quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Dven het volgende:
Ik vind alle vrouwen hier mooi maar Dromenvangertje blijft toch wel een klasse apart. Zij straalt gewoon één en al zwoel uit. Ik zou haar zandstralen met liefde.
kusjesquote:
Ja vrouwen zijn gek op schultenbrau natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Broertje vandaag al op pad gestuurd om wat inkopen te doen , nu alleen hopen dat niet elke vrouwelijke fok!-ster 3 pakjes zware van nelle op hun lichaam meedragen...![]()
[ afbeelding ]
Aparwte smaak.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:04 schreef Moira. het volgende:
Vaseline_
Krullenbolletje
Snowbells
Dromenvangertje
En nog wat meer waarvan ik ooit de foto heb gezien en dacht "hee da's een mooi meisje" en vast nog veel meer waarvan ik nooit een foto heb gezien.
Monopoly is ook een mooi meisje trouwens.
Vaseline_ kan geil (droog)neuken, Krullenbolletje heeft dikke tetten en kan lekkere cupcakes bakken, Snowbells en Dromenvangertje hebben zo'n pretty face waar je gewoonquote:
We letten op andere dingen, kennelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vaseline_ kan geil (droog)neuken, Krullenbolletje heeft dikke tetten en kan lekkere cupcakes bakken, Snowbells en Dromenvangertje hebben zo'n pretty face waar je gewoondoor doet en Monopoly is altijd fucking sexy als hij z'n jurkje aan heeft.
Waar let jij op, dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We letten op andere dingen, kennelijk.
Gezicht, armen, buik.quote:
Ja dat kun je toch niet altijd zien op foto's van FOK!stersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezicht, armen, buik.
Kijken of tieten en kont niet te dik zijn.
Meer foto´s vragen dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat kun je toch niet altijd zien op foto's van FOK!stersEn verder ken ik alleen Krullenbolletje en Vas irl (van dat lijstje)
Aw dat is zo liefquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vaseline_ kan geil (droog)neuken, Krullenbolletje heeft dikke tetten en kan lekkere cupcakes bakken, Snowbells en Dromenvangertje hebben zo'n pretty face waar je gewoondoor doet en Monopoly is altijd fucking sexy als hij z'n jurkje aan heeft.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:04 schreef Moira. het volgende:
Vaseline_
Krullenbolletje
Snowbells
Dromenvangertje
En nog wat meer waarvan ik ooit de foto heb gezien en dacht "hee da's een mooi meisje" en vast nog veel meer waarvan ik nooit een foto heb gezien.
Monopoly is ook een mooi meisje trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |