Z'n vader is Surinaams Hindoestaans, z'n moeder Nederlandsquote:
I bet you wouldquote:
Uhuh..quote:
Dag Stuart. Hoe staat het leven?quote:
Yooooooooooooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Haai Fok itquote:
Dus hij heeft wel in Nederland gewoond ofwa?quote:Op maandag 9 december 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Z'n vader is Surinaams Hindoestaans, z'n moeder Nederlands
quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Stuart. Hoe staat het leven?
[..]
YooooooooooooWat vind je van mijn nieuwe poststyl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Stuart. Hoe staat het leven?
[..]
YooooooooooooWel okay thanks, maar ga zo maar slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How are you?"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik weet waar je op kick.quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar tjacka goffedomme. Waarom die crosspost. Ik word boos hoor!
Ik krijg er oogaids van.quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe poststyl?
Hoiquote:
Note gegevenquote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe poststyl?
Druk weekend gehad?quote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks, maar ga zo maar slapen.
How are you?
Jaquote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dus hij heeft wel in Nederland gewoond ofwa?
Als die post mij een ban oplevert kom ik je halen hoor. Pandapunten ben je snel kwijt of je het nou wil of niet.quote:
Ah, op die manierquote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaHij is begin september vertrokken. We zaten bij elkaar in de klas op de middelbare
Toch maar niet hè?quote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Verstandig antwoord:
Ik zou het niet doen ess
Valt wel mee eigenlijk maar moet om half 7 weer opstaanquote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Druk weekend gehad?
ja z`n gangetje.
Wat is dat?quote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Allemaal slijmen bij fok-it misschien krijgen wij ooit weer een abbonoment.
Ik slijm nietquote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Allemaal slijmen bij fok-it misschien krijgen wij ooit weer een abbonoment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |