Que no?quote:
Heb ik niet eens nodig.quote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Geeft profiel ook gewoon aan
Staat me iets van bij dat dat een lekker wijf was toch ?quote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Jody zijn handtekening nog. Zijn zusje (Echte dochter adoptie ouders) zat paar klassen lager dan ik.
wie is datquote:
Geen idee. Mij ging het voornamelijk om Jody zijn handtekening.quote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat dat een lekker wijf was toch ?
Een sophiaquote:
Eigenlijk best gay als je het aan mij vraagt...quote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Mij ging het voornamelijk om Jody zijn handtekening.
Gozertquote:
Ik droeg oogmascara en vraag al 3 jaar om meer foto's van jouw persoon...quote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Eigenlijk best gay als je het aan mij vraagt...
Ken ik niet.quote:
Xeorquote:
Dag koekjequote:
Nee. Ik doe liever 25+. Maar 18+ vind ik niet per definitie fout. Al is 14 jaar leeftijdsverschil natuurlijk wel behoorlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je daar ervaring mee als gleuvenvuller?
quote:
Jimbo heeft koekjes, en CS slikt ze.quote:
xeorquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik droeg oogmascara en vraag al 3 jaar om meer foto's van jouw persoon...
Ik bedoel. ALS JE ME NOG 1x HOMO NOEMT PAK IK JE.
Ik heb ook niet zoveel ervaring met een groot leeftijdsverschil, ik ben 3 maanden jonger dan mijn vriendquote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Ik doe liever 25+. Maar 18+ vind ik niet per definitie fout. Al is 14 jaar leeftijdsverschil natuurlijk wel behoorlijk.
ik welquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Jimbo heeft koekjes, en CS slikt ze.
Match.
quote:
Multiquoten met mobielquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Xeor het volgende:
Jimbo ess en sof![]()
Ik zit mobiel haha. HOIII
Jimbo is wel eens eerder hier geweest.quote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
Jimbo is al goed ingeburgerd in deze SC.
quote:
hij was ook al op tcquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
Ik ben aan t datequote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waar was je?
Waar is de app groep?
pas maar op, straks scheert hij zijn baard weer een paar maanden nietquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
Ik moet mijn inburgeringscursus zelfs nog halen. Naar het schijnt neemt Ess de toetsen af.quote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
Ik ook nietquote:
ik ben van de kwaliteitscommissie in deze SC.quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet mijn inburgeringscursus zelfs nog halen. Naar het schijnt neemt Ess de toetsen af.
Voeg mij weer eens toe.quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben aan t dateen de app groep is er hoor.
Jimbo komt hier al een paar jaartjesquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
LB is eigenaar hehe.quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Voeg mij weer eens toe.ben alles kwijt namelijk.
Stiekem moest je lachenquote:
Alleen maar om even mn piemol te laten zien uiteraardquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
pas maar op, straks scheert hij zijn baard weer een paar maanden niet
dan ziet hij er uit als een viking en gaat hij zich ook zo gedragen
Niet echt in deze scquote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jimbo komt hier al een paar jaartjes
Echte mannen hebben een baardquote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
pas maar op, straks scheert hij zijn baard weer een paar maanden niet
dan ziet hij er uit als een viking en gaat hij zich ook zo gedragen
in een geheel ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |