Rawrquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef Dven het volgende:
Sinds gistermiddag. Verwachtte tijdstip van eerstvolgende seks-sessie : Tussen 10.30 - 11.30 CET
Kom maar konijntje doe maar wiebelenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik sta droog, wie wilt mij ontdroogen?
Tja... ik ben geen professionele koppelaar, maar dit smaakt naar een 'rawr'quote:
Dat vind ik een negatieve opvatting van dit topic. Al begrijp ik dat het voor mensen welke al enige tijd onsuccesvol zijn geweest op het gebied van seks dit topic als confronterend kan worden opgevat.quote:
Ben geen homoquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Tja... ik ben geen professionele koppelaar, maar dit smaakt naar een 'rawr'
[..]
Dat vind ik een negatieve opvatting van dit topic. Al begrijp ik dat het voor mensen welke al enige tijd onsuccesvol zijn geweest op het gebied van seks dit topic als confronterend kan worden opgevat.
Hiervoor mijn excuses.
Ouderwetse opvatting. Seks = seks en na de eerste keer wordt het makkelijker.quote:
Zolang ze maar weten dat ik te bereiken ben via dmquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Tja... ik ben geen professionele koppelaar, maar dit smaakt naar een 'rawr'
Een 5 Knuckle Shuffle, dat telt niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:18 schreef Sjeenkske het volgende:
450 seconden. Het was echt fantastisch!
Nu dus bijna 8quote:Op donderdag 5 september 2013 10:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Maand of 6 nu ongeveer. En kan goed zijn dat er nog zoveel maanden bij komen.
Denk dat zoiets ook wel ongeveer mijn record is, anderhalf, 2 jaar ofzo. Heel de muur thuis staat vol met streepjes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Indrukwekkende dry-spell, maar je zit nog niet aan mijn record van 1,5 jaar
Minder Fok!en en meer mensen ontmoeten wil wel eens helpenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Denk dat zoiets ook wel ongeveer mijn record is, anderhalf, 2 jaar ofzo. Heel de muur thuis staat vol met streepjes.
Oh, maar het is niet dat ik het als probleem ervaar hoor, of er moeite mee heb. Juist helemaal niet. Ik zit eerlijk gezegd ook niet te wachten op een ONS of een FB, meestal heb ik dan toch een soort meh gevoel achteraf. Voor mezelf is de beste seks met iemand die ik echt leuk vind en niet zozeer als het alleen om de seks gaat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Minder Fok!en en meer mensen ontmoeten wil wel eens helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |