Z'n vader is Surinaams Hindoestaans, z'n moeder Nederlandsquote:
I bet you wouldquote:
Uhuh..quote:
Dag Stuart. Hoe staat het leven?quote:
Yooooooooooooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Haai Fok itquote:
Dus hij heeft wel in Nederland gewoond ofwa?quote:Op maandag 9 december 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Z'n vader is Surinaams Hindoestaans, z'n moeder Nederlands
quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Stuart. Hoe staat het leven?
[..]
YooooooooooooWat vind je van mijn nieuwe poststyl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Stuart. Hoe staat het leven?
[..]
YooooooooooooWel okay thanks, maar ga zo maar slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How are you?"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik weet waar je op kick.quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar tjacka goffedomme. Waarom die crosspost. Ik word boos hoor!
Ik krijg er oogaids van.quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe poststyl?
Hoiquote:
Note gegevenquote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe poststyl?
Druk weekend gehad?quote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks, maar ga zo maar slapen.
How are you?
Jaquote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dus hij heeft wel in Nederland gewoond ofwa?
Als die post mij een ban oplevert kom ik je halen hoor. Pandapunten ben je snel kwijt of je het nou wil of niet.quote:
Ah, op die manierquote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaHij is begin september vertrokken. We zaten bij elkaar in de klas op de middelbare
Toch maar niet hè?quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Verstandig antwoord:
Ik zou het niet doen ess
Valt wel mee eigenlijk maar moet om half 7 weer opstaanquote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Druk weekend gehad?
ja z`n gangetje.
Wat is dat?quote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Allemaal slijmen bij fok-it misschien krijgen wij ooit weer een abbonoment.
Ik slijm nietquote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Zo werkt dat niet.quote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
de snappen ja.quote:Op maandag 9 december 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Om dat de snappen ligt het niveau hier te laag
Thanksquote:Op maandag 9 december 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik moest deze post 3x lezen voordat ik het begreep.quote:Op maandag 9 december 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De badkamer nog welquote:
quote:
Okéquote:Op maandag 9 december 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wel ook aan doen naar Avicii dan lijken we broers.
Nog nooit gezienquote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ondertussen Twilight aan het kijken of tv. Wat een domme film zeg
waar gaat die overquote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef essnhills het volgende:
Ah vandaar dat m'n huisgenootjes er zoveel hebben. Verhelderend zulke gesprekkenquote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de vriend lang van huis heb je inderdaad wel meer douchekoppen door het huis liggen.
Gister kwam er ook een film met Taylor Lautner op tv. Die was ook om te huilen.quote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef essnhills het volgende:
Nee.quote:Op maandag 9 december 2013 00:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Gaan hier ook mensen naar Avicii?
Overal op internet wordt gezegd dat het een verschrikkelijk slechte film is. Dus uit pure nieuwsgierigheid ben ik hem ook maar gaan kijkenquote:
Echt waar?quote:
Ligt op m'n nachtkastjequote:
Confronteer ze er anders mee. De uitkomst wel aan Stuart delen he. Gun die jongen ook zijn fetisj.quote:Op maandag 9 december 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah vandaar dat m'n huisgenootjes er zoveel hebben. Verhelderend zulke gesprekken
Iets met vampiers en weerwolvenquote:
truste kerelquote:Op maandag 9 december 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
Wie is Taylor Lautner? Is dat die donkerharige jongen met die lage wenkbrauwen die naast een lelijk hoofd en een lekker lichaam niet kan acteren?quote:Op maandag 9 december 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gister kwam er ook een film met Taylor Lautner op tv. Die was ook om te huilen.
Behalve Lily Collins dan
Inderdaad, in de horeca enzoquote:
Ja die ja.quote:Op maandag 9 december 2013 00:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie is Taylor Lautner? Is dat die donkerharige jongen met die lage wenkbrauwen die naast een lelijk hoofd en een lekker lichaam niet kan acteren?
ahja is goed. Ik zal gelijk even vragen wat er met de huishoudfolie is gebeurdquote:Op maandag 9 december 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Confronteer ze er anders mee. De uitkomst wel aan Stuart delen he. Gun die jongen ook zijn fetisj.
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 december 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
Lekker denigrerend dit.quote:Op maandag 9 december 2013 00:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie is Taylor Lautner? Is dat die donkerharige jongen met die lage wenkbrauwen die naast een lelijk hoofd en een lekker lichaam niet kan acteren?
Ahja, die film heb ik ook gekekenquote:
Neequote:
Trustenquote:Op maandag 9 december 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
Hallo Taylor, wat leuk dat je op FOK! komt.quote:
Ik vond het wel een goede samenvatting op basis van de film van gisterquote:
Echt baggerquote:Op maandag 9 december 2013 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, die film heb ik ook gekeken
Daar beslissen de users over.quote:Op maandag 9 december 2013 00:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Heb je faalmod 2013 al behaald?
Ik ga nog niet slapenquote:
Inderdaadquote:
Volg je Homeland?quote:
ahhhhhquote:Op maandag 9 december 2013 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapenIk zei trusten tegen stuwie
Nee, ik volg eigenlijk niks. Behalve MKR dan natuurlijkquote:
Helemaal niks? Ook geen films?quote:Op maandag 9 december 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik volg eigenlijk niks. Behalve MKR dan natuurlijk
Ja sorry hoor. Dat Ess haar IQ nou niet hoog genoeg ligt om mijn acteerprestaties en subtiele toespelingen op te vangen en te waarderen is mijn probleem niet, maar over mijn lichaam roddelen gaat te verquote:Op maandag 9 december 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo Taylor, wat leuk dat je op FOK! komt.
En jezelfquote:Op maandag 9 december 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik volg eigenlijk niks. Behalve MKR dan natuurlijk
Zo af en toequote:
dikke diss hierquote:Op maandag 9 december 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb ik als fan van PSV toch nog een prijs gewonnen dit jaar.
Lees ik PSV?quote:Op maandag 9 december 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb ik als fan van PSV toch nog een prijs gewonnen dit jaar.
Noem je mij nou domquote:Op maandag 9 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Dat Ess haar IQ nou niet hoog genoeg ligt om mijn acteerprestaties en subtiele toespelingen op te vangen en te waarderen is mijn probleem niet, maar over mijn lichaam roddelen gaat te ver
Nee. Je leest SVPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |