW opdracht af en opgelost, ik ben zo blij nu. Ik houd van het gevoel als je iets hebt voltooid na intensief werken.
Elke keer een ander smaakje.quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Interv het volgende:
Thee is ook gewoon heerlijk en leuk al die smaakjes. Koffie is smerig enzo.
Welke studie doe jij? Hier is dat echt onmogelijk, maar op de middelbare had ik dat ook.quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan pas écht hard werken de nacht voordat het ingeleverd moet worden.
Zelfde hier. Afgelopen nacht was het weer feestquote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan pas écht hard werken de nacht voordat het ingeleverd moet worden.
Ik heb wel foto's van een andere dagquote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal goed. Ik kan nu al niet wachten op het eindresultaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Oh ja, ik drink nu appel.quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Elke keer een ander smaakje.
Drink nu 'Winter Glow'.
You're welcome.quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Bwhehe
. Door jou ga ik nu ook maar kopje thee drinken
.
Zonder suiker?quote:
Teveel warte thee is slecht voor de nieren dacht ik. Dus gewoon aan de groene thee blijven lurken.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van een andere dagleuke fotosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Zulke fijne thee. Moet je eens proberen. Vriendinnen van mij zijn d'r nu ook verslaafd aan door mijquote:
Dan 4, ja.quote:Op maandag 9 december 2013 19:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, want anders smaakt het alleen naar suiker, dat is zonde.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van een andere dagMooi. Al is het wel oneerlijke concurrentie, mijn mobiel kan de zon er nooit zo opkrijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje. Ik heb wel leukere. Dit was snel met ipodquote:
Dit was met mijn ipodquote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Al is het wel oneerlijke concurrentie, mijn mobiel kan de zon er nooit zo opkrijgen
Thee lijkt mij alleen maar positief.quote:Op maandag 9 december 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teveel warte thee is slecht voor de nieren dacht ik. Dus gewoon aan de groene thee blijven lurken.
Maar thee blijft een omslachtig drankje.
Geen dank, boerin.quote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb wel leukere. Dit was snel met ipod
Ben ik nietquote:
Ik drink nooit zwarte thee en groene thee vind ik eigenlijk niet zo lekker.quote:Op maandag 9 december 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teveel warte thee is slecht voor de nieren dacht ik. Dus gewoon aan de groene thee blijven lurken.
Maar thee blijft een omslachtig drankje.
Doosje appelkaneelthee gaat hier ook hard, ja.quote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef Interv het volgende:
[..]
Zulke fijne thee. Moet je eens proberen. Vriendinnen van mij zijn d'r nu ook verslaafd aan door mij
2quote:
Rooibos heb ik ook een periode gehad dat ik verslaafd was. Kaneel is ook echt super super super lekker, maar wat echt RANZIG is, is zoethout. Gadverfuckingdamme.quote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik drink nooit zwarte thee en groene thee vind ik eigenlijk niet zo lekker.Voornamelijk rooibos en andere varianten als kaneel en vanille.
Vind ik nog best mooiquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het komt door mijn gekregen Fok-abonnement he. Golddigger.
Wat leuk. Ik niet. Hij is helemaal niet aardig hoorquote:Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik DM wel eens met hem, vind hem chill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Zoethout heb ik volgens mij nog nooit gehad.quote:Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef Interv het volgende:
[..]
Rooibos heb ik ook een periode gehad dat ik verslaafd was. Kaneel is ook echt super super super lekker, maar wat echt RANZIG is, is zoethout. Gadverfuckingdamme.
Niet aardig? Nou ja, we dm'en heel weinig.quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verliefd
[..]
Wat leuk. Ik niet. Hij is helemaal niet aardig hoor
Jij bent wel snel verliefd hè.quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verliefd
[..]
Wat leuk. Ik niet. Hij is helemaal niet aardig hoor
quote:Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel een type voor zo'n trekkerrijbewijs.
hij is best leuk op youtubequote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)95861&type=2&theater
Kijk-mij-sexy-doen-filmpje_!
Heb jij pics van LR?quote:
Hij weet van zichzelf dat 'ie fysiek aantrekkelijk is. Dat straalt ie van alle kanten af. Daarom:quote:
quote:
Ik noem zulke verliefdheid normaal gesproken iets anders.quote:
Ja, maar dat maakt het niet erg om naar hem te kijkenquote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij weet van zichzelf dat 'ie fysiek aantrekkelijk is. Dat straalt ie van alle kanten af. Daarom:
Ooit 1 gekregen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem jij het dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Ik noem zulke verliefdheid normaal gesproken iets anders.
QFTquote:
Oh. En dat nog zonder mijn foto's van mijn goddelijke lichaam.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef supersof het volgende:
Hier een paar foto's waar ik wel trots op benIk kan wel gaan terugkaatsen met mijn Zweden foto's. Al blijft mijn mobiel bagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allang bekeken in KPDquote:Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. En dat nog zonder mijn foto's van mijn goddelijke lichaam.
[..]
Ik kan wel gaan terugkaatsen met mijn Zweden foto's. Al blijft mijn mobiel bagger.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooit 1 gekregen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur eens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
nicequote:Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. En dat nog zonder mijn foto's van mijn goddelijke lichaam.
[..]
Ik kan wel gaan terugkaatsen met mijn Zweden foto's. Al blijft mijn mobiel bagger.
[ afbeelding ]jammer van het hek
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Stuur eens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke heb gestuurd, check je DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind deze grappigvriendin van me gooide snel een pannenkoek in het water omdat die zwaan mij en aan andere vriendin ging aanvallen terwijl we in een bootje zaten
quote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Stuur eens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur door naar mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind deze grappigvriendin van me gooide snel een pannenkoek in het water omdat hij mij en aan andere vriendin ging aanvallen terwijl we in een bootje zaten
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Hebben jullie dit jaar Sint Pannenkoek gevierd?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind deze grappigvriendin van me gooide snel een pannenkoek in het water omdat die zwaan mij en aan andere vriendin ging aanvallen terwijl we in een bootje zaten
Dat heb ik overigens met paarden. Paarden vallen mij altijd aan
![]()
![]()
Paarden zijn engquote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat heb ik overigens met paarden. Paarden vallen mij altijd aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.parijs
IK!quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat heb ik overigens met paarden. Paarden vallen mij altijd aan
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind deze foto ook wel wat hebbenwas in Barcelona
Op een leuk meisje in 010quote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Op wie?![]()
Ik ben ook verlieft
Beetje.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
ik niet.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dikke hoax dit trouwens, iedereen weet dat FOK!kers geen gevoelens hebben.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Ik wel hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dikke hoax dit trouwens, iedereen weet dat FOK!kers geen gevoelens hebben.Omdat peer.![]()
Ohja! Hoe ging het? En wie is het nou?quote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Op wie iedereen?
Ik had gister gemeet met een fokster en nu vinden we elkaar wel leukOmdat peer.![]()
Je hebt toch wel een wolvenshirt héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was echt kut weer eerste paar dagen in SpanjeWas in mei
Loop gewoon in een jas
Ja. Maar ben sowieso niet snel verliefd. Morgen ga ik wel lunchen met een oud-klasgenoot, waar ik in de 2e nog iets mee heb gehad. Je weer nooit of dat wat gaat worden.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef supersof het volgende:
In mei april/mei regent het vaak. Wanneer gaan we samen naar Spanje? Druiven eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was echt kut weer eerste paar dagen in SpanjeWas in mei
Loop gewoon in een jas
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Beetje kut dat ik eerst helemaal naar Rotterdam toe moet
Of dat ik haar wegkaap. In Holly.quote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Beetje kut dat ik eerst helemaal naar Rotterdam toe moetIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Als je het maar laatquote:
Ik denk niet dat Tjacka het mij zou vergeven. Zijn puberale afstandelijkheid spreekt boekdelen.quote:![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef Muto het volgende:
[..]
In mei april/mei regent het vaak. Wanneer gaan we samen naar Spanje? Druiven eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Laatste paar dagen was het wel mooiDit was Barcelona.
Ik zou wel naar Spanje willen nu hoor
Koningquote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tjacka het mij zou vergeven. Zijn puberale afstandelijkheid spreekt boekdelen.
Ging heel goedquote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohja! Hoe ging het? En wie is het nou?![]()
Wie het is? Die mag het zelf melden![]()
![]()
Tjacka is stom.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tjacka het mij zou vergeven. Zijn puberale afstandelijkheid spreekt boekdelen.![]()
Komt ze uit deze SC?quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ging heel goed![]()
Wie het is? Die mag het zelf melden
quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]Ik ga nu niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Laatste paar dagen was het wel mooiDit was Barcelona.
Ik wil wel naar Verona/Florence
[..]Wil je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Laatste paar dagen was het wel mooiDit was Barcelona.
Ik zou wel naar Spanje willen nu hoor![]()
[..]Ik kan deze vakantie weer 2 weken naar Zweden met familie maar dan ben ik niet in Nederland met oud en nieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Laatste paar dagen was het wel mooiDit was Barcelona.
Keuzes.![]()
Waarom wil je in Nederland zijn met oud en nieuw?quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan deze vakantie weer 2 weken naar Zweden met familie maar dan ben ik niet in Nederland met oud en nieuw
Keuzes.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ga jij naar Spanje?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom wil je in Nederland zijn met oud en nieuw?!!!
![]()
Waarom ga je niet?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Heel af en toe heb ik een sociaal leven buiten Fok!, niet te vaak hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom wil je in Nederland zijn met oud en nieuw?![]()
Ik moet nog twee weken werken. Over twee weken ga ik pas.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
hoax!!1quote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel af en toe heb ik een sociaal leven buiten Fok!, niet te vaak hoor.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Is toch ook leuk om met familie te vieren?quote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel af en toe heb ik een sociaal leven buiten Fok!, niet te vaak hoor.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
oooh ja dat bedoel ikquote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik moet nog twee weken werken. Over twee weken ga ik pas.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik ga op oudejaarsavond gezellig met vrienden op stap
En waarom?quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je staat op #1 op mijn lijst "users die ik het meest haat"![]()
Het is wel ontzettend koud nu waar ik zit.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
LMI hatenquote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je staat op #1 op mijn lijst "users die ik het meest haat"
avond
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
We hebben iets gemeen, cachetjequote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je staat op #1 op mijn lijst "users die ik het meest haat"
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: