Pics or didn't happen mijn dm staat open.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die heeft me laatst nog nsfw's gestuurd.
Nee, er ontstaat net iets moois tussen Lilianne en ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pics or didn't happen mijn dm staat open.
Ok dan gun ik het je.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, er ontstaat net iets moois tussen Lilianne en ik.
Met terugwerkende kracht? OUD / Zwangerschap en Geboorte deel 1quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:40 schreef Systeembeheerder het volgende:
Wat zal ik medelijden hebben met de eerste FOK!-baby
Topic is met terugwerkende kracht doorgemaild naar de rayonmanagers van jeugdzorg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht? OUD / Zwangerschap en Geboorte deel 1
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:52 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Topic is met terugwerkende kracht doorgemaild naar de rayonmanagers van jeugdzorg.
het houdt niet op....niet vanzelf...
Ze is wel dik ja, bekend geworden van de foto's van haarzelf die ze via whatsapp deelde met FOK!'ersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is titta1992 niet een immens dikke huisvrouw met kpk?
Enge wezens met een vagijn.quote:
Een kutquote:
Vraag maar aan je zusje,quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Iew, dat klinkt vreemd! Dat ken ik niet.
Stommequote:
dromenvangertjequote:
Noujazeg..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Stommeis het weer die tijd van de maand.
quote:
Ben niet gewoon om met meisjes te praten. Ik ben opgegroeid met 2 zussen, vandaar dusquote:
Arme jij.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ben niet gewoon om met meisjes te praten. Ik ben opgegroeid met 2 zussen, vandaar dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |