DV is echt wel een beetje hate it or love it hoor..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:52 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik lees overal Dromenvangertje dus dan zal zij wel het schoonste zijn.
Liev, dit zal ts vast goed doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:01 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ik denk alleen niet dat die lekkerste chicks op jouw zaad zitten te wachten, maar ja niet geschoten is altijd mis
De eerste vijf keer was het spannend, daarna begonnen de openingen wat minder strak te zitten. Nu is het gewoon een teleurstellende vleesmix. 4/10quote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik stelde hier ooit de vraag of je nog een lekker zusje had, maar je hebt nooit antwoord gegeven. DM me anders maar even als het zo is.
Geluk moet je afdwingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:01 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ik denk alleen niet dat die lekkerste chicks op jouw zaad zitten te wachten, maar ja niet geschoten is altijd mis
Mijn reacties staan er lekker nogquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
De lekkerste FOK!chick is -supergirl- : Fotoboek van -supergirl-![]()
![]()
Heil Superderp!
![]()
![]()
Ik had mijn naam afgeleid van de appelcider. Natuurlijk heb ik niet zo'n ordinaire naam in het echt. Zijn er hier mensen op FOK! die hun eigen naam gebruiken voor hun account dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je bent ongeveer 21 dus dat heeft potentie. Echter getuigt je username van een niet al te slim karakter ('girl'), zeg MBO 4 als ik zo vaag schat. Jillz getuigt van een vrije lage sociaal-economische positie, ouders waarschijnlijk 1-1.5x modaal en zelf heb je het ook niet al te breed. Je bent ongeveer 6.5je denk ik aan het feit dat je vraagt hoe je beoordeling plaatsvindt en dus al twijfelt. Kortom, niet interessant voor mij. Next?
4/10... Nee laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De eerste vijf keer was het spannend, daarna begonnen de openingen wat minder strak te zitten. Nu is het gewoon een teleurstellende vleesmix. 4/10
Ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:40 schreef Jillzgirl92 het volgende:
[..]
Ik had mijn naam afgeleid van de appelcider. Natuurlijk heb ik niet zo'n ordinaire naam in het echt. Zijn er hier mensen op FOK! die hun eigen naam gebruiken voor hun account dan?
Tering zeg je hebt echt de intelligentie van een foetus op sterk water. Dat je denkt dat ik denk dat je jillz heetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:40 schreef Jillzgirl92 het volgende:
[..]
Ik had mijn naam afgeleid van de appelcider. Natuurlijk heb ik niet zo'n ordinaire naam in het echt. Zijn er hier mensen op FOK! die hun eigen naam gebruiken voor hun account dan?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Volgens mij heeft twentyfourr zijn moeder hem eigenlijk vierentwintig genoemd maar dat vond hij niet stoer genoeg als gebruikersnaam, vandaar dat hij het in het engels gedaan heeft
WHOOHOOquote:
Voor mijn andere account wel ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:40 schreef Jillzgirl92 het volgende:
[..]
En jij heet eigenlijk Sven maar bent met je dikke worstenvingers uitgegleden over de 's' tijdens het registreren. Maarja het is ook zo lullig om daar een opmerking over te maken hèquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Volgens mij heeft twentyfourr zijn moeder hem eigenlijk vierentwintig genoemd maar dat vond hij niet stoer genoeg als gebruikersnaam, vandaar dat hij het in het engels gedaan heeft
Bulgaars keyboard, heet eigenlijk джен (Dzhen)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En jij heet eigenlijk Sven maar bent met je dikke worstenvingers uitgegleden over de 's' tijdens het registreren. Maarja het is ook zo lullig om daar een opmerking over te maken hè
Aangenaamquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgaars keyboard, heet eigenlijk джен (Dzhen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |