quote:Op maandag 9 december 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja probeer je je er maar weer uit te kletsenWe hebben je wel door
Nee joh, als echte West-Fries en je immuun voor alcohol gerelateerde problemen. Waarom denk je dat comazuipen relatief veel voorkomt in West-Friesland? Je hebt nergens last van en ineens heb je zoveel gezopen dat je in coma ligtquote:Op maandag 9 december 2013 00:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Komt omdat je standaard kotst nadat je veel hebt gezopen
quote:Op maandag 9 december 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan zeg je wat over mij als West-Fries![]()
Ik heb zelfs nog nooit een kater gehad
Ik ook niet snel. Al gaf een tag mij wel een katergevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet allesquote:
Komt dat daar zo vaak voor dan?quote:Op maandag 9 december 2013 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, als echte West-Fries en je immuun voor alcohol gerelateerde problemen. Waarom denk je dat comazuipen relatief veel voorkomt in West-Friesland? Je hebt nergens last van en ineens heb je zoveel gezopen dat je in coma ligt
Naja, laten we het zo zeggen, Hoorn heeft toen niet voor niets 1 van de slecht 4 alcoholpoli's in Nederland gekregenquote:
Meh, ik heb vroeger wel eens van vier hoog op m'n eigen fiets gekotstquote:Op maandag 9 december 2013 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, laten we het zo zeggen, Hoorn heeft toen niet voor niets 1 van de slecht 4 alcoholpoli's in Nederland gekregen![]()
Ik ken 3 mensen die er hebben gelegen
Ahja dat gaat dan weer vrij lastig in West-Frieslandquote:Op maandag 9 december 2013 00:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, ik heb vroeger wel eens van vier hoog op m'n eigen fiets gekotst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
23quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dat gaat dan weer vrij lastig in West-FrieslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoe lang is nog eventjes?quote:
Maak er snel een eind aan. Je kans om tot de club van 27 toe te treden is bijna vervlogen.quote:
Ohja dat is wel snelquote:
Nee man, ik start m'n eigen cluppiequote:Op maandag 9 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak er snel een eind aan. Je kans om tot de club van 27 toe te treden is bijna vervlogen.
En dat wordt..?quote:Op maandag 9 december 2013 00:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee man, ik start m'n eigen cluppie
Doe maar luxequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |