OMG je hebt een geheime manier ontdektquote:
Het was gewoon een domme filmquote:
ik doe niet mee aan dit rollenspelquote:Op maandag 9 december 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
Ik hou het kampvuurtje nog even lekker brandend heren
Het is heul geen rollenspelquote:Op maandag 9 december 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik doe niet mee aan dit rollenspel
De jouwe brand altijd toch?quote:Op maandag 9 december 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
Ik hou het kampvuurtje nog even lekker brandend heren
Jij gaat wel lekker met je Nederlands zo te zien.quote:Op maandag 9 december 2013 00:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De jouwe brand altijd toch?
Jaquote:Op maandag 9 december 2013 00:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De jouwe brand altijd toch?
Mobielquote:Op maandag 9 december 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat wel lekker met je Nederlands zo te zien.
oh je mobiel mist een toets? onhandigquote:
Normaal was m'n vriend er altijd met brandslang natuurlijkquote:
Eet hemquote:Op maandag 9 december 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oké.
Ik ga maar eens een boterham kundig bereiden en verorberen.
Meer de snelheid.quote:Op maandag 9 december 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh je mobiel mist een toets? onhandig
Ja, maar die is ook warmquote:Op maandag 9 december 2013 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Normaal was m'n vriend er altijd met brandslang natuurlijk
quote:Op maandag 9 december 2013 00:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar die is ook warm
Eind goed, al goedquote:Op maandag 9 december 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
Oh dat was de film. Ze eindigen met een verloving, wat is dat nou voor einde?
met warm water kan je ook blussenquote:Op maandag 9 december 2013 00:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar die is ook warm
Een happy end. duh.quote:Op maandag 9 december 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
Oh dat was de film. Ze eindigen met een verloving, wat is dat nou voor einde?
Ik vond het een beetje een saaie verloving eigenlijkquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een happy end. duh.
Daar ben jij ook wel aan toe.
Van wat eigenlijk?quote:Op maandag 9 december 2013 00:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje een saaie verloving eigenlijk
Ik ben van dat witte spul gewend.quote:Op maandag 9 december 2013 00:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Aah, de jouwe geeft warm water.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
In de verkeerde topics.quote:Op maandag 9 december 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka zit verdacht veel in KPD#Eindebericht.
Is dat ernstig?quote:Op maandag 9 december 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Twilightquote:
Wat?quote:Op maandag 9 december 2013 00:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ess, vertel eens wat waar ik op kan antwoorden?
quote:Op maandag 9 december 2013 00:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben van dat witte spul gewend.GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Raar mannetje ja. Ik zou daar echt nooit postenquote:Op maandag 9 december 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Maar je kijkt er welquote:Op maandag 9 december 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar mannetje ja. Ik zou daar echt nooit posten
quote:
Ik heb toch niet gezegd met wiequote:
Alles is relatiefquote:
Vind ik niet. Hij weet mij kundig naar de juiste topics te loodsen doormiddel van een quote.quote:
Zitten zeker knappe mannen op Fok!.quote:Op maandag 9 december 2013 01:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kunnen mijn ogen het aan?
Een bak? Je bent toch geen hondquote:
Alleen vrouwen gezochtquote:Op maandag 9 december 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij weet mij kundig naar de juiste topics te loodsen doormiddel van een quote.
[..]
Zitten zeker knappe mannen op Fok!.
Neem vakantiequote:Op maandag 9 december 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
Half 7 s'ochtends op een level, deze nacht hoeft niet te stoppen, want ik zit op een level.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je het einde van de film haaltquote:Op maandag 9 december 2013 01:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat moest er verdomme nog eens bij komen
Je horizon beetje verbreden, kom op zeg.quote:
Zwak excuusquote:Op maandag 9 december 2013 01:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je het einde van de film haalt
Nouja, kijken dan. Ik zoek niet. Dat bewijst vandaag maar weerquote:Op maandag 9 december 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je horizon beetje verbreden, kom op zeg.
ga de film eerst maar eens kijkenquote:
Neh, niet echt mijn dingquote:Op maandag 9 december 2013 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
ga de film eerst maar eens kijkenen kom dan nog maar een terug klagen over mijn spoiler
Wat zeur je danquote:
Wat vond je van mijn antwoord?quote:Op maandag 9 december 2013 01:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dit is mijn uitspraak, daar moet u het mee doen!
quote:
Inso spreekt uit wat ik denkquote:
Aha, dus jij bent op het moment het zeikwijf hierquote:
Dat jaquote:Op maandag 9 december 2013 01:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen?
Een tijdje terug is er hier in de straat een vrouw gewelddadig beroofd.quote:Op maandag 9 december 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelte zoetsappig hier...
Is er nog een geweldsdelict in je buurt gepleegd?
Reden om te verhuizen essquote:Op maandag 9 december 2013 01:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een tijdje terug is er hier in de straat een vrouw gewelddadig beroofd.
Ze zal de dader wel hebben uitgedaagd. In Delft woont geen uitschot.quote:Op maandag 9 december 2013 01:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook in Schubbekutteveen hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 01:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Reden om te verhuizen ess
Google zegt van niet.quote:Op maandag 9 december 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook in Schubbekutteveen hoor.
Meh, lekker dicht bij de Lidl enzoquote:Op maandag 9 december 2013 01:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Reden om te verhuizen ess
Veel plezierquote:Op maandag 9 december 2013 01:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even een ontlastende verklaring afleggen.
Tijd om je wat vaker op straat te begevenquote:Op maandag 9 december 2013 01:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lidlquote:Op maandag 9 december 2013 01:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, lekker dicht bij de Lidl enzo
Ess mag niks overkomenquote:Op maandag 9 december 2013 01:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tijd om je wat vaker op straat te begeven
En dan?quote:Op maandag 9 december 2013 01:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tijd om je wat vaker op straat te begeven
Je woont wel mooi tussen de Aldi en Lidl in ja. Het is dat de Aldi zuigt maar toch. Goedkoop boodschappen doen is geen probleemquote:Op maandag 9 december 2013 01:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, lekker dicht bij de Lidl enzo
quote:
M'n broer woont boven de Aldiquote:Op maandag 9 december 2013 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je woont wel mooi tussen de Aldi en Lidl in ja. Het is dat de Aldi zuigt maar toch. Goedkoop boodschappen doen is geen probleem
Nee.quote:
Hij woont wel chill hoor. Maar ik vind zo dicht bij de Lidl ook wel praktischquote:Op maandag 9 december 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Op zich wel mooi centraal voor alles. Al zou ik toch twee keer nadenken.
Hoeveel overvallen al meegemaakt?quote:Op maandag 9 december 2013 01:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij woont wel chill hoor. Maar ik vind zo dicht bij de Lidl ook wel praktisch
quote:Op maandag 9 december 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.Ook jij gaat me niet overhalen
niet geheel vreemd dat juist daar gewelddadige berovingen plaatsvindenquote:Op maandag 9 december 2013 01:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij woont wel chill hoor. Maar ik vind zo dicht bij de Lidl ook wel praktisch
Geenquote:Op maandag 9 december 2013 01:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoeveel overvallen al meegemaakt?
Vandaar het kampvuur in de OPquote:
Slaap lekkerquote:
Doei Tjakkie xxquote:
jawel.quote:Op maandag 9 december 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.Ook jij gaat me niet overhalen
Gevaarlijke stad hoor, delftquote:Op maandag 9 december 2013 01:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
niet geheel vreemd dat juist daar gewelddadige berovingen plaatsvinden
Je probeert te hard.quote:
quote:
En toch beroof ik liever de AH dan de aldi.quote:Op maandag 9 december 2013 01:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
niet geheel vreemd dat juist daar gewelddadige berovingen plaatsvinden
oh aldo nu ookquote:
Wat doe je nog hier dan?quote:
Ze zijn bang voor m'n broerquote:
Ik fiets wel met je mee.quote:Op maandag 9 december 2013 01:18 schreef essnhills het volgende:
Al vind ik midden in de nacht alleen door Delft fietsen een stuk minder eng dan thuis datzelfde door de polder doen
Ik niet. Straatstenen vallen veel harder dan een met gras begroeide berm.quote:Op maandag 9 december 2013 01:18 schreef essnhills het volgende:
Al vind ik midden in de nacht alleen door Delft fietsen een stuk minder eng dan thuis datzelfde door de polder doen
zorgen dat jij ook k o m tquote:
dan heb je nog iets leuks om naar te kijken?quote:Op maandag 9 december 2013 01:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En toch beroof ik liever de AH dan de aldi.
Alleen die met gras begroeide berm heeft daarnaast een sloot liggen enzo. En het is er donker.quote:Op maandag 9 december 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Straatstenen vallen veel harder dan een met gras begroeide berm.
Minimaal ja. En betere plekken.quote:Op maandag 9 december 2013 01:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dan heb je nog iets leuks om naar te kijken?
Zo diep en groot zijn die niet?quote:Op maandag 9 december 2013 01:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen die met gras begroeide berm heeft daarnaast een sloot liggen enzo. En het is er donker.
Een nog zachtere landing dus. In Delft mogen er zelfs geen bosjes meer langs fietspaden omdat bezorgde moeders anders bang zijn voor verkrachters welke zich daar verstoppenquote:Op maandag 9 december 2013 01:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen die met gras begroeide berm heeft daarnaast een sloot liggen enzo. En het is er donker.
Cookiequote:Op maandag 9 december 2013 01:23 schreef CookieSlikker het volgende:
Hallo.
Koffie is dood, en hier zie ik leven
Ohja wel hoor, de meeste zijn bevaarbaarquote:Op maandag 9 december 2013 01:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zo diep en groot zijn die niet?
Ja ik ben hier nuquote:Op maandag 9 december 2013 01:23 schreef CookieSlikker het volgende:
Hallo.
Hallo.quote:Op maandag 9 december 2013 01:23 schreef CookieSlikker het volgende:
Hallo.
Terecht.quote:Op maandag 9 december 2013 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een nog zachtere landing dus. In Delft mogen er zelfs geen bosjes meer langs fietspaden omdat bezorgde moeders anders bang zijn voor verkrachters welke zich daar verstoppen
Kanoquote:Op maandag 9 december 2013 01:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja wel hoor, de meeste zijn bevaarbaar
Ja we kunnen het hier beter sluiten.quote:Op maandag 9 december 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo.
Hier is het leven ook ver te zoeken hoor
sws leven op fok?quote:Op maandag 9 december 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo.
Hier is het leven ook ver te zoeken hoor
Ben je mal. Ik doel op dit moment.quote:Op maandag 9 december 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja we kunnen het hier beter sluiten.
Tjacka is het hier mee eens.
Dat was niet echt mijn puntquote:Op maandag 9 december 2013 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een nog zachtere landing dus. In Delft mogen er zelfs geen bosjes meer langs fietspaden omdat bezorgde moeders anders bang zijn voor verkrachters welke zich daar verstoppen
Daar heb je een punt.quote:
Tjacka is een faalmod.quote:Op maandag 9 december 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja we kunnen het hier beter sluiten.
Tjacka is het hier mee eens.
Nee sorry Sof. ogen vallen dicht, ga zo pittenquote:
Kanoënquote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#TeamInsomnia_ moet te vaak ingrijpen
Rotte appels weg.quote:Op maandag 9 december 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#TeamInsomnia_ moet te vaak ingrijpen
Het niveau moet nog wel omhoog, ik zal eens wat balletjes opgooien de komende tijd.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang we maar Nicki Minaj foto's hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het niveau moet nog wel omhoog, ik zal eens wat balletjes opgooien de komende tijd.
Vind het ook leukquote:Op maandag 9 december 2013 01:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kanoën![]()
![]()
Ik ben een tijdje met een vriendin mee wezen kanoën met de kanoverenigingWe wilden ons helemaal inschrijven, maar die mensen vonden het zo tof dat er überhaupt jongeren waren die wilden mee kanoën dat we gewoon op zaterdagochtend konden verschijnen bij het botenschuurtje en dan mochten we daar 2 kanoes pakken en met ze mee varen
En je noemt die balletjes dan zeker niveau xDquote:Op maandag 9 december 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het niveau moet nog wel omhoog, ik zal eens wat balletjes opgooien de komende tijd.
Ik ga de volgende keer met je meequote:Op maandag 9 december 2013 01:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Vind het ook leukMaar niemand die mee wilt
Stomquote:Op maandag 9 december 2013 01:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Vind het ook leukMaar niemand die mee wilt
Andere keer dan?quote:Op maandag 9 december 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sorry Sof. ogen vallen dicht, ga zo pitten
quote:Op maandag 9 december 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je noemt die Zweedse balletjes dan zeker niveau xD
Bij deze is het niveau omhoog.
Ik beloof niksquote:
Ik hoor net dat koekje meegaat.quote:Op maandag 9 december 2013 01:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stom![]()
Een paar jaar terug ben ik met m'n vriend wezen kayakken in België. Ook echt supertof
quote:Op maandag 9 december 2013 01:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik hoor net dat koekje meegaat.
Wellicht overstappen op het roeien. Dan zit je namelijk wel goed in Delft.quote:Op maandag 9 december 2013 01:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kanoën![]()
![]()
Ik ben een tijdje met een vriendin mee wezen kanoën met de kanoverenigingWe wilden ons helemaal inschrijven, maar die mensen vonden het zo tof dat er überhaupt jongeren waren die wilden mee kanoën dat we gewoon op zaterdagochtend konden verschijnen bij het botenschuurtje en dan mochten we daar 2 kanoes pakken en met ze mee varen
Eskimo watte?quote:Op maandag 9 december 2013 01:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb toen ook in het zwembad gratis lessen gehad in eskimoteren enzo
Meppen met die spatels bedoel jequote:Op maandag 9 december 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht overstappen op het roeien. Dan zit je namelijk wel goed in Delft.
Waddup schatje?quote:Op maandag 9 december 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben bloedje chagrijnig niet te zuinig.
Wil je ook mee? Trio kanoquote:Op maandag 9 december 2013 01:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb toen ook in het zwembad gratis lessen gehad in eskimoteren enzo
Je kano weer naar boven draaien als je omgevallen bent. Dat je met behulp van je peddel in zo'n heupbeweging je je kano weer omdraait zodat je niet je kano uit hoeft als je bent omgeslagenquote:
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zeehonden jagen vanuit een kayak.
Slapen?quote:Op maandag 9 december 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben bloedje chagrijnig niet te zuinig.
Ik ook hoor. Zinloos fuck weekend gehadquote:
Ben je niet de enigste.quote:Op maandag 9 december 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zinloos fuck weekend gehad
mijn hoogtepunt was dat ik zei dat de sc dicht moest en dat mensen daarop reageerdequote:Op maandag 9 december 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zinloos fuck weekend gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |