Ik ook, ongeveer een half jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op FOK! ben ik wel een paar keer helemaal los gegaan.
Dankjequote:
Mijn oma at het vroegar ook altijdquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n ouders haalden het altijd voor m'n oma's.Ze lusten het zelf ook niet. En ik vind het ook echt niet te eten.
Ohja, nee, dat heb ik wel een paar keer gedaan, niet mijn ding.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:36 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Neejjj, met eckte mensen lekker bier zuipen en kut roepen!
Ik heb het een paar keer gehad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn oma at het vroegar ook altijdEn je moet eraan wennen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, nee, dat heb ik wel een paar keer gedaan, niet mijn ding.
Eerst biertjes atten, dan advocaat. Of mensen met slagroomijs.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gehad.Mocht niet baten.
Voorheen scheet je in de tuin?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:42 schreef Zaktabak het volgende:
Ik zit voor het eerst dit jaar op de wc te schijten...
TERWIJL HET NOG HEET IS EN ALLES BINNEN JE BRANDTTTT! FIRE OF SATEN, SO CHOCOLATE!quote:
Mensen met slagroomijs atten?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst biertjes atten, dan advocaat. Of mensen met slagroomijs.
Gaat 'ie?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
TERWIJL HET NOG HEET IS EN ALLES BINNEN JE BRANDTTTT! FIRE OF SATEN, SO CHOCOLATE!![]()
Voorheen hadden we geen andere keus hé? Zo ging datquote:
Nope, nog nooit gebeurdquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
TERWIJL HET NOG HEET IS EN ALLES BINNEN JE BRANDTTTT! FIRE OF SATEN, SO CHOCOLATE!![]()
Doeiquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:50 schreef Jhali het volgende:
Moeeeeeeeeeeeee. Ga in bed liggen. Bye guys.
Trusten!quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:50 schreef Jhali het volgende:
Moeeeeeeeeeeeee. Ga in bed liggen. Bye guys.
Alcohol? Hoe dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:01 schreef Rezania het volgende:
Ze heeft allemaal pillen en alcohol gekreken, echt wtf.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:01 schreef Rezania het volgende:
Ze heeft allemaal pillen en alcohol gekreken, echt wtf.
Zie TT.quote:
Ja man, echt haar schuld en zo, ze doet het expres, ik zeg het je!quote:
Een maand zonder de feestdagen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zoek daar eens een oplossing voor joh, dit gaat niet goedkomen zo.
Heb jij geen zin om in deze dagen full-time op te willen passen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, die komen er binnenkort genoeg aan toch?
Nee sorry, ik werk fulltime deze dagen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:59 schreef murp het volgende:
[..]
Heb jij geen zin om in deze dagen full-time op te willen passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |