Dat mag wel eens gezegd worden ja.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat mag wel eens gezegd worden ja.
Bij deze dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat mag wel eens gezegd worden ja.
Hey, da's bij de Aldi in Delft.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Broertje vandaag al op pad gestuurd om wat inkopen te doen , nu alleen hopen dat niet elke vrouwelijke fok!-ster 3 pakjes zware van nelle op hun lichaam meedragen...![]()
[ afbeelding ]
Hihaho bedanktquote:
Ik stelde hier ooit de vraag of je nog een lekker zusje had, maar je hebt nooit antwoord gegeven. DM me anders maar even als het zo is.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kap met dit topic kicken, ik schaam me ervoor.
Ja dit, ik mag haar graag zien...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Dven het volgende:
Ik vind alle vrouwen hier mooi maar Dromenvangertje blijft toch wel een klasse apart. Zij straalt gewoon één en al zwoel uit. Ik zou haar zandstralen met liefde.
Je bent ongeveer 21 dus dat heeft potentie. Echter getuigt je username van een niet al te slim karakter ('girl'), zeg MBO 4 als ik zo vaag schat. Jillz getuigt van een vrije lage sociaal-economische positie, ouders waarschijnlijk 1-1.5x modaal en zelf heb je het ook niet al te breed. Je bent ongeveer 6.5je denk ik aan het feit dat je vraagt hoe je beoordeling plaatsvindt en dus al twijfelt. Kortom, niet interessant voor mij. Next?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je bent ongeveer 21 dus dat heeft potentie. Echter getuigt je username van een niet al te slim karakter ('girl'), zeg MBO 4 als ik zo vaag schat. Jillz getuigt van een vrije lage sociaal-economische positie, ouders waarschijnlijk 1-1.5x modaal en zelf heb je het ook niet al te breed. Je bent ongeveer 6.5je denk ik aan het feit dat je vraagt hoe je beoordeling plaatsvindt en dus al twijfelt. Kortom, niet interessant voor mij. Next?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |