Z'n vader is Surinaams Hindoestaans, z'n moeder Nederlandsquote:
I bet you wouldquote:
Uhuh..quote:
Maar tjacka goffedomme. Waarom die crosspost. Ik word boos hoor!quote:
Dag Stuart. Hoe staat het leven?quote:
Yooooooooooooquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haai Fok itquote:
Dus hij heeft wel in Nederland gewoond ofwa?quote:Op maandag 9 december 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Z'n vader is Surinaams Hindoestaans, z'n moeder Nederlands
Wat vind je van mijn nieuwe poststyl?quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Stuart. Hoe staat het leven?
[..]
YooooooooooooSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstandig antwoord:quote:
Wel okay thanks, maar ga zo maar slapen.quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Stuart. Hoe staat het leven?
[..]
YooooooooooooSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet waar je op kick.quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar tjacka goffedomme. Waarom die crosspost. Ik word boos hoor!
Ik krijg er oogaids van.quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe poststyl?
Hoiquote:
Note gegevenquote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe poststyl?
Druk weekend gehad?quote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks, maar ga zo maar slapen.
How are you?
Jaquote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dus hij heeft wel in Nederland gewoond ofwa?
Als die post mij een ban oplevert kom ik je halen hoor. Pandapunten ben je snel kwijt of je het nou wil of niet.quote:
Ah, op die manierquote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaHij is begin september vertrokken. We zaten bij elkaar in de klas op de middelbare
Toch maar niet hè?quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Verstandig antwoord:
Ik zou het niet doen ess
Valt wel mee eigenlijk maar moet om half 7 weer opstaanquote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Druk weekend gehad?
ja z`n gangetje.
Wat is dat?quote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Allemaal slijmen bij fok-it misschien krijgen wij ooit weer een abbonoment.
Ja leuk ess.quote:
Ik slijm nietquote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Zo werkt dat niet.quote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Doe eens lief tegen essquote:
Om dat de snappen ligt het niveau hier te laagquote:
de snappen ja.quote:Op maandag 9 december 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Om dat de snappen ligt het niveau hier te laag
Thanksquote:Op maandag 9 december 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik ga die schoenen ook kopen.quote:
Ik moest deze post 3x lezen voordat ik het begreep.quote:Op maandag 9 december 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De badkamer nog welquote:
quote:
Okéquote:Op maandag 9 december 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Met de vriend lang van huis heb je inderdaad wel meer douchekoppen door het huis liggen.quote:
Sowieso.quote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wel ook aan doen naar Avicii dan lijken we broers.
Nog nooit gezienquote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ondertussen Twilight aan het kijken of tv. Wat een domme film zeg
Jouw douchekop hangt in de keuken?quote:
waar gaat die overquote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef essnhills het volgende:
Ah vandaar dat m'n huisgenootjes er zoveel hebben. Verhelderend zulke gesprekkenquote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de vriend lang van huis heb je inderdaad wel meer douchekoppen door het huis liggen.
Gister kwam er ook een film met Taylor Lautner op tv. Die was ook om te huilen.quote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef essnhills het volgende:
Nee.quote:Op maandag 9 december 2013 00:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Gaan hier ook mensen naar Avicii?
Die bestaan gewoon.quote:
Overal op internet wordt gezegd dat het een verschrikkelijk slechte film is. Dus uit pure nieuwsgierigheid ben ik hem ook maar gaan kijkenquote:
Daarom stel ik ook die vraag.quote:
Echt waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop