bierquote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mannen die denken dat er meer in het leven behalve voetbal en neuken is
dit jaquote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een mening bomvol argumenten. Altijd genieten.
Had ik ook tot de 6e.quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een ban had, waarom post je niet meer in vbl boeler
vreemdquote:
Kijk hoe je overal op reageert.quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een mening bomvol argumenten. Altijd genieten.
Waar heb je het over? Wat snitchen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk hoe je overal op reageert.
Je snitcht echt werkelijk alles door aan anderen om ze bevriend te houden.
Wat vind je van mij, lieve Sof?quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet mij denk ik ook weer scheren. Van de week dusdanig schaamtevolle foto's getagged gekregen dat ik maar even anoniem moet worden.
dus... kijk mij even de aandacht naar zich toe trekken.
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had ik ook tot de 6e.
Vbl heb ik hoi gezegd, maar ik heb t een beetje gehad met de sfeer daar. Iedereen haat op elkaar, en t is constant drama.
Lief.quote:
Dank je. Dit komt in mijn fobo.quote:
jij zei geen bierquote:
quote:
Ik snap echt werkelijk waar niet waar je het over hebt. Roddels over mijquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk hoe je overal op reageert.
Je snitcht echt werkelijk alles door aan anderen om ze bevriend te houden.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het was voor mij zelfs door de ondergrens.
en van bier gaat je kut stinken.quote:
Ik wel. Beter nadenken en anders DM je maar.quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk waar niet waar je het over hebt. Roddels over mij
Nee echt. Zo dronken dat een vrouwmens zelfs oogmascara had opgedaan. Ik kan het hier zeggen want niemand heeft mijn gegevens toch.quote:
Nee.quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een wolvenshirt hé
Dat staat je DM box toe jaquote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wel. Beter nadenken en anders DM je maar.
Raar.quote:
jawel hoorquote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee echt. Zo dronken dat een vrouwmens zelfs oogmascara had opgedaan. Ik kan het hier zeggen want niemand heeft mijn gegevens toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, spannend.quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Maar ben sowieso niet snel verliefd. Morgen ga ik wel lunchen met een oud-klasgenoot, waar ik in de 2e nog iets mee heb gehad. Je weer nooit of dat wat gaat worden.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel hoorDie houd ik er vooral in ja. Ik ben wel gek om het tegen te sprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat lief.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ging heel goed![]()
Wie het is? Die mag het zelf melden
Ooit kom ik achter je facebookquote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee echt. Zo dronken dat een vrouwmens zelfs oogmascara had opgedaan. Ik kan het hier zeggen want niemand heeft mijn gegevens toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |