jawelquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
Zijn jullie het punt nog niet genaderd waar iedere vrouw een lekkere chick is?
das 1 persoonquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
x-lily, meloewa, -supergirl- ( dnk k )
he, blok mijn nieuwjaarsroddels eens even nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
loly is veel dikker dan melowa en supergirl is volgens mij ginger
sryquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
he, blok mijn nieuwjaarsroddels eens even niet
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
ginger? ik heb donkerbruin haarquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
loly is veel dikker dan melowa en supergirl is volgens mij ginger
Ginger dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ginger? ik heb donkerbruin haar
...en transsexuelen. 't Is stiekem gewoon een trannychaser-forumquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:39 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Op FOK! Zitten alleen maar vieze oude mannen
Ze noemden jou tochquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
ohquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ginger? ik heb donkerbruin haar
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:50 schreef Systeembeheerder het volgende:
Die meeting in zwolle ... lopen daar ook een beetje vrouwkes rond?
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]En die nuecken voor een biertje, breng maar een tray halve liters mee.
quote:Op zondag 12 januari 2014 03:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hè gadver, 'Samantha'. Die moet qua uiterlijk dan wel heel veel goedmaken.
Broertje vandaag al op pad gestuurd om wat inkopen te doen , nu alleen hopen dat niet elke vrouwelijke fok!-ster 3 pakjes zware van nelle op hun lichaam meedragen...quote:Op zondag 12 januari 2014 02:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]En die nuecken voor een biertje, breng maar een tray halve liters mee.
Pauper pils bij pauperige huisfeestjes, altijd +1quote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Broertje vandaag al op pad gestuurd om wat inkopen te doen , nu alleen hopen dat niet elke vrouwelijke fok!-ster 3 pakjes zware van nelle op hun lichaam meedragen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Broertje vandaag al op pad gestuurd om wat inkopen te doen , nu alleen hopen dat niet elke vrouwelijke fok!-ster 3 pakjes zware van nelle op hun lichaam meedragen...![]()
[ afbeelding ]
Delft is chill.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schultenbrau is gewoon bazenpils hoor. Smaakt prima, alweer vier achter over getikt sinds ik uit de stad ben.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:46 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Pauper pils bij pauperige huisfeestjes, altijd +1
Jawel, en dan ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:32 schreef john-hert het volgende:
[..]
Heb je haar topics nooit gelezen?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:36 schreef john-hert het volgende:
[..]
Als ze er uit ziet zoals ze zichzelf beschrijft moet ze wel een lekkere FOK! chick zijn
Niet doorhebben dat ik zit te trollenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Beter kom je uit je droomwereld.
Niet doorhebben dat ik dat wel wist...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:37 schreef john-hert het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik zit te trollen
Niet doorhebben dat ik doorhad dat jij doorhad dat ik zat te trollenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik dat wel wist...
Pics or didn't happen mijn dm staat open.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die heeft me laatst nog nsfw's gestuurd.
Nee, er ontstaat net iets moois tussen Lilianne en ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pics or didn't happen mijn dm staat open.
Ok dan gun ik het je.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, er ontstaat net iets moois tussen Lilianne en ik.
Met terugwerkende kracht? OUD / Zwangerschap en Geboorte deel 1quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:40 schreef Systeembeheerder het volgende:
Wat zal ik medelijden hebben met de eerste FOK!-baby
Topic is met terugwerkende kracht doorgemaild naar de rayonmanagers van jeugdzorg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht? OUD / Zwangerschap en Geboorte deel 1
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:52 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Topic is met terugwerkende kracht doorgemaild naar de rayonmanagers van jeugdzorg.
het houdt niet op....niet vanzelf...
Ze is wel dik ja, bekend geworden van de foto's van haarzelf die ze via whatsapp deelde met FOK!'ersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is titta1992 niet een immens dikke huisvrouw met kpk?
Enge wezens met een vagijn.quote:
Een kutquote:
Vraag maar aan je zusje,quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Iew, dat klinkt vreemd! Dat ken ik niet.
Stommequote:
dromenvangertjequote:
Noujazeg..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Stommeis het weer die tijd van de maand.
quote:
Ben niet gewoon om met meisjes te praten. Ik ben opgegroeid met 2 zussen, vandaar dusquote:
Arme jij.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ben niet gewoon om met meisjes te praten. Ik ben opgegroeid met 2 zussen, vandaar dus.
Dat mag wel eens gezegd worden ja.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat mag wel eens gezegd worden ja.
Bij deze dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat mag wel eens gezegd worden ja.
Hey, da's bij de Aldi in Delft.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihaho bedanktquote:
Ik stelde hier ooit de vraag of je nog een lekker zusje had, maar je hebt nooit antwoord gegeven. DM me anders maar even als het zo is.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kap met dit topic kicken, ik schaam me ervoor.
Ja dit, ik mag haar graag zien...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Dven het volgende:
Ik vind alle vrouwen hier mooi maar Dromenvangertje blijft toch wel een klasse apart. Zij straalt gewoon één en al zwoel uit. Ik zou haar zandstralen met liefde.
Je bent ongeveer 21 dus dat heeft potentie. Echter getuigt je username van een niet al te slim karakter ('girl'), zeg MBO 4 als ik zo vaag schat. Jillz getuigt van een vrije lage sociaal-economische positie, ouders waarschijnlijk 1-1.5x modaal en zelf heb je het ook niet al te breed. Je bent ongeveer 6.5je denk ik aan het feit dat je vraagt hoe je beoordeling plaatsvindt en dus al twijfelt. Kortom, niet interessant voor mij. Next?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je bent ongeveer 21 dus dat heeft potentie. Echter getuigt je username van een niet al te slim karakter ('girl'), zeg MBO 4 als ik zo vaag schat. Jillz getuigt van een vrije lage sociaal-economische positie, ouders waarschijnlijk 1-1.5x modaal en zelf heb je het ook niet al te breed. Je bent ongeveer 6.5je denk ik aan het feit dat je vraagt hoe je beoordeling plaatsvindt en dus al twijfelt. Kortom, niet interessant voor mij. Next?
DV is echt wel een beetje hate it or love it hoor..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:52 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik lees overal Dromenvangertje dus dan zal zij wel het schoonste zijn.
Liev, dit zal ts vast goed doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:01 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ik denk alleen niet dat die lekkerste chicks op jouw zaad zitten te wachten, maar ja niet geschoten is altijd mis
De eerste vijf keer was het spannend, daarna begonnen de openingen wat minder strak te zitten. Nu is het gewoon een teleurstellende vleesmix. 4/10quote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik stelde hier ooit de vraag of je nog een lekker zusje had, maar je hebt nooit antwoord gegeven. DM me anders maar even als het zo is.
Geluk moet je afdwingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:01 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ik denk alleen niet dat die lekkerste chicks op jouw zaad zitten te wachten, maar ja niet geschoten is altijd mis
Mijn reacties staan er lekker nogquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
De lekkerste FOK!chick is -supergirl- : Fotoboek van -supergirl-![]()
![]()
Heil Superderp!
![]()
![]()
Ik had mijn naam afgeleid van de appelcider. Natuurlijk heb ik niet zo'n ordinaire naam in het echt. Zijn er hier mensen op FOK! die hun eigen naam gebruiken voor hun account dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je bent ongeveer 21 dus dat heeft potentie. Echter getuigt je username van een niet al te slim karakter ('girl'), zeg MBO 4 als ik zo vaag schat. Jillz getuigt van een vrije lage sociaal-economische positie, ouders waarschijnlijk 1-1.5x modaal en zelf heb je het ook niet al te breed. Je bent ongeveer 6.5je denk ik aan het feit dat je vraagt hoe je beoordeling plaatsvindt en dus al twijfelt. Kortom, niet interessant voor mij. Next?
4/10... Nee laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De eerste vijf keer was het spannend, daarna begonnen de openingen wat minder strak te zitten. Nu is het gewoon een teleurstellende vleesmix. 4/10
Ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:40 schreef Jillzgirl92 het volgende:
[..]
Ik had mijn naam afgeleid van de appelcider. Natuurlijk heb ik niet zo'n ordinaire naam in het echt. Zijn er hier mensen op FOK! die hun eigen naam gebruiken voor hun account dan?
Tering zeg je hebt echt de intelligentie van een foetus op sterk water. Dat je denkt dat ik denk dat je jillz heetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:40 schreef Jillzgirl92 het volgende:
[..]
Ik had mijn naam afgeleid van de appelcider. Natuurlijk heb ik niet zo'n ordinaire naam in het echt. Zijn er hier mensen op FOK! die hun eigen naam gebruiken voor hun account dan?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Volgens mij heeft twentyfourr zijn moeder hem eigenlijk vierentwintig genoemd maar dat vond hij niet stoer genoeg als gebruikersnaam, vandaar dat hij het in het engels gedaan heeft
WHOOHOOquote:
Voor mijn andere account wel ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:40 schreef Jillzgirl92 het volgende:
[..]
En jij heet eigenlijk Sven maar bent met je dikke worstenvingers uitgegleden over de 's' tijdens het registreren. Maarja het is ook zo lullig om daar een opmerking over te maken hèquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Volgens mij heeft twentyfourr zijn moeder hem eigenlijk vierentwintig genoemd maar dat vond hij niet stoer genoeg als gebruikersnaam, vandaar dat hij het in het engels gedaan heeft
Bulgaars keyboard, heet eigenlijk джен (Dzhen)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En jij heet eigenlijk Sven maar bent met je dikke worstenvingers uitgegleden over de 's' tijdens het registreren. Maarja het is ook zo lullig om daar een opmerking over te maken hè
Aangenaamquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgaars keyboard, heet eigenlijk джен (Dzhen)
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Dven het volgende:
Ik vind alle vrouwen hier mooi maar Dromenvangertje blijft toch wel een klasse apart. Zij straalt gewoon één en al zwoel uit. Ik zou haar zandstralen met liefde.
kusjesquote:
Ja vrouwen zijn gek op schultenbrau natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aparwte smaak.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:04 schreef Moira. het volgende:
Vaseline_
Krullenbolletje
Snowbells
Dromenvangertje
En nog wat meer waarvan ik ooit de foto heb gezien en dacht "hee da's een mooi meisje" en vast nog veel meer waarvan ik nooit een foto heb gezien.
Monopoly is ook een mooi meisje trouwens.
Vaseline_ kan geil (droog)neuken, Krullenbolletje heeft dikke tetten en kan lekkere cupcakes bakken, Snowbells en Dromenvangertje hebben zo'n pretty face waar je gewoonquote:
We letten op andere dingen, kennelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vaseline_ kan geil (droog)neuken, Krullenbolletje heeft dikke tetten en kan lekkere cupcakes bakken, Snowbells en Dromenvangertje hebben zo'n pretty face waar je gewoondoor doet en Monopoly is altijd fucking sexy als hij z'n jurkje aan heeft.
Waar let jij op, dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We letten op andere dingen, kennelijk.
Gezicht, armen, buik.quote:
Ja dat kun je toch niet altijd zien op foto's van FOK!stersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezicht, armen, buik.
Kijken of tieten en kont niet te dik zijn.
Meer foto´s vragen dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat kun je toch niet altijd zien op foto's van FOK!stersEn verder ken ik alleen Krullenbolletje en Vas irl (van dat lijstje)
Aw dat is zo liefquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vaseline_ kan geil (droog)neuken, Krullenbolletje heeft dikke tetten en kan lekkere cupcakes bakken, Snowbells en Dromenvangertje hebben zo'n pretty face waar je gewoondoor doet en Monopoly is altijd fucking sexy als hij z'n jurkje aan heeft.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:04 schreef Moira. het volgende:
Vaseline_
Krullenbolletje
Snowbells
Dromenvangertje
En nog wat meer waarvan ik ooit de foto heb gezien en dacht "hee da's een mooi meisje" en vast nog veel meer waarvan ik nooit een foto heb gezien.
Monopoly is ook een mooi meisje trouwens.
als ik nog wakker was had ik een slaap liedje voor je gezongenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en ik vraag om slaap maar bn nog steeds wakker
Gadverdamme, slijmbal. Het is erg genoeg met al die foto's van haar op elk sociaal medium.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:14 schreef Drakire het volgende:
Alerion.
Fotoboek van User
Niet om afbreuk te doen op de andere leuke meisjes maar zij is tenminste niet dat type meisje waar je er elke dag 24082309483209482432482340932849 van tegen komt op straat.
Dat is een blast from the past!quote:Op maandag 27 januari 2014 03:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Fraubitch natuurlijk. Ik zou haar beminnen.
Wat dezen zegt.quote:
Haha, gelukkig nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Weer zo'n dikke vent met een vrouwenaccount.
Shemales.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:49 schreef .Masturbatron. het volgende:
er zijn geen chicks op het internet
alleen losers die doen alsof
Zo liev.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
ik denk dat lompehork toch wel de lekkerste FOK!chick is
en anders Flippiee
Geeft niet, ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dank je, snap ik, maar mannen zijn niet echt mijn ding. Sorry.
Ken ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ot: Lekkerste FOK! chick vind ik Franneh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |