Mooi, dan kunnen we pratenquote:
Ik wilde stoppen wanneer het Feijenoordtopic 1908 aantikte, maar dat was in de HMF-tijd. Nu duurt dat 5 keer zo lang...quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ruik een aandachtshoer.
maaruh waarom heeft co stompe geen snor op je foto?
Dat is alles boven de 12 al hoorquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is alles boven de 12 al hoor
Godverdomme, toen ik dat zei toen ik 18 was was het nog grappig...nu is het gewoon vies
Wat was het ook alweer. Eigen leeftijd door de helft en dan een marge van 5 jaar toch?quote:Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverdomme, toen ik dat zei toen ik 18 was was het nog grappig...nu is het gewoon vies
quote:Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Door de helft en dan 2 jaar dacht ik.quote:Op maandag 9 december 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer. Eigen leeftijd door de helft en dan een marge van 5 jaar toch?
Ik vind 7 en half jaar wel erg jong.
neeeeequote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Door de helft en dan 2 jaar dacht ik.
zitten we aan de 10
Maar ik dacht dat je ouder dan 25 was. Als je niet oppast haal ik je nog inquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zitten we aan de 10
het is leeftijd/2 + 7 dacht ikquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zitten we aan de 10
Zoiets geloof ik jaquote:
Dat ligt er aan wie er eerder dood isquote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je ouder dan 25 was. Als je niet oppast haal ik je nog in
Hoe oud het neukertje minimaal moet zijnquote:
19, perfectquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |