A.s. papa's en mama's:
18 juli 2003: mama-in-spe
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
06 augustus 2003: Logician & gemeenkaboutertje
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Genuivere & Bastardhost
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
27 januari 2004: Belana
februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 05-08-2003 19:15]
Ik zag dat er nog 13 babietjes moeten komen, waarvan er misschien al 4 zijn gearriveerd, vordat wij aan de beurt zijn...
Spannend!
Hier is het nog steeds een pijnlijk geheel, dat hele indalen. Ben er de hele nacht wakker van geweest en het rondje wandelen met Eva vanmorgen was ook niet zo'n succes.
Strakjes komt mijn moeder Eva even een paar uurtjes halen, dan komt de kraamzorg langs voor een intake gesprek en kan ik daarna even een dutje doen.
Bah, indalen is best vervelend.
quote:Klopt. En als je regelmatig voorover moet bukken en je gebruikt ook steeds dezelfde voet naar voren, dan kun je last krijgen van een spier in je rug: zet je steeds je rechtervoet naar voren, dan krijg je last van een spier aan de linkerkant van je rug en vise versa.
Op donderdag 31 juli 2003 13:47 schreef Lois het volgende:
Grijs sta je vaak met je gewicht op 1 been als je stilstaat? Ik had ook die stekende pijn maar toen ik er op ging letten dat ik mijn gewicht netjes over 2 benen moest verdelen ging het stilstaan wel iets beter.
quote:Hey, daar heb ik nooit bij stil gestaan. Ik heb gister veel gebukt en dus nu weer last van mijn rug.
Op donderdag 31 juli 2003 13:55 schreef Bright het volgende:[..]
Klopt. En als je regelmatig voorover moet bukken en je gebruikt ook steeds dezelfde voet naar voren, dan kun je last krijgen van een spier in je rug: zet je steeds je rechtervoet naar voren, dan krijg je last van een spier aan de linkerkant van je rug en vise versa.
Schaambeen kan komen doordat je toch teveel sjouwt.
Misschien de emosmilie er ook bij zetten bij de openingspost
Het is wel stil hoor. Ben benieuwd hoe het met de aanstaande moeders ervoor staat.
Kom op dames, een beetje doorpersen
quote:Hij staat erbij!
Op donderdag 31 juli 2003 15:46 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Thanx Loïs!Misschien de emosmilie er ook bij zetten bij de openingspost
Vandaag de intake gehad van de kraamzorg, er was weinig wat ik niet nog wist maar toch was het een gezellig gesprek. Ze was niet ontzet dat het kamertje nog niet klaar was, dat was wel vaker zo bij de 2e.
Ze zei wel dat er op dit moment een ware babyboom aan de gang is hier in de regio dus als ik het nog even 4 weekjes uit zou houden had ik meer kans op (fulltime) kraamzorg. Op dit moment kunnen ze sommige mensen maar 1 uur zorg per dag bieden.
quote:Die kreet kende die mevrouw ook dus nu sloeg de paniek helemaal geweldig toe.
Op woensdag 30 juli 2003 16:01 schreef phileine het volgende:. Is er niet zo'n bakerpraatje dat als je je hand tussen buik en borsten kunt leggen, je binnen een maand je kind hebt? Klopte bij mij in ieder geval wel.
Volgende week wordt een zware week voor de zwangeren, een hittegolf op komst.
Hoe gaat ie trouwens met guineverre?
Wat goed dat jullie nu ook zo ver zijn,
37week dus dat betekend dat ie officieel
mag komen he, Proficiat!!!!
quote:Ik heb 'm al gemaakt, maar door teveel verkeer op de homepage ligt ie even plat en kan 'm dus ff niet uploaden. Waarschijnlijk morgen
Op donderdag 31 juli 2003 14:07 schreef Sugar het volgende:
Catootje en E.T, kunnen jullie niet (weer eens) een buikje plaatsen? Wil zo graag zien hoe jullie groeien! Aaaah?Oh, moet in een ander topic... nou ja, vraag ik het hier, plaatsen jullie daar?
quote:Sinds vandaag weet ik dat dat niet alleen voor hoogzwangeren geldt .. wie had ook alweer bedacht dat tijdens een zwangerschap je lichaamstemperatuur hoger is en je meer transpireert?
Op donderdag 31 juli 2003 20:30 schreef Lois het volgende:Volgende week wordt een zware week voor de zwangeren, een hittegolf op komst.
Catootje en ET jullie hebben toch alletwee een echo morgen? Of ik moet het in mijn verwarde hoofd helemaal door de war hebben gegooid.
Ik wil jullie iig even heel veel sterkte wensen! En meteen komen vertellen hoor van jullie tweelingen Ik ben dan wel aan het werk maar Lois en ik hebben wel een mailverbinding morgen.
En nu wil ik babynieuws
quote:Ow joehoe? Die lust je niet
Op donderdag 31 juli 2003 20:32 schreef Logician het volgende:
...heb ik de neiging om toch eens Ananas te gaan kopen
*PROEST*!
Sterkte allemaal met de komende hittegolf, ben dan niet zwanger maar kan er zelf al niet tegen laat staan als je zo'n lekker buikkie hebt
quote:WIJ moeten morgen om half 2 iig voor een echo. Hoe't met Toot is weet ik niet
Op donderdag 31 juli 2003 21:47 schreef Karin het volgende:Catootje en ET jullie hebben toch alletwee een echo morgen? Of ik moet het in mijn verwarde hoofd helemaal door de war hebben gegooid.
Ik wil jullie iig even heel veel sterkte wensen! En meteen komen vertellen hoor van jullie tweelingenIk ben dan wel aan het werk maar Lois en ik hebben wel een mailverbinding morgen.
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 21:47 schreef No Nick het volgende:
Ow joehoe? Die lust je niet*PROEST*!
Sterkte allemaal met de komende hittegolf, ben dan niet zwanger maar kan er zelf al niet tegen laat staan als je zo'n lekker buikkie hebt
Swetsenegger en E.T. (en Catootje?) veel succes morgen met de echo!
En alle hoogzwangeren: even persen, voordat de hittegolf komt!
quote:het klinkt alsof je heel blij bent
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:49 schreef ShaoliN het volgende:
Mijn vriendin is dus ook zwanger hoorde ik gister.
quote:Het is even schrikken, ik ben pas 23 man.
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:50 schreef Joene het volgende:[..]
het klinkt alsof je heel blij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |