Ja, Ach gelukkig sta ik er niet alleen voorquote:Op zondag 8 december 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker met de verhuizing voor de deur
Gelukkig maarquote:Op zondag 8 december 2013 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Ach gelukkig sta ik er niet alleen voor![]()
![]()
Die vind ik eigenlijk een beetje creepyquote:
Je PI suggereert andersquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk een beetje creepy
Uit het beruchte West-Friesland, die ene regio in Noord-Hollandquote:
Berucht, berucht...het heeft geen goede naam, neequote:Op zondag 8 december 2013 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uit het beruchte West-Friesland, die ene regio in Noord-Holland
Het valt allemaal reuze mee als je er opgroeit. Toch Tjackie?quote:Op zondag 8 december 2013 23:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Berucht, berucht...het heeft geen goede naam, nee
Verveel je je?quote:
Ja daar heb ik normaal inderdaad erg veel last vanquote:Op zondag 8 december 2013 23:51 schreef hugecooll het volgende:
in plaats van te zitten wachten tot er nieuwe posts zijn
Het is nogal stil vandaagquote:Op zondag 8 december 2013 23:51 schreef hugecooll het volgende:
in plaats van te zitten wachten tot er nieuwe posts zijn
Uhuh..quote:
ik zei het eigenlijk in het algemeen, maar jij was de enige die erop reageerdequote:Op zondag 8 december 2013 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh..
Is dat de reden dat je ineens kwam binnenvallen met de mededeling dat ik m'n nummer moest DM'en?
Ah zoquote:Op zondag 8 december 2013 23:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik zei het eigenlijk in het algemeen, maar jij was de enige die erop reageerde
Ik voelde me aangesprokenquote:Op zondag 8 december 2013 23:53 schreef hugecooll het volgende:
waardoor ik me daarna tot jou richtte
Nou ja... Als Tjacka een typisch product is uit die streek kan het psychisch toch niet echt gezond zijn om er te wonenquote:Op zondag 8 december 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het valt allemaal reuze mee als je er opgroeit. Toch Tjackie?
Ik zei het ook alleen maar in het algemeen zodat ik een failsafe zou hebben voor het geval het niet zou werken. Uiteraard was het aan jou gericht lkkre chicaquote:Op zondag 8 december 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah zo
[..]
Ik voelde me aangesproken
Ik heb daar ook 20 jaar gewoondquote:Op zondag 8 december 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... Als Tjacka een typisch product is uit die streek kan het psychisch toch niet echt gezond zijn om er te wonen
Hoe zou jij nou weten dat ik een lekkere chica ben?quote:Op zondag 8 december 2013 23:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zei het ook alleen maar in het algemeen zodat ik een failsafe zou hebben voor het geval het niet zou werken. Uiteraard was het aan jou gericht lkkre chica
Waarom zeg je dat nou, nu zit spontaan m'n bh niet lekker meerquote:
Sowieso je bh aanhouden als je thuis bent en geen bezoek hebtquote:Op zondag 8 december 2013 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, nu zit spontaan m'n bh niet lekker meer
Gister hadden we nog bepaald dat ik heul niet angstaanjagend benquote:Op zondag 8 december 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom jou dan ook liever niet tegen in een klein Delfs steegje
Want jij hebt daar ervaring mee?quote:Op zondag 8 december 2013 23:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sowieso je bh aanhouden als je thuis bent en geen bezoek hebt
Niet op de voorgrond nee. Al heb ik mijn vetorecht gister niet kunnen gebruiken aangezien ik toen aan het comazuipen was.quote:Op zondag 8 december 2013 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister hadden we nog bepaald dat ik heul niet angstaanjagend ben
Jij draagt stiekem BH's ?quote:Op zondag 8 december 2013 23:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja toch, ik weet dat soort dingen
En dan zeg je wat over mij als West-Friesquote:Op zondag 8 december 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet op de voorgrond nee. Al heb ik mijn vetorecht gister niet kunnen gebruiken aangezien ik toen aan het comazuipen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 9 december 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan zeg je wat over mij als West-Fries![]()
Ik heb zelfs nog nooit een kater gehad
Komt omdat je standaard kotst nadat je veel hebt gezopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja probeer je je er maar weer uit te kletsenquote:
[..]
Ja probeer je je er maar weer uit te kletsenWe hebben je wel door
Nee joh, als echte West-Fries en je immuun voor alcohol gerelateerde problemen. Waarom denk je dat comazuipen relatief veel voorkomt in West-Friesland? Je hebt nergens last van en ineens heb je zoveel gezopen dat je in coma ligtquote:Op maandag 9 december 2013 00:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Komt omdat je standaard kotst nadat je veel hebt gezopen
[..]
En dan zeg je wat over mij als West-Fries![]()
Ik heb zelfs nog nooit een kater gehad
Ik ook niet snel. Al gaf een tag mij wel een katergevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet allesquote:
Komt dat daar zo vaak voor dan?quote:Op maandag 9 december 2013 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, als echte West-Fries en je immuun voor alcohol gerelateerde problemen. Waarom denk je dat comazuipen relatief veel voorkomt in West-Friesland? Je hebt nergens last van en ineens heb je zoveel gezopen dat je in coma ligt
Naja, laten we het zo zeggen, Hoorn heeft toen niet voor niets 1 van de slecht 4 alcoholpoli's in Nederland gekregenquote:
Meh, ik heb vroeger wel eens van vier hoog op m'n eigen fiets gekotstquote:Op maandag 9 december 2013 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, laten we het zo zeggen, Hoorn heeft toen niet voor niets 1 van de slecht 4 alcoholpoli's in Nederland gekregen![]()
Ik ken 3 mensen die er hebben gelegen
Ahja dat gaat dan weer vrij lastig in West-Frieslandquote:Op maandag 9 december 2013 00:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, ik heb vroeger wel eens van vier hoog op m'n eigen fiets gekotst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
23quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dat gaat dan weer vrij lastig in West-FrieslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoe lang is nog eventjes?quote:
Maak er snel een eind aan. Je kans om tot de club van 27 toe te treden is bijna vervlogen.quote:
Ohja dat is wel snelquote:
Nee man, ik start m'n eigen cluppiequote:Op maandag 9 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak er snel een eind aan. Je kans om tot de club van 27 toe te treden is bijna vervlogen.
En dat wordt..?quote:Op maandag 9 december 2013 00:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee man, ik start m'n eigen cluppie
Doe maar luxequote:
Heb je nou al een goed passend regenpak?quote:
Nee, helaas nietquote:Op maandag 9 december 2013 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je nou al een goed passend regenpak?
Ga je die straks in Nederland kopen?
Hey Koelkastquote:Op maandag 9 december 2013 00:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ahh, de bekende zijn er weer
Ahja, en je hebt zeker nog geen indicatie voor wanneer dat is?quote:Op maandag 9 december 2013 00:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar kom ik vlak voor mijn dood op terug
Waarom niet?quote:
Haai Koelkastquote:Op maandag 9 december 2013 00:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ahh, de bekende zijn er weer
Hebben ze hier niet te koop en ik ben sinds augustus niet meer in NL geweestquote:
Nee, maar zoals het een goede vrouw betaamt, ben je daarbij aanwezigquote:Op maandag 9 december 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, en je hebt zeker nog geen indicatie voor wanneer dat is?
quote:Op maandag 9 december 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hebben ze hier niet te koop en ik ben sinds augustus niet meer in NL geweest
Ja maar ik zei toch ook straks in Nederland?quote:Op maandag 9 december 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hebben ze hier niet te koop en ik ben sinds augustus niet meer in NL geweest
2 maar useless want 1 te klein en 1 te grootquote:
@KPD?quote:Op maandag 9 december 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt voor je leuke reactie hugecooll
Oh, ik denk dat ik het stuk heb gemist waarbij je me het hof hebt gemaaktquote:Op maandag 9 december 2013 00:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, maar zoals het een goede vrouw betaamt, ben je daarbij aanwezig
Geen idee of het er dan is johquote:Op maandag 9 december 2013 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar ik zei toch ook straks in Nederland?
2 zelfs, 1 te groot en 1 te kleinquote:
Niet veel geloof ikquote:
Achteraan aansluiten graagquote:
Komt nog, niet alles hoeft in logische volgorde te gebeuren tochquote:Op maandag 9 december 2013 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ik het stuk heb gemist waarbij je me het hof hebt gemaakt
waarom niet gepast in NL? dan had je nog kunnen ruilenquote:Op maandag 9 december 2013 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
2 maar useless want 1 te klein en 1 te groot
Het regent nu enzoquote:
Ik hou niet van passen in winkelsquote:Op maandag 9 december 2013 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom niet gepast in NL? dan had je nog kunnen ruilen
Ah, vol vertrouwen in ieder gevalquote:Op maandag 9 december 2013 00:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Komt nog, niet alles hoeft in logische volgorde te gebeuren toch
Spannendquote:
We houden de moed erinquote:Op maandag 9 december 2013 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, vol vertrouwen in ieder geval
maar je had hem toch waar je verbleef kunnen passen en daarna evt ruilenquote:
Ben je hard op zoek naar een vriendin ja?quote:
Bedankt nog voor je crosspost in KPD. Ik heb een lief berichtje achtergelaten hoor. Het kan niet lang meer op zich wachten tot ik daar mod word.quote:
Neuhquote:Op maandag 9 december 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je hard op zoek naar een vriendin ja?
quote:
te hard zoeken gaat nooit echt lekkerquote:Op maandag 9 december 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 9 december 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen inderdaadquote:Op maandag 9 december 2013 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je had hem toch waar je verbleef kunnen passen en daarna evt ruilen
Such herrie, so noise, much cold.quote:
quote:
Ahjaquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 00:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]Een fokster.
Ging 'heerlijk'
Ik heb het altijd tegen iedereenquote:
Zo noemt mijn vader de muesli altijdquote:
Daar ben ik wel goed in op zichquote:Op maandag 9 december 2013 00:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
gewoon een beetje ouwehoeren toch
quote:Wat is seks?
Voor dit doeleinde is seks gedefinieerd als het krijgen of toepassen van een seksuele handeling door of bij een ander persoon dan jezelf. Honk 3 en/of 4 moet daarbij zijn behaald: masturbatie, oraal, of penetratie.
Klopt, ik kan heel goed luisteren, en daarna houdt het wel opquote:Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je bent wat minder in het opvolgen van instructies
Beetje jammer welquote:Op maandag 9 december 2013 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, ik kan heel goed luisteren, en daarna houdt het wel op
oo welke smaak?quote:Op maandag 9 december 2013 00:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik net voor het eerst iets gegeten in 20 uur.
Het zijn borrelnootjes.
Mijn score is ietwat laag nuquote:Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens http://www.pandapunt.nl heb ik seks gehad!
[..]55 pandapunten!
En dan toch zo dik zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 00:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik net voor het eerst iets gegeten in 20 uur.
Het zijn borrelnootjes.
Bij wasteland vond je dat nog tof.quote:Op maandag 9 december 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan toch zo dik zijn.
Nee grapje.
Elke week zonder seks is een punt, en bij studenten elke maand.quote:
andersom yoquote:Op maandag 9 december 2013 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Elke week zonder seks is een punt, en bij studenten elke maand.
Zoiets jaquote:
Oja, nou dan heb ik er 12, want echt student ben ik niet.quote:
Hoeveel zou je er dan hebben als je wel student was?quote:Op maandag 9 december 2013 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, nou dan heb ik er 12, want echt student ben ik niet.
Kots.quote:
Heb ik al gezien vandaag.quote:Op maandag 9 december 2013 00:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Om het goed te maken
[ afbeelding ]
147quote:Op maandag 9 december 2013 00:29 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb 147 pandapunten.
Maar ik eet wel borrelnootjes.
Eerst afgesproken bij de Starbucks en daar wat gedronken. (Chocomel van Starbucksquote:
Ik denk dat mijn neger dat geen goed idee vindquote:
Negers hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn neger dat geen goed idee vind
Ik ook niet trouwens
Oehquote:Op maandag 9 december 2013 00:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Eerst afgesproken bij de Starbucks en daar wat gedronken. (Chocomel van Starbucks)
Daarna door de stad gelopen en her en der ergens ingelopen.
Toen naar der huis gegaan. (Nouja, huis) en daar gegeten.
Toen naar de film en alweer richting huis
Ik heb al een hele discussie met omgevallenflat gehad dus veel terug lezen dan.quote:
Ik zou er ook in R&P / Vriend/vriendin in het buitenland #12 over kunnen postenquote:Op maandag 9 december 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Houd eens op. Hiervoor bestaat SEX / #2 Hoe lang staan jullie al droog? al
Blufquote:
Je kan toch gewoon een douchekop in je vagijn rossen.quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou er ook in R&P / Vriend/vriendin in het buitenland #12 over kunnen posten
Waar woont je vriend dan?quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe dan, dat durf je niet!quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wil Stuwie me daar even bij assisteren, die schijnt te weten hoe dat moetquote:Op maandag 9 december 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een douchekop in je vagijn rossen.
Kloptquote:
Op het moment in Taiwan, voor een half jaarquote:
Wat is z'n afkomst?quote:Op maandag 9 december 2013 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Op het moment in Taiwan, voor een half jaar
Gewoon naar binnen schuivenquote:Op maandag 9 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wil Stuwie me daar even bij assisteren, die schijnt te weten hoe dat moet
Ik zou je ook graag assisteren.quote:Op maandag 9 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wil Stuwie me daar even bij assisteren, die schijnt te weten hoe dat moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |