Ik ooookquote:Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog steeds Sinterklaas snoepgoed
Zo lekker.quote:
ik ook nog een paar kruidnootjesquote:
Oh echt, zo zeg netjesquote:Op maandag 9 december 2013 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo lekker.
Het zijn de enige pepernoten die ik op heb, dit jaar.
quote:
Dat lukt niet nu, heb ze niet mee naar het werkquote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, zo zeg netjes. Ik heb nog drie chocoladeletters, beetje marsepein en euhh nog wat kruidnoten met een laagje iets
.
[..]geniet er van!
Nouja, hoeft ook niet nu gelukkigquote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat lukt niet nu, heb ze niet mee naar het werk
Nee, doe ik in de loop van de week welquote:
Ik heb ook nog wat gevulde speculaas. Dan is het wel weer mooi geweest tot kerst.quote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, zo zeg netjes. Ik heb nog drie chocoladeletters, beetje marsepein en euhh nog wat kruidnoten met een laagje iets
.
Na kerst ga ik weer supermarktshoppenquote:Op maandag 9 december 2013 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat gevulde speculaas. Dan is het wel weer mooi geweest tot kerst.
Waarvoor?quote:Op maandag 9 december 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ziek
Zo wel even naar school voor een go/no-go
Project waar we mee bezig zijn. Webontwerp moet gekeurd worden, maar daar heb ik niet veel mee gedaan aangezien ik met een verslag en andere dingen bezig wasquote:
oei onbereikbare liefde... weinig frustrerender dan dat...quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog meer verliefd op die zanger van Placebo. Eigenlijk de hele band wel maar die zanger, omg![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog meer verliefd op die zanger van Placebo. Eigenlijk de hele band wel maar die zanger, omg![]()
Achjaaaaaaaaaaa. Ben er niet echt verliefd op natuurlijk.. maar gewoon. Godquote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oei onbereikbare liefde... weinig frustrerender dan dat...
Jij bent dom.quote:Op maandag 9 december 2013 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik maakte gisteren trouwens echt een grote fout. Die gast waar ik mee was zei naar een of andere band te zijn geweest in Rotterdam.. grote band. Dus ik zeg "oh, arena?" en echt één sec later zeg ik al "OHSHIT DAT IS NATUURLIJK NIET ROTTERDAH OWHEIOA"
Wel lief, hij zei meteen "ja nouja eigenlijk is dat ook een arena!![]()
![]()
" maar helaas
Dat vind ik een leuk complimentquote:Op maandag 9 december 2013 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind de verhalen van Ceack leuk.
Ik zou haar Twitter volgen
oef, gelukkig!!quote:Op maandag 9 december 2013 12:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Jij hebt weer een hoop om het te compenseren.
LB geeft graag complimentjes.quote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik een leuk compliment
[..]
oef, gelukkig!!
Jij geeft LB graag complimentjes naar het schijnt. Ik ook overigens, al is het maar omdat ze mij kan chanteren.quote:
Ze lijkt mij iedereen ook snel te chanteren moet ik zeggen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij geeft LB graag complimentjes naar het schijnt. Ik ook overigens, al is het maar omdat ze mij kan chanteren.
Doe eens normaal. Deze post ontcijferen deed mijn hersenen pijn.quote:Op maandag 9 december 2013 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze lijkt mij iedereen ook snel te chanteren moet ik zeggen.
Minder drinken.quote:Op maandag 9 december 2013 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Deze post ontcijferen deed mijn hersenen pijn.
dota2quote:Op maandag 9 december 2013 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag. Ik denk dat ik dit ga bereiken door weer nolife te gamen. Tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |