Hoeveel zou je er dan hebben als je wel student was?quote:Op maandag 9 december 2013 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, nou dan heb ik er 12, want echt student ben ik niet.
Kots.quote:
Heb ik al gezien vandaag.quote:Op maandag 9 december 2013 00:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Om het goed te maken
[ afbeelding ]
147quote:Op maandag 9 december 2013 00:29 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb 147 pandapunten.
Maar ik eet wel borrelnootjes.
Eerst afgesproken bij de Starbucks en daar wat gedronken. (Chocomel van Starbucksquote:
Ik denk dat mijn neger dat geen goed idee vindquote:
Negers hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn neger dat geen goed idee vind
Ik ook niet trouwens
Oehquote:Op maandag 9 december 2013 00:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Eerst afgesproken bij de Starbucks en daar wat gedronken. (Chocomel van Starbucks)
Daarna door de stad gelopen en her en der ergens ingelopen.
Toen naar der huis gegaan. (Nouja, huis) en daar gegeten.
Toen naar de film en alweer richting huis
Ik heb al een hele discussie met omgevallenflat gehad dus veel terug lezen dan.quote:
Ik zou er ook in R&P / Vriend/vriendin in het buitenland #12 over kunnen postenquote:Op maandag 9 december 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Houd eens op. Hiervoor bestaat SEX / #2 Hoe lang staan jullie al droog? al
Blufquote:
Je kan toch gewoon een douchekop in je vagijn rossen.quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou er ook in R&P / Vriend/vriendin in het buitenland #12 over kunnen posten
Waar woont je vriend dan?quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe dan, dat durf je niet!quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wil Stuwie me daar even bij assisteren, die schijnt te weten hoe dat moetquote:Op maandag 9 december 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een douchekop in je vagijn rossen.
Kloptquote:
Op het moment in Taiwan, voor een half jaarquote:
Wat is z'n afkomst?quote:Op maandag 9 december 2013 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Op het moment in Taiwan, voor een half jaar
Gewoon naar binnen schuivenquote:Op maandag 9 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wil Stuwie me daar even bij assisteren, die schijnt te weten hoe dat moet
Ik zou je ook graag assisteren.quote:Op maandag 9 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wil Stuwie me daar even bij assisteren, die schijnt te weten hoe dat moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |