Doosje appelkaneelthee gaat hier ook hard, ja.quote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef Interv het volgende:
[..]
Zulke fijne thee. Moet je eens proberen. Vriendinnen van mij zijn d'r nu ook verslaafd aan door mij
2quote:
Rooibos heb ik ook een periode gehad dat ik verslaafd was. Kaneel is ook echt super super super lekker, maar wat echt RANZIG is, is zoethout. Gadverfuckingdamme.quote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik drink nooit zwarte thee en groene thee vind ik eigenlijk niet zo lekker.Voornamelijk rooibos en andere varianten als kaneel en vanille.
Vind ik nog best mooiquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het komt door mijn gekregen Fok-abonnement he. Golddigger.
Wat leuk. Ik niet. Hij is helemaal niet aardig hoorquote:Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik DM wel eens met hem, vind hem chill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Zoethout heb ik volgens mij nog nooit gehad.quote:Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef Interv het volgende:
[..]
Rooibos heb ik ook een periode gehad dat ik verslaafd was. Kaneel is ook echt super super super lekker, maar wat echt RANZIG is, is zoethout. Gadverfuckingdamme.
Niet aardig? Nou ja, we dm'en heel weinig.quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verliefd
[..]
Wat leuk. Ik niet. Hij is helemaal niet aardig hoor
Jij bent wel snel verliefd hè.quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verliefd
[..]
Wat leuk. Ik niet. Hij is helemaal niet aardig hoor
quote:Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel een type voor zo'n trekkerrijbewijs.
hij is best leuk op youtubequote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)95861&type=2&theater
Kijk-mij-sexy-doen-filmpje_!
Heb jij pics van LR?quote:
Hij weet van zichzelf dat 'ie fysiek aantrekkelijk is. Dat straalt ie van alle kanten af. Daarom:quote:
quote:
Ik noem zulke verliefdheid normaal gesproken iets anders.quote:
Ja, maar dat maakt het niet erg om naar hem te kijkenquote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij weet van zichzelf dat 'ie fysiek aantrekkelijk is. Dat straalt ie van alle kanten af. Daarom:
Ooit 1 gekregen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem jij het dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Ik noem zulke verliefdheid normaal gesproken iets anders.
QFTquote:
Oh. En dat nog zonder mijn foto's van mijn goddelijke lichaam.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef supersof het volgende:
Hier een paar foto's waar ik wel trots op benIk kan wel gaan terugkaatsen met mijn Zweden foto's. Al blijft mijn mobiel bagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allang bekeken in KPDquote:Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. En dat nog zonder mijn foto's van mijn goddelijke lichaam.
[..]
Ik kan wel gaan terugkaatsen met mijn Zweden foto's. Al blijft mijn mobiel bagger.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooit 1 gekregen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur eens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
nicequote:Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. En dat nog zonder mijn foto's van mijn goddelijke lichaam.
[..]
Ik kan wel gaan terugkaatsen met mijn Zweden foto's. Al blijft mijn mobiel bagger.
[ afbeelding ]jammer van het hek
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Stuur eens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke heb gestuurd, check je DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind deze grappigvriendin van me gooide snel een pannenkoek in het water omdat die zwaan mij en aan andere vriendin ging aanvallen terwijl we in een bootje zaten
quote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Stuur eens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur door naar mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind deze grappigvriendin van me gooide snel een pannenkoek in het water omdat hij mij en aan andere vriendin ging aanvallen terwijl we in een bootje zaten
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Hebben jullie dit jaar Sint Pannenkoek gevierd?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind deze grappigvriendin van me gooide snel een pannenkoek in het water omdat die zwaan mij en aan andere vriendin ging aanvallen terwijl we in een bootje zaten
Dat heb ik overigens met paarden. Paarden vallen mij altijd aan
![]()
![]()
Paarden zijn engquote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat heb ik overigens met paarden. Paarden vallen mij altijd aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.parijs
IK!quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat heb ik overigens met paarden. Paarden vallen mij altijd aan
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind deze foto ook wel wat hebbenwas in Barcelona
Op een leuk meisje in 010quote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Op wie?![]()
Ik ben ook verlieft
Beetje.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
ik niet.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dikke hoax dit trouwens, iedereen weet dat FOK!kers geen gevoelens hebben.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Ik wel hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dikke hoax dit trouwens, iedereen weet dat FOK!kers geen gevoelens hebben.Omdat peer.![]()
Ohja! Hoe ging het? En wie is het nou?quote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Op wie iedereen?
Ik had gister gemeet met een fokster en nu vinden we elkaar wel leukOmdat peer.![]()
Je hebt toch wel een wolvenshirt héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was echt kut weer eerste paar dagen in SpanjeWas in mei
Loop gewoon in een jas
Ja. Maar ben sowieso niet snel verliefd. Morgen ga ik wel lunchen met een oud-klasgenoot, waar ik in de 2e nog iets mee heb gehad. Je weer nooit of dat wat gaat worden.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef supersof het volgende:
In mei april/mei regent het vaak. Wanneer gaan we samen naar Spanje? Druiven eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was echt kut weer eerste paar dagen in SpanjeWas in mei
Loop gewoon in een jas
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Beetje kut dat ik eerst helemaal naar Rotterdam toe moet
Of dat ik haar wegkaap. In Holly.quote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Beetje kut dat ik eerst helemaal naar Rotterdam toe moetIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Als je het maar laatquote:
Ik denk niet dat Tjacka het mij zou vergeven. Zijn puberale afstandelijkheid spreekt boekdelen.quote:![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef Muto het volgende:
[..]
In mei april/mei regent het vaak. Wanneer gaan we samen naar Spanje? Druiven eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Laatste paar dagen was het wel mooiDit was Barcelona.
Ik zou wel naar Spanje willen nu hoor
Koningquote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tjacka het mij zou vergeven. Zijn puberale afstandelijkheid spreekt boekdelen.
Ging heel goedquote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohja! Hoe ging het? En wie is het nou?![]()
Wie het is? Die mag het zelf melden![]()
![]()
Tjacka is stom.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tjacka het mij zou vergeven. Zijn puberale afstandelijkheid spreekt boekdelen.![]()
Komt ze uit deze SC?quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ging heel goed![]()
Wie het is? Die mag het zelf melden
quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]Ik ga nu niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Laatste paar dagen was het wel mooiDit was Barcelona.
Ik wil wel naar Verona/Florence
[..]Wil je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Laatste paar dagen was het wel mooiDit was Barcelona.
Ik zou wel naar Spanje willen nu hoor![]()
[..]Ik kan deze vakantie weer 2 weken naar Zweden met familie maar dan ben ik niet in Nederland met oud en nieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Laatste paar dagen was het wel mooiDit was Barcelona.
Keuzes.![]()
Waarom wil je in Nederland zijn met oud en nieuw?quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan deze vakantie weer 2 weken naar Zweden met familie maar dan ben ik niet in Nederland met oud en nieuw
Keuzes.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ga jij naar Spanje?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom wil je in Nederland zijn met oud en nieuw?!!!
![]()
Waarom ga je niet?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Heel af en toe heb ik een sociaal leven buiten Fok!, niet te vaak hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom wil je in Nederland zijn met oud en nieuw?![]()
Ik moet nog twee weken werken. Over twee weken ga ik pas.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
hoax!!1quote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel af en toe heb ik een sociaal leven buiten Fok!, niet te vaak hoor.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Is toch ook leuk om met familie te vieren?quote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel af en toe heb ik een sociaal leven buiten Fok!, niet te vaak hoor.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
oooh ja dat bedoel ikquote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik moet nog twee weken werken. Over twee weken ga ik pas.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik ga op oudejaarsavond gezellig met vrienden op stap
En waarom?quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je staat op #1 op mijn lijst "users die ik het meest haat"![]()
Het is wel ontzettend koud nu waar ik zit.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
LMI hatenquote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je staat op #1 op mijn lijst "users die ik het meest haat"
avond
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
We hebben iets gemeen, cachetjequote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je staat op #1 op mijn lijst "users die ik het meest haat"
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: