Nee, helaas nietquote:Op maandag 9 december 2013 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je nou al een goed passend regenpak?
Ga je die straks in Nederland kopen?
Hey Koelkastquote:Op maandag 9 december 2013 00:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ahh, de bekende zijn er weer
Ahja, en je hebt zeker nog geen indicatie voor wanneer dat is?quote:Op maandag 9 december 2013 00:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar kom ik vlak voor mijn dood op terug
Waarom niet?quote:
Haai Koelkastquote:Op maandag 9 december 2013 00:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ahh, de bekende zijn er weer
Hebben ze hier niet te koop en ik ben sinds augustus niet meer in NL geweestquote:
Nee, maar zoals het een goede vrouw betaamt, ben je daarbij aanwezigquote:Op maandag 9 december 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, en je hebt zeker nog geen indicatie voor wanneer dat is?
quote:Op maandag 9 december 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hebben ze hier niet te koop en ik ben sinds augustus niet meer in NL geweest
Ja maar ik zei toch ook straks in Nederland?quote:Op maandag 9 december 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hebben ze hier niet te koop en ik ben sinds augustus niet meer in NL geweest
2 maar useless want 1 te klein en 1 te grootquote:
@KPD?quote:Op maandag 9 december 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt voor je leuke reactie hugecooll
Oh, ik denk dat ik het stuk heb gemist waarbij je me het hof hebt gemaaktquote:Op maandag 9 december 2013 00:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, maar zoals het een goede vrouw betaamt, ben je daarbij aanwezig
Geen idee of het er dan is johquote:Op maandag 9 december 2013 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar ik zei toch ook straks in Nederland?
2 zelfs, 1 te groot en 1 te kleinquote:
Niet veel geloof ikquote:
Achteraan aansluiten graagquote:
Komt nog, niet alles hoeft in logische volgorde te gebeuren tochquote:Op maandag 9 december 2013 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ik het stuk heb gemist waarbij je me het hof hebt gemaakt
waarom niet gepast in NL? dan had je nog kunnen ruilenquote:Op maandag 9 december 2013 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
2 maar useless want 1 te klein en 1 te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |