Oke. VA.quote:Op zondag 8 december 2013 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een hele goede licht-brakke dag
quote:Op zondag 8 december 2013 13:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dankujij de volgende keer?
alles goed?quote:
Nee, bedankt. Ik meet al meer dan twee jaar alleen met Furdinand.quote:Op zondag 8 december 2013 13:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dankujij de volgende keer?
Ik zit momenteel gewoon even niet in de 'meet-met-FOK!kers' fase, sorry.quote:Op zondag 8 december 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Mij wil ze ook niet meeten hoor
En ze is al bezet
Ja, best. Moet eigenlijk aan school werken.quote:[..]
alles goed?
Maakt niet uitquote:Op zondag 8 december 2013 13:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zit momenteel gewoon even niet in de 'meet-met-FOK!kers' fase, sorry.
[..]
Ja, best. Moet eigenlijk aan school werken.
En met jou?
goed hoorquote:
Wat ga je daar doen?quote:Op zondag 8 december 2013 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed hoor
zometeen tas inpakken en onderweg naar leiden
en met u?
tussenstop op weg naar ziggo domequote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?
Hier gaat het z'n gangetje.
nee, joh, vertrek hier rond 3 uur, dan in leiden ff mn spullen droppen en eten en daarna doorquote:
Ohh, dacht alquote:Op zondag 8 december 2013 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, joh, vertrek hier rond 3 uur, dan in leiden ff mn spullen droppen en eten en daarna door
kloptquote:Op zondag 8 december 2013 13:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nice. Las dat ze ook op Rock Werchter gaan spelen.
ja, bedankt hequote:
Die Ziggo Dome loopt volgens mij heel erg goed.quote:
Wat.quote:Op zondag 8 december 2013 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GHighgi jaa gezellig gezellig whiehie
hoe klein ben je?quote:Op zondag 8 december 2013 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben beetje bang voor de grootte van ZiggoDome maar oki.
zal je optillen als ik je ziequote:
al is de kans dat ik je zie (en herken) natuurlijk best kleinquote:
Jupquote:Op zondag 8 december 2013 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al is de kans dat ik je zie (en herken) natuurlijk best klein
quote:
Placenta?quote:Op zondag 8 december 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat iedereen hier naar placebo?
nee lig er nog inquote:
Alleen Gianni en ik geloof ikquote:Op zondag 8 december 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Oh ik dacht appel ookquote:
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op zondag 8 december 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders hadden me er al lang uit getrokken
[..]
Oh ik dacht appel ook
Omdat ik anders mijn ritme om zeep help, niks meer aan mijn dag heb blah blahquote:
Nee, hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hmm ja is wel zo. ik ga er zo eens uit.quote:Op zondag 8 december 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik anders mijn ritme om zeep help, niks meer aan mijn dag heb blah blah
Ben trots op jequote:Op zondag 8 december 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja is wel zo. ik ga er zo eens uit.
Je droomde over mijquote:Op zondag 8 december 2013 13:41 schreef supersof het volgende:
Ik droomde zooooooo raar wtf
En ik droom nooit.
Je droomde over mij hequote:Op zondag 8 december 2013 13:41 schreef supersof het volgende:
En ik droom nooit.
vertelquote:Op zondag 8 december 2013 13:41 schreef supersof het volgende:
En ik droom nooit.
lolquote:Ik droomde dat ik een vriend had en op een gegeven moment waren we met een vrienden groep op een hotelkamer. Allemaal stelletjes. En er was ook een vriendin die ik in het echt ken. De rest kende ik allemaal niet. Toen besloten we om naar de stad te gaan. Dus ik en een jongen gingen al vast. Maar ik vroeg me dus af waar mijn vriend wasWant ik wist opeens helemaal niet meer hoe hij eruit zag. Dus die vriendin komt naar buiten en ik loop naar haar toe en vraag hoe mijn vriend ook alweer heet
!!!! dus ik ging weer naar binnen omdat ik dacht dat hij daar was. En ik was best boos dat hij niet gewoon bij me was. Dus ik zoek die naam op in mijn telefoon, maar hij stond er helemaal niet in lol. En toen belde ik die vriendin en vroeg waar mijn vriend was
!! Bleek dat het die jongen was die al met mij mee naar buiten was gelopen. Ik vond het al zo raar dat hij me telkens achterna liep wtf
![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
protip: geen relatie met sof beginnen
ja ik vergeet hoe je eruit ziet en je naam enzoquote:Op zondag 8 december 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
protip: geen relatie met sof beginnen
rot op kut mientjequote:
Niet meer weten wat je moet uitschreeuwen tijdens de seks enzoquote:Op zondag 8 december 2013 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik vergeet hoe je eruit ziet en je naam enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 8 december 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet meer weten wat je moet uitschreeuwen tijdens de seks enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent ook saai.quote:Op zondag 8 december 2013 13:49 schreef Ezell het volgende:
ik wil ook dromen kunnen onthouden
slapen = saai
Dat kan je trainen, ik heb dat een tijd gedaan... en dat is tofquote:Op zondag 8 december 2013 13:49 schreef Ezell het volgende:
slapen = saai
quote:Op zondag 8 december 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet meer weten wat je moet uitschreeuwen tijdens de seks enzoMijn ex heeft wel eens de naam van zijn ex geroepen tijdens de sex. Wat echt fucking raar is want dat was op dat moment gewoon al vier jaar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 8 december 2013 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ex heeft wel eens de naam van zijn ex geroepen tijdens de sex. Wat echt fucking raar is want dat was op dat moment gewoon al vier jaar uit.
dit is een van de weinige dromen die ik heb onthouden de laatste paar maandenquote:Op zondag 8 december 2013 13:49 schreef Ezell het volgende:
slapen = saai
hoe dan?quote:Op zondag 8 december 2013 13:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat kan je trainen, ik heb dat een tijd gedaan... en dat is tof
quote:
watquote:Op zondag 8 december 2013 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ex heeft wel eens de naam van zijn ex geroepen tijdens de sex. Wat echt fucking raar is want dat was op dat moment gewoon al vier jaar uit.
hoequote:Op zondag 8 december 2013 13:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat kan je trainen, ik heb dat een tijd gedaan... en dat is tof
Wat zei die? OH HERO, ipv crack?quote:Op zondag 8 december 2013 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ik moet zeggen dat ik ook nog niet echt voorpret hebquote:Op zondag 8 december 2013 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, ik kan mezelf echt opvreten he. Altijd als ik iest te doen heb (concert, feestje, vakantie etc etc) dan heb ik die dag zelf écht zoooo geen zin. Maar dan ook écht niet. Het spookt door mn hoofd om het af te zeggen op de meest debiele manieren. En ik weet dat het onzin gevoelens zijn en ik het straks kei leuk ga hebben.. maar toch
. Godver, zo jammer dat ik nooit gewoon wat voorpret heb
.
En iedere fucking keer hetzelfde. Soms moet ik er van huilen omdat ik écht geen zin meer heb en gewoon niet meer weet wat ik moet doen.
QFTquote:
Te goed.quote:Op zondag 8 december 2013 13:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Die Ziggo Dome loopt volgens mij heel erg goed.
quote:
Pff, how come?quote:Op zondag 8 december 2013 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha, ik moet zeggen dat ik ook nog niet echt voorpret heb
quote:
Tik 'm aan, vrouwe.quote:
moest lachenquote:
Succes!quote:Op zondag 8 december 2013 13:54 schreef Ezell het volgende:
Ik moet vandaag een productieve dag hebben, dus ik ga offline. Kom wel even langs als er tc is.![]()
doei ezellquote:Op zondag 8 december 2013 13:54 schreef Ezell het volgende:
Ik moet vandaag een productieve dag hebben, dus ik ga offline. Kom wel even langs als er tc is.![]()
Mijn goede daad weer verricht. Kan ik weer voetbal gaan kijken.quote:
Welkuhhhquote:Op zondag 8 december 2013 13:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Op zoek. Bij de starbucks
oke doeiquote:
Zodra je wakker wordt, moet je proberen je ogen dicht te houden... lukt dat niet, doe gelijk je ogen weer dicht zodra je ze open hebt gehad (zodat je zo min mogelijk prikkels van buitenaf krijgt). En ga nadenken over wat je gedroomd hebt.quote:
Ja eh we weten niet wie het isquote:
Of niet dan.quote:Op zondag 8 december 2013 13:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zodra je wakker wordt, moet je proberen je ogen dicht te houden... lukt dat niet, doe gelijk je ogen weer dicht zodra je ze open hebt gehad (zodat je zo min mogelijk prikkels van buitenaf krijgt). En ga nadenken over wat je gedroomd hebt.
Daarna zullen er stukken van je droom terug komen, schrijf ze op. Schrijf elke nacht je dromen op. Hoe weinig het ook is, het heeft zin. Zodra jij interesse toont in je dromen, tonen zij interesse voor jou.
Ik heb dit een tijdje gedaan omdat ik Lucide dromen wilde proberen (bewust dromen, weten dat je droomt en je dromen kunnen beinvloeden. Op het eind van de rit, kon ik 6 of 7 verschillende dromen onthouden. Na elke droom werd ik wakker en schreef "keywords" op (snachts) als ik wakker werd na elke droom, zodat ik de volgende ochtend het eenvoudig herinnerde.
In het totaal heb ik 4 lucide dromen gehad, en dat is zóóó cool. Gewoon doen wat je wilt terwijl je weet wat je droomt.
In het begin kon ik 2 of 3 regels opschrijven van wat er in de droom gebeurde, aan het eind kon ik 6 kantjes volschrijven. Dit vereist uithoudings- en doorzettingsvermogen. En hier kan best een maand of 3 a 4 overheen gaan.
Gebruik geen alcohol en geen wiet voordat je gaat slapen, dat vertroebelt je dromen.
Zo, dat was weer een wijze les voor vandaag.
www.lucidedromen.nl
Nouja, hopen dat het straks goedkomtquote:
omg vetquote:Op zondag 8 december 2013 13:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zodra je wakker wordt, moet je proberen je ogen dicht te houden... lukt dat niet, doe gelijk je ogen weer dicht zodra je ze open hebt gehad (zodat je zo min mogelijk prikkels van buitenaf krijgt). En ga nadenken over wat je gedroomd hebt.
Daarna zullen er stukken van je droom terug komen, schrijf ze op. Schrijf elke nacht je dromen op. Hoe weinig het ook is, het heeft zin. Zodra jij interesse toont in je dromen, tonen zij interesse voor jou.
Ik heb dit een tijdje gedaan omdat ik Lucide dromen wilde proberen (bewust dromen, weten dat je droomt en je dromen kunnen beinvloeden. Op het eind van de rit, kon ik 6 of 7 verschillende dromen onthouden. Na elke droom werd ik wakker en schreef "keywords" op (snachts) als ik wakker werd na elke droom, zodat ik de volgende ochtend het eenvoudig herinnerde.
In het totaal heb ik 4 lucide dromen gehad, en dat is zóóó cool. Gewoon doen wat je wilt terwijl je weet wat je droomt.
In het begin kon ik 2 of 3 regels opschrijven van wat er in de droom gebeurde, aan het eind kon ik 6 kantjes volschrijven. Dit vereist uithoudings- en doorzettingsvermogen. En hier kan best een maand of 3 a 4 overheen gaan.
Gebruik geen alcohol en geen wiet voordat je gaat slapen, dat vertroebelt je dromen.
Zo, dat was weer een wijze les voor vandaag.
www.lucidedromen.nl
Dat was ook mijn insteek.quote:Op zondag 8 december 2013 13:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je avatar is toepasselijk voor de opmerking
Dat is echt om te huilen, zittend bij een concert.quote:Op zondag 8 december 2013 13:58 schreef Crack_ het volgende:
Misschien moet ik een keertje een concert zittend meemaken, om te kijken of me dat beter bevalt![]()
Misschien kun je dat beter niet doen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:58 schreef Crack_ het volgende:
Misschien moet ik een keertje een concert zittend meemaken, om te kijken of me dat beter bevalt![]()
te lang??quote:Op zondag 8 december 2013 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, hopen dat het straks goedkomt.
Ik heb ook gewoon geen zin in dat lange wachten.. En sowieso, ik vond concerten soms echt te lang duren
.
quote:Op zondag 8 december 2013 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is echt om te huilen, zittend bij een concert.
Ohquote:Op zondag 8 december 2013 13:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Misschien kun je dat beter niet doen.
Oh echt? Ja ik weet niet wat het isquote:Op zondag 8 december 2013 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te lang??
ik heb bij concerten vaak het idee dat ze voorbij zijn oordat je een biertje gehaald hebt
ik ben party's gewnd tot 7 uur smorgens, dan valt het best tegen als je voor hetzelfde geld opeens om 11 uur weer buiten staat
Het tofste daarin zijn nachtmerries, vooral degenen waar je "achtervolgd" wordt door iets. En zodra je dat hebt, en je weet dat je droomt, je in één keer omdraaien om te kijken naar degene die je achtervolgt. Dan verandert je droom ineens in heel iets anders, echt te vet.quote:
Nu ben je echt wel een beetje autistisch bezig. Loop er dan gewoon heen ipv hier te posten dat 't een lekkerding is. Komt ook erg geloofwaardig over zoquote:
Klinkt engquote:Op zondag 8 december 2013 14:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het tofste daarin zijn nachtmerries, vooral degenen waar je "achtervolgd" wordt door iets. En zodra je dat hebt, en je weet dat je droomt, je in één keer omdraaien om te kijken naar degene die je achtervolgt. Dan verandert je droom ineens in heel iets anders, echt te vet.
dat klinkt echt engquote:Op zondag 8 december 2013 14:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het tofste daarin zijn nachtmerries, vooral degenen waar je "achtervolgd" wordt door iets. En zodra je dat hebt, en je weet dat je droomt, je in één keer omdraaien om te kijken naar degene die je achtervolgt. Dan verandert je droom ineens in heel iets anders, echt te vet.
laatst bij fleetwood mac had ik ook zitplaatsen, dat was best te doen.quote:Op zondag 8 december 2013 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh![]()
. Oke, niet zitten dus
![]()
[..]
Oh echt? Ja ik weet niet wat het is!
Autis llalalalalaallalllalllaaalllaaaalllallalalalallalaquote:Op zondag 8 december 2013 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu ben je echt wel een beetje autistisch bezig. Loop er dan gewoon heen ipv hier te posten dat 't een lekkerding is. Komt ook erg geloofwaardig over zo.
Wat de neukquote:Op zondag 8 december 2013 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Hahaha geweldig, ik kom beneden en er ligt een briefje met "leugenaar" voor me klaar
Mogen ouders de pinpas van hun 18-jarige pakken om op de rekening te spioneren? Ik denk van niet.
Ze plaatst zelf ook nog snel iets.quote:Op zondag 8 december 2013 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu ben je echt wel een beetje autistisch bezig. Loop er dan gewoon heen ipv hier te posten dat 't een lekkerding is. Komt ook erg geloofwaardig over zo.
quote:
Zodra je weet dat je droomt is er niks engs meer aan, dan lach je degene uit die achter jou aan zitquote:
Ja, verschilt wel een beetje per concertquote:Op zondag 8 december 2013 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst bij fleetwood mac had ik ook zitplaatsen, dat was best te doen.
maar daar waren alleen zitplaatsen. vooral oude lullen natuurlijk.
Waarom weten je ouders je pincode uberhauptquote:Op zondag 8 december 2013 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Hahaha geweldig, ik kom beneden en er ligt een briefje met "leugenaar" voor me klaar
Mogen ouders de pinpas van hun 18-jarige pakken om op de rekening te spioneren? Ik denk van niet.
Tot je 21ste zijn ze in principe financieel verantwoordelijk, maar een dickmove is het welquote:Op zondag 8 december 2013 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Geen idee.quote:Op zondag 8 december 2013 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, verschilt wel een beetje per concert
[..]
Waarom weten je ouders je pincode uberhaupt
Als ze de code hebben...quote:Op zondag 8 december 2013 14:03 schreef Crack_ het volgende:
En hoe kun je iemand zn rekening bespioneren met een pinpas?
random reader, internetbankierenquote:Op zondag 8 december 2013 14:03 schreef Crack_ het volgende:
En hoe kun je iemand zn rekening bespioneren met een pinpas?
quote:Op zondag 8 december 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tot je 21ste zijn ze in principe financieel verantwoordelijk
Ze doen het elk weekend dus ik ga maar lekker zielig m'n pinpas verstoppen.quote:Op zondag 8 december 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tot je 21ste zijn ze in principe financieel verantwoordelijk, maar een dickmove is het wel
moeten ze alsnog je pincode wetenquote:
verander je pincode bij de bankquote:
waarom zit je pinpas niet gewoon in je beurs dan?quote:Op zondag 8 december 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze doen het elk weekend dus ik ga maar lekker zielig m'n pinpas verstoppen.
Nee, die hebben ze MIJ verteld toen ik jaren geleden een pas kreegquote:Op zondag 8 december 2013 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het nogal raar dat je ouders je pincode weten. Dat heb je dan gewoon zelf vertelden dat snap ik al niet.
Zit hij wel, die pakken ze eruit.quote:Op zondag 8 december 2013 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zit je pinpas niet gewoon in je beurs dan?
Wat? Die brief die je dan krijgt is AAN JOU geaddresseerdquote:Op zondag 8 december 2013 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze MIJ verteld toen ik jaren geleden een pas kreeg
je beurs hoort dan ook in je broekzak te ztten.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OMG, vergeten. Ik heb óók mandarijnen
ja toch.quote:Op zondag 8 december 2013 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want je hebt ook echt een zaak.
Zo lekkerquote:Op zondag 8 december 2013 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OMG, vergeten. Ik heb óók mandarijnen
Ik was 12 of zo.quote:Op zondag 8 december 2013 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat? Die brief die je dan krijgt is AAN JOU geaddresseerd
Het gaat erom dat ik soms de trein neem, dat kost wel 5.80 en dat mag niet. Ik moet braaf op een stoeltje zitten elke dag.quote:Op zondag 8 december 2013 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je beurs hoort dan ook in je broekzak te ztten.
maar kort samengevat: als je ouders dat doen zijn het gewoon ontzettend kansloze hufters.
of ze weten dat je echt niet met geld om kunt gaan
Ja maar vandaag wil ik er meer.quote:Op zondag 8 december 2013 14:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gister had je er ook maar 5 op.
Kut, m'n kat heb zitten schijten, ruikt vies
quote:Op zondag 8 december 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens geloof ik er geen reet van maar dat geheel terzijde
quote:
quote:
Nu ga ik een touw pakken hoor om een paar kanslosers op internet.quote:
Ja dat zei je gister ook al.quote:Op zondag 8 december 2013 14:09 schreef badschaap het volgende:
captain morgan - seven up is een heel goede mix.
Ja dusquote:
Ohjaa, ik vind de was doen echt heerlijk!quote:Op zondag 8 december 2013 14:09 schreef Etsu het volgende:
crack wil je me helpen met een dikke berg afwas van 1,5 week?
Dit klinkt als 4chanquote:Op zondag 8 december 2013 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu ga ik een touw pakken hoor om een paar kanslosers op internet.
oke tot over een minuutjequote:Op zondag 8 december 2013 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mooi. Al ga ik je verhaaltjes wel missen hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 8 december 2013 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gewoon Johnnie Walker Black label en een hele dikke sigaarquote:Op zondag 8 december 2013 14:09 schreef badschaap het volgende:
captain morgan - seven up is een heel goede mix.
quote:Op zondag 8 december 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon Johnnie Walker Black label
saindquote:Op zondag 8 december 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon Johnnie Walker Black label en een hele dikke sigaar
Beter dan red labelquote:
gelooft*quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Toto, het is gewoon nogal opvallend dat jij de laatste tijd alleen maar huil-dingetjes post en allemaal dingen waarin jij 't zielige jongetje bent.. Vind je 't gek dat niemand je meer geloofd?
geloofD?!!! hahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Toto, het is gewoon nogal opvallend dat jij de laatste tijd alleen maar huil-dingetjes post en allemaal dingen waarin jij 't zielige jongetje bent.. Vind je 't gek dat niemand je meer geloofd?
Oh. Shit man, ga binnenkort maar weer even grammatica oefenen. Dit gaat nergens meer overquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geloofD?!!! hahahahahahahahahahahahaha
quote:
Gewoon lekker de inhoud negeren inderdaad..quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geloofD?!!! hahahahahahahahahahahahaha
Dat moeten oefenen.quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Shit man, ga binnenkort maar weer even grammatica oefenen. Dit gaat nergens meer over
quote:Op zondag 8 december 2013 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij kent geen sarcasme? stop met vwo
10/10 discussie vermijden.quote:Op zondag 8 december 2013 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon lekker de inhoud negeren inderdaad..
Das ook de bedoeling.quote:Op zondag 8 december 2013 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Toto, ik zal het je maar vertellen.. maar de meeste mensen hier vinden je niet echt leuk meer.
Ik ben de leukste user van heel FOK!quote:Op zondag 8 december 2013 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Toto, ik zal het je maar vertellen.. maar de meeste mensen hier vinden je niet echt leuk meer.
Deze moet je lezen volgens Saindquote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter dan red label
Ze hadden niet veel bijzonders daarWat zou jij aanraden?
Ja. Maar ik ben wel zo terug hoor!quote:Op zondag 8 december 2013 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Harde woorden. Ga ook jij een touw zoeken?
Boeiend.quote:Op zondag 8 december 2013 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet van deze SC, lees OP.
Ohja. Daarom kom je hier steeds janken over hoe zielig je bent.. omdat je wil dat mensen hier je ook zielig gaan vinden? Goh, wat logisch.quote:
ik moet nog ontbijtenquote:Op zondag 8 december 2013 14:15 schreef LETMEIN het volgende:
En ik had een broodje kroket op. Ook lekker.
Lekker boeiend.quote:Op zondag 8 december 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja. Daarom kom je hier steeds janken over hoe zielig je bent.. omdat je wil dat mensen hier je ook zielig gaan vinden? Goh, wat logisch.
oh damn die glennfiddich 12 yr hadden ze welquote:Op zondag 8 december 2013 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze moet je lezen volgens Saind
https://docs.google.com/d(...)r3_YpW2Iw/edit?pli=1
jij jaquote:
Dat is niet zo lekker.quote:Op zondag 8 december 2013 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zo pasta met krab en garnalen eten. Fucking zin in
Nouja, aangezien je vast een intentie hebt met het posten van die berichtjes.. ja.quote:
omdat ik nog in bed ligquote:
Ik doe niet aan intenties.quote:Op zondag 8 december 2013 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, aangezien je vast een intentie hebt met het posten van die berichtjes.. ja.
Je gaat van ''OH IK BEN ZIELIG BLAH'' naar ''Kijk mij stoer geen neuk geven"quote:
Denk ik, nog nooit gehad.quote:Op zondag 8 december 2013 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je? Smaken verschillen, geef maar hier
Denk je echt dat ik voor jou opbok?quote:Op zondag 8 december 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je gaat van ''OH IK BEN ZIELIG BLAH'' naar ''Kijk mij stoer geen neuk geven"
bok op
Oh, nouja.. het is gewoon zoals je verwacht denk ikquote:
Nog nooit krab gehad.quote:Op zondag 8 december 2013 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nouja.. het is gewoon zoals je verwacht denk ik. Krab en garnalen met pasta
.
Oh ja joh, dat is het helemaal.quote:Op zondag 8 december 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goh, toto heeft ook een keer kunnen neuken en nu voelt hij zich beter dan ons.
Yelli?quote:Op zondag 8 december 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goh, toto heeft ook een keer kunnen neuken en nu voelt hij zich beter dan ons.
Mensen die geen vermogen hebben om na te denken hebben geen intenties. Mongooltjes dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |