abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134926285
quote:
AMERSFOORT - Een brute mishandeling is een kat in Amersfoort fataal geworden. Vandalen stopten vuurwerk in het achterwerk van het dier en staken dat aan.

De kat raakte daardoor zo ernstig gewond dat hij afgemaakt moest worden.

Eigenaar Eric Fluit zag zijn huisdier zondagochtend voor het laatst levend. Hij heeft aangifte gedaan bij de politie.

Met flyers heeft hij de buren in de straat gewaarschuwd voor de kattenbeul.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1112844

quote:
Vuurwerkvandalen hebben een kat dusdanig verwond, dat het dier moest worden afgemaakt. De kat Luna van Eric Fluit uit de Count Basiestraat in de Amersfoortse wijk Schothorst kon zondag aan het eind van de middag ternauwernood het huis van haar baasje bereiken, na urenlang zoek te zijn geweest in de buurt.
Op de overloop naar de eerste etage trof Eric Fluit het acht maanden oude dier aan, hevig miauwend in een plas bloed. Het dier was onderweg naar haar bedje op deze etage, maar kon de laatste stappen niet meer zetten.

Vuurwerk in achterwerk
Uit de brandwonden aan de pootjes en uit later onderzoek door de dierenarts werd geconcludeerd dat een vandaal vuurwerk in het achterwerk van het dier had gestopt en daarna heeft laten ontploffen.

Fluit: 'Ik ben meteen in gierende vaart met de auto naar het Utrechts Medisch Centrum gereden, waar ze een speciale afdeling hebben voor spoedgevallen met huisdieren. Daar constateerde de arts dat Luna niet meer te redden was. Het hele onderlichaam lag open.'

Laten inslapen
'Nog diezelfde zondagavond heeft de arts haar laten inslapen. Mijn vrouw en ik zijn hier helemaal kapot van. Het was een heel lief, aanhankelijk dier dat steeds kopjes gaf en gezellig tegen je aan lag op de bank.'

Fluit heeft aangifte gedaan bij de politie. Op het politiebureau vernam hij dat het was toegestaan om bij de buren flyers in de bus te doen om te waarschuwen. Fluit heeft dat ook gedaan, samen met een niet al te confronterende foto van het dier, vlak voordat de arts het in liet slapen.

Waarschuwen
'Het is voor mij ondenkbaar dat er dierenbeulen actief zijn in deze wijk die het leuk vinden om katten te verminken tot de dood daarop volgt. Maar kennelijk is het zo. Het enige wat ik nog kon doen, was het waarschuwen van alle omwonenden om nóg zoiets afschuwelijks te voorkomen.'
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)-in-achterwerk.dhtml

Kat Luna

[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2013 14:56:44 ]
pi_134926307
Vlees eten _O_
Lekker stukje rund :9~ Lekker stukje lam :9~
pi_134926317
quote:
En ondertussen gaan er gewoon mensen naar de dierentuin, hoe durven ze :{
pi_134926358
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:44 schreef Loveless85 het volgende: [..] Ja, precies, dat lijkt me ook ja. Bij een dierentuin bezoek is het verminken van dieren zodat ze moeten worden ingeslapen ook aan het orde van de dag. Maarja, dan betaal je 40 euro voor een kaartje dus dan mag het.
Blijkbaar maak jij een onderscheid in verschillende vormen van dierenleed, waarbij je zonder scrupules naar dierentuinen en circussen kan. Voor mij is dierenleed echter categorisch verkeerd, in elk geval dus. Dat noemen we consequent redeneren.
pi_134926366
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Natuurlijk, weleens van 'gedomesticeerd' gehoord? Alsof het gros van de huis-, tuin- en keukenkatten die we houden uberhaupt zou overleven als je ze nu buitenschopt.

Staat er ergens een putdeksel open ofzo? :')
Stoppen met het fokken van die dieren dus. Plus een flinke kattenbelasting invoeren om het bezit vast te ontmoedigen.
pi_134926399
Alleen op Fok mag je dierenleed niet veroordelen omdat je vlees eet. :')
pi_134926425
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:55 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Blijkbaar maak jij een onderscheid in verschillende vormen van dierenleed, waarbij je zonder scrupules naar dierentuinen en circussen kan. Voor mij is dierenleed echter categorisch verkeerd, in elk geval dus. Dat noemen we consequent redeneren.
De meeste mensen noemen dat 'doorslaan', maar waar jij lekker van slaapt.
pi_134926444
:')
Dit verhaal komt elk jaar weer voorbij
pi_134926447
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Stoppen met het fokken van die dieren dus. Plus een flinke kattenbelasting invoeren om het bezit vast te ontmoedigen.
Tijd voor de één-kat-politiek :Y
pi_134926450
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Veroordelen mag prima maar het is wel een tikje hypocriet dan.
pi_134926452
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:58 schreef Tranquilize het volgende:
Dit verhaal komt elk jaar weer voorbij
Dus dan is het niet erg? :')
pi_134926470
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tijd voor de één-kat-politiek :Y
Wilde katten mogen best wat meer in dit land. Maar van die huiskatten is 1 per land zat inderdaad.
pi_134926474
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

De meeste mensen noemen dat 'doorslaan', maar waar jij lekker van slaapt.
De meesten zijn ook te lui uitgevallen om daadwerkelijk verantwoordelijkheid te nemen voor hun daden.
pi_134926477
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wees blij dat je dat soort wereldvreemde idioten alleen op internet treft.
pi_134926482
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

omdat? vuurwerk in de poepert van een kat doen is iets heel anders dan met 1 beweging de nek van een koe opentrekken om het daarna lekker op te peuzelen
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:00:49 #16
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_134926524
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

omdat? vuurwerk in de poepert van een kat doen is iets heel anders dan met 1 beweging de nek van een koe opentrekken om het daarna lekker op te peuzelen
En dat leven in een klein vies klotehokkie dat telt niet mee?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_134926531
Ik wil gewoon niet dat je aan m'n fluffy huisdiertjes komt. Dat is alles. Alles wat niet schattig en lief is kan me aan mijn reet roesten. En alles wat in een pakje ligt wil ik niet mee geconfronteerd worden, omdat ik dan moet toegeven dat ik hypocriet ben. Maar nog steeds geen neuk geef.

pi_134926543
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:59 schreef Friek_ het volgende:

[..]

De meesten zijn ook te lui uitgevallen om daadwerkelijk verantwoordelijkheid te nemen voor hun daden.
Ben jij d'r echt zo eentje ja, je draagt ook geen leer, eet geen eieren, weigert standaard overal alles wat ook maar door een dier geproduceerd is, mogelijk niet in complete vrijheid? Fijn leven zal je hebben zeg. Je laat ook geen hout of papier toe in je huis, want daar zijn een paar bomen voor omgezaagd? want ja, als je consequent bent dan ben je wel écht consequent natuurlijk hé. Bomen hebben ook gevoel.
pi_134926548
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dus dan is het niet erg? :')
Kan je aangeven waar ik dat duidelijk maak? Ik zeg gewoon dat dit ieder jaar voorkomt, maar het wel gewoon blijft doorgaan en er nooit een einde aankomt.
pi_134926553
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Merkt ie geen kut van. Lekker de hele dag door vreten. niks mis mee
pi_134926570
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:00 schreef Myraela het volgende:
Ik wil gewoon niet dat je aan m'n fluffy huisdiertjes komt. Dat is alles. Alles wat niet schattig en lief is kan me aan mijn reet roesten. En alles wat in een pakje ligt wil ik niet mee geconfronteerd worden, omdat ik dan moet toegeven dat ik hypocriet ben. Maar nog steeds geen neuk geef.

[ afbeelding ]
O+

Dat ook, het is gewoon onderbuikgevoel bij 90% van de mensen, maar alleen hier tref je weer debielen die het stuk gaan analyseren en jou je gevoelens proberen te ontzeggen want je eet vlees of gaat naar de dierentuin :')
pi_134926577
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:54 schreef IMVHI het volgende:

[..]

En ondertussen gaan er gewoon mensen naar de dierentuin, hoe durven ze :{
Wat heeft dat met deze mishandeling te maken? :')
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_134926582
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wil je eigenlijk een juridisch dichtgespijkerd antwoord? Zoiets als: "Ik vind deze actie verschrikkelijk. Ook vind ik de bio-industrie verschrikkelijk en wat er in Syrie gebeurt kan ook niet door de beugel."
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:02:52 #24
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_134926599
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:55 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:02:57 #25
38496 Perrin
pi_134926602
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wil je eigenlijk een juridisch dichtgespijkerd antwoord? Zoiets als: "Ik vind deze actie verschrikkelijk. Ook vind ik de bio-industrie verschrikkelijk en wat er in Syrie gebeurt kan ook niet door de beugel."
Dat lijkt me een redelijk veilig statement, moreel gezien.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:03:08 #26
38496 Perrin
pi_134926607
Met Friek_ op stap in een van zijn consequentere buien lijkt me wel een langdradige bezigheid hoor. Bij elke stap netjes de mieren wegvegen enzo.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:03:56 #27
38496 Perrin
pi_134926643
quote:

[ afbeelding ]
Hee, eerlijkheid!
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:04:33 #28
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_134926667
quote:

[ afbeelding ]
precies dit inderdaad _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:05:26 #29
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_134926707
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:02 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Wat heeft dat met deze mishandeling te maken? :')
Precies.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_134926744
Mag ik overigens wel zeggen dat je als eigenaar ook wel een beetje onverantwoordelijk bezig bent als je je katten buiten laat vandaag. Beter nog, ik kom zelf ook gewoon niet buiten. Het klinkt hier als een oorlogsveld. :') Tevens ben ik een mietje.
pi_134926749
Mensen in dit topic :') Je mag dit niet erg vinden want het slachten van dieren voor eten vind je ook niet erg herp a derp
pi_134926772
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

whut? :')
pi_134926788
Laffe honden, minste van het minste is nog niet goed genoeg voor ze, ik ben letterlijk doodziek van zo een bericht, wat voor mij een vrolijke dag moest worden is nu grotendeels verpest.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_134926789
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef Perrin het volgende:
Met Friek_ op stap in een van zijn consequentere buien lijkt me wel een langdradige bezigheid hoor. Bij elke stap netjes de mieren wegvegen enzo.
Ik zou Friek helemaal niet uit zijn dwangbuis/ celletje laten.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:07:23 #35
241662 Jian
Well, well, well
pi_134926790
Dat buurvrouw, wat bent u aan het huilen, oh, uw baby gisteren overleden. Och, niet zo grienen hoor, weet u wel hoeveel babytjes er elke dag Afrika overlijden .... en wat is de laatste keer dat u geld heeft overgemaakt naar grio 555?
pi_134926889
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:06 schreef Myraela het volgende:
Mag ik overigens wel zeggen dat je als eigenaar ook wel een beetje onverantwoordelijk bezig bent als je je katten buiten laat vandaag. Beter nog, ik kom zelf ook gewoon niet buiten. Het klinkt hier als een oorlogsveld. :') Tevens ben ik een mietje.
Zal mn hond leuk vinden die er 3x per dag uit moet :')
Mijn hond geeft niks om de knallen... en nee hij is niet doof.

Slaapt wel vaker naast mn speakers met muziek of geluid van games zoals schietspellen :P

Mijn hond, wat een baas _O_ _O_
Zag net ook een andere hond op straat die er geen last van had en gewoon blij rond liep.

Bazen _O_ _O_
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:09:34 #37
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_134926900
Dit is een false flag, de overheid heeft deze kat opgeblazen om de publieke opinie nog meer te keren tegen het gebruik van vuurwerk. Zodat dit volgend jaar kan worden verboden.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_134926918
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:06 schreef Myraela het volgende:
Het is zondag gebeurd Mirretje, wel op blijven letten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2013 15:10:11 ]
pi_134926942
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:09 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Slaapt wel vaker naast mn speakers met muziek of geluid van games zoals schietspellen :P

Zag net ook een andere hond op straat die er geen last van had en gewoon blij rond liep.

Bazen _O_ _O_
Mijn katten zitten ook vrolijk voor het raam, nou eentje niet, vreemd wat dat is de oudste en was vorige jaren nooit bang :+
pi_134926966
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:09 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Bazen _O_ _O_
We hadden het over katten toch. Die lopen over het algemeen niet aan een lijntje met een baas mee. Ik neem aan dat jij niet gaat staan toekijken hoe iemand een rotje op je hond gooit.
pi_134926970
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:09 schreef Waaghals het volgende:
Dit is een false flag, de overheid heeft deze kat opgeblazen om de publieke opinie nog meer te keren tegen het gebruik van vuurwerk. Zodat dit volgend jaar kan worden verboden.
Lambiekje?
pi_134926979
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het is zondag gebeurd Mirretje, wel op blijven letten.
Details zijn van ondergeschikt belang, spreek mij niet tegen.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:11:22 #43
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_134926992
quote:
open je ogen!!!!!!!!!!!!!!!! het is de schuld van de overheid!!!!!!
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_134926993
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mijn katten zitten ook vrolijk voor het raam, nou eentje niet, vreemd wat dat is de oudste en was vorige jaren nooit bang :+
Bazen _O_

Vele mensen bang voor een paar knalletjes en helemaal huilen en niet meer naar buiten durven.
En al die huisdieren gewoon stoer zijn _O_
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:11:28 #45
38496 Perrin
pi_134926995
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:07 schreef Jian het volgende:
Dat buurvrouw, wat bent u aan het huilen, oh, uw baby gisteren overleden. Och, niet zo grienen hoor, weet u wel hoeveel babytjes er elke dag Afrika overlijden .... en wat is de laatste keer dat u geld heeft overgemaakt naar grio 555?
Dat slaat dan ook weer nergens op, want het is niet jouw kat die werd mishandeld. Dat de eigenaar van die kat de daders wel wat vreselijks aan wil doen is niet meer dan begrijpelijk.

Maar dat heel bio-industrie-liefhebbend nederland zich bij dit soort nieuwsberichten ineens voordoet als fanatiek dierenliefhebber en militant dierenleedvergelder.. dat jeukt bij mij iig behoorlijk.
pi_134927004
quote:
8s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Details zijn van ondergeschikt belang, spreek mij niet tegen.
Sorry :@
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:12:06 #47
241662 Jian
Well, well, well
pi_134927028
quote:
oh, gewoon collateral damage ten behoeve van een nobel een goed doel dus, goeie move van de overheid ^O^
pi_134927062
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:11 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Bazen _O_

Vele mensen bang voor een paar knalletjes en helemaal huilen en niet meer naar buiten durven.
En al die huisdieren gewoon stoer zijn _O_
Nou ben zelf niet zo een held meer, ben bijna me oog verloren met vuurwerk, en sindsdien niet meer zo dapper ;)
pi_134927096
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Belasten, verbieden en reguleren. Socialist toevallig? :').
pi_134927175
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou ben zelf niet zo een held meer, ben bijna me oog verloren met vuurwerk, en sindsdien niet meer zo dapper ;)
tja... ik ben bijna 3x aangereden door een auto (vrouwen als bestuurder) op mijn fiets terwijl ik wel voorrang had...
Toch ga ik niet toegeven aan mijn angst om aangereden te worden en grote verwondingen te krijgen.
Want dan kan ik niet meer leven... het leven is een gevaar, maar zonder gevaar geen leven.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:15:20 #51
241662 Jian
Well, well, well
pi_134927187
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat slaat dan ook weer nergens op, want het is niet jouw kat die werd mishandeld. Dat de eigenaar van die kat de daders wel wat vreselijks aan wil doen is niet meer dan begrijpelijk.

Maar dat heel bio-industrie-liefhebbend nederland zich bij dit soort nieuwsberichten ineens voordoet als fanatiek dierenliefhebber en militant dierenleedvergelder.. dat jeukt bij mij iig behoorlijk.
Dat slaat op doodrelativeren en dat je dat met alles kunt doen. En nee, het was mijn kat niet, maar ik wil de daders ook wel wat aan doen en toch eet ik vanavond kip, gek hé ......
pi_134927221
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Bij mij ligt er eentje onder een dekentje verstopt. En eentje blijft bij mij in de buurt en de andere slaapt gewoon de hele dag, maar dat is niets nieuws.

Katten. O+ Zullen we dit een adoratietopic maken?

quote:
11s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sorry :@
Ik vergeef het je. O+
pi_134927249
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:15 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

tja... ik ben bijna 3x aangereden door een auto (vrouwen als bestuurder) op mijn fiets terwijl ik wel voorrang had...
Toch ga ik niet toegeven aan mijn angst om aangereden te worden en grote verwondingen te krijgen.
Want dan kan ik niet meer leven... het leven is een gevaar, maar zonder gevaar geen leven.
Naja laat ik zo zeggen, ik ben er niet enorm bang voor, maar met oud en nieuw ga ik niet naar buiten.
pi_134927256
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij mij ligt er eentje onder een dekentje verstopt. En eentje blijft bij mij in de buurt en de andere slaapt gewoon de hele dag, maar dat is niets nieuws.

Katten. O+ Zullen we dit een adoratietopic maken?

Is cool :7
Deze discussie slaat toch nergens op...
pi_134927277
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Naja laat ik zo zeggen, ik ben er niet enorm bang voor, maar met oud en nieuw ga ik niet naar buiten.
Of je doet een veiligheidsbril op.
Was zekers toen je naar boven keek en toen er wat uit de hemel viel?
pi_134927356
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:17 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Of je doet een veiligheidsbril op.
Was zekers toen je naar boven keek en toen er wat uit de hemel viel?
Nee veel suffer ik schoot een babyvuurpijltje uit me hand af, en toen schoot er stuk kruit naar achter precies op randje van me ooglid, maar bril op is inderdaad goed idee, ik ben vooral erg bang voor horizontale vuurpijlen.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:20:27 #57
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_134927395
Die kat was gewoon explosief aan de schijt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_134927403
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee veel suffer ik schoot een babyvuurpijltje uit me hand af, en toen schoot er stuk kruit naar achter precies op randje van me ooglid, maar bril op is inderdaad goed idee, ik ben vooral erg bang voor horizontale vuurpijlen.
Dat is wel suf idd :P
Nooit dingen in je handen afsteken.
pi_134927509
babyvuurpijltjes _O_

Altijd het stokje er af halen, een matje maken en dan met een halve astro alles in 1 keer aanstekken en wegrennen. Leuke tijden
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:23:21 #60
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_134927523
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:50 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Boeiend.
Je hond niet trainen en in de stress laten schieten is ook dierenmishandeling.
pi_134927531
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:20 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dat is wel suf idd :P
Nooit dingen in je handen afsteken.
Ach ja je weet hoe het gaat met die baby pijltjes,. schiet je niet echt uit een fles weg, had ik toen beter wel kunnen doen :)
pi_134927533
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Bij mij niet, ik vind het juist mooi dat mensen nog ergens een grens trekken. Weliswaar hoort die grens al bij de Bio industrie te liggen maar dat is nou eenmaal niet zo. Zou je liever hebben dat we het allemaal maar afdoen met "boeiend"?
pi_134927535
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:23 schreef betyar het volgende:

[..]

Je hond niet trainen en in de stress laten schieten is ook dierenmishandeling.
Boeiend
pi_134927556
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
babyvuurpijltjes _O_

Altijd het stokje er af halen, een matje maken en dan met een halve astro alles in 1 keer aanstekken en wegrennen. Leuke tijden
Onder het ijs schieten was ook altijd mooi :)
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:26:19 #65
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_134927639
quote:

[ afbeelding ]
^O^
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:27:28 #66
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_134927693
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:23 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Boeiend
Ja he.
pi_134927718
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ach ja je weet hoe het gaat met die baby pijltjes,. schiet je niet echt uit een fles weg, had ik toen beter wel kunnen doen :)
Ik deed dan altijd een paar tegelijk in de fles... omdat het anders idd niet boeiend is :P
Achja je hebt er van geleerd en er is gelukkig niks gebeurd.
Er gaan in het leven vaak dingen net goed... soms moet je geluk hebben in het leven.
pi_134927800
Kan die mooi meteen geflambeerd de bami in.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2013 @ 15:35:20 #69
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_134928008
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
babyvuurpijltjes _O_

Tolletjes/grondbloemen aan binden, stokje eraf en gaan! :D
Carpe Libertatem
pi_134928080
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:35 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Tolletjes/grondbloemen aan binden, stokje eraf en gaan! :D
Hhehehe ja die kleine jumping jacks matjes uit elkaar slpoen :)
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:37:17 #71
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_134928100
Deze kat is voor het vuurwerk wat Verene Shepherd voor Zwarte Piet was.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_134928129
quote:
babyvuurpijltjes _O_

400 pijltjes ondersteboven in een blik en aansteken. _O_
Mooie tijden vroeger.
pi_134928312
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mwaw, beiden voor het plezier van een individu. Kat dood maken omdat je dat blijkbaar leuk vind (hoe sick :') ) .. Of koe dood maken omdat je vlees zo lekker vindt. Het is niet zo dat je vlees nodig hebt om te overleven ofzo.

Ik snap wel, het is een klein beetje appels er peren vergelijken, maar in beide gevallen dood je onnodig een dier.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_134928436
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef Perrin het volgende:
We hebben het natuurlijk wel over leed dat daadwerkelijk waarneembaar is. Leed wordt pas bij een bepaalde mate van complexiteit waarneembaar; bijvoorbeeld neurologisch. Maar daarbij is het heel duidelijk dat olifanten, kippen, tijgers, leeuwen, varkens, koeien, honden en katten allemaal tot eenzelfde categorie behoren - tot de dieren waarvan we kunnen waarnemen dat ze lijden.

Daarmee willekeurig omgaan is hypocriet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2013 15:46:29 ]
pi_134928780
Ik zit echt zo :|W van sommige reacties hier.
Een zieke daad van een gestoord persoon mag je niet veroordelen omdat er nog veel meer leed op de wereld is? 8)7
pi_134928885
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:42 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mwaw, beiden voor het plezier van een individu. Kat dood maken omdat je dat blijkbaar leuk vind (hoe sick :') ) .. Of koe dood maken omdat je vlees zo lekker vindt. Het is niet zo dat je vlees nodig hebt om te overleven ofzo.

Ik snap wel, het is een klein beetje appels er peren vergelijken, maar in beide gevallen dood je onnodig een dier.
Onnodig? Onnodig is het slachten van een koe en het niet opeten.
pi_134928899
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een belachelijke opmerking?

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het een bizarre daad, maar in alle landen heb je van dit soort zieke mongolen.
Omdat ik er even vanuit ging dat Nederlanders moreel en ethisch besef bezaten...

Blijkbaar vinden wij hier vrijheid belangrijker dan moreel en/of ethisch correct handelen. Ik overweeg steeds meer om maar te emigreren naar Duitsland. Die hebben tenminste bewezen dat ze geen ethisch besef hebben. Dan kan ik er tenminste vanuit gaan.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_134928988
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:45 schreef Friek_ het volgende:

[..]

We hebben het natuurlijk wel over leed dat daadwerkelijk waarneembaar is. Leed wordt pas bij een bepaalde mate van complexiteit waarneembaar; bijvoorbeeld neurologisch. Maar daarbij is het heel duidelijk dat olifanten, kippen, tijgers, leeuwen, varkens, koeien, honden en katten allemaal tot eenzelfde categorie behoren - tot de dieren waarvan we kunnen waarnemen dat ze lijden.

Daarmee willekeurig omgaan is hypocriet.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik ben sowieso geen voorstander van het mishandelen van dieren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_134929091
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:58 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik ben sowieso geen voorstander van het mishandelen van dieren.
Dieren mishandelen is mooi man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2013 @ 16:02:17 #80
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_134929108
Hebben jullie al besloten dat het een buitenlander was, of zijn jullie nog niet zo ver?
Carpe Libertatem
pi_134929175
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Hebben jullie al besloten dat het een buitenlander was, of zijn jullie nog niet zo ver?
Waarschijnlijk een Zweed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_134929219
Ze zouden al die rotzooi moeten verbieden.
ADHD-C
pi_134929259
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:06 schreef LazyDave het volgende:
En dan wordt er nog meer uit Oost-europese landen gehaald. :')
pi_134929385
quote:
Daar wordt zo'n gestoord persoon niet ineens minder gestoord van.
pi_134929458
quote:
Ja want verboden dingen worden niet meer gebruikt :')
Was het leven maar zo simpel.
pi_134930122
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Een zieke daad van een gestoord persoon mag je niet veroordelen omdat er nog veel meer leed op de wereld is? 8)7
Ik heb nog nooit zoiets (topiconderwerp) helemaal uit verband getrokken zien worden.

Fijne avond allemaal en let op je vingers. ^O^
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 16:35:03 #87
42184 crew  DaMart
pi_134930216
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Dit dus :').

Ik vind het een zieke daad van iemand die op zijn minst levenslange TBS moet krijgen, maar ik eet er geen biefstuk minder om! :Y).
pi_134930274
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Onnodig? Onnodig is het slachten van een koe en het niet opeten.
Nou ja, laat ik vooropstellen dat ik verder geen moeite heb met het feit dat mensen vlees eten.

Beide is in feite onnodig natuurlijk. Een mens kan prima zonder vlees, dus het is puur voor menselijk genot dat we dat beest doden en opvreten.

Koe doden = onnodig
Koe doden en opvreten = onnodig

Maar goed, ik zal verder niet al teveel meer offtopic gaan. De dader van deze kansloze actie mag wmb even flink lang de cel in.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 16:42:54 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134930516
ja maar om nu dan maar voor de sport een koe dood te gaan martelen -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134930653
Dat soort zal dus uiteindelijk dat vuurwerkverbod voor elkaar krijgen.
pi_134930655
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:42 schreef sp3c het volgende:
ja maar om nu dan maar voor de sport een koe dood te gaan martelen -O-
Daar zit het verschil inderdaad. Die kat is voor een soort raar genot om het leven gebracht. Het genot om een ander levend wezen te zien lijden, ziekelijk.
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:52:07 #92
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_134930897
Een dode kat en half Nederland staat op z'n kop. Leer even relativeren en neem nog een hapje van je rollade.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 16:53:19 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134930938
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:52 schreef Geelman het volgende:
Een dode kat en half Nederland staat op z'n kop. Leer even relativeren als je nog een hapje van je rollade neemt.
half Nederland nog wel :')

er staat helemaal niemand op zijn kop, gewoon een triest nieuwsberichtje
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:55:04 #94
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_134931012
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

half Nederland nog wel :')

er staat helemaal niemand op zijn kop, gewoon een triest nieuwsberichtje
Zag 'm ook al langskomen op Facebook. Met als begeleidende tekst 'stop een Cobra in de dader z'n achterste'.

Dan begrijp je opeens waarom de PVV zoveel kiezers trekt.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 16:56:45 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134931064
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:55 schreef Geelman het volgende:

[..]

Zag 'm ook al langskomen op Facebook. Met als begeleidende tekst 'stop een Cobra in de dader z'n achterste'.

ow nou als het op facebook staat dan zal het einde van de wereld wel nabij zijn

DAT DIT KAN!!!

dinsdag 31 december 2013 @ 16:57:22 #96
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_134931085
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

ow nou als het op facebook staat dan het einde van de wereld wel nabij zijn

DAT DIT KAN!!!

Gelukkig hebben we nog katten genoeg.
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 16:57:41 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134931094
ik heb er 0
pi_134931102
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

ow nou als het op facebook staat dan het einde van de wereld wel nabij zijn

DAT DIT KAN!!!

*O* ^O^ w/

Misschien wel vanavond, één groot rotje............................
pi_134931117
Facebook als bron noemen is bijna net zo triest als een dierentuin voor je argumentatie gebruiken. Dan ben je van het padje af hoorrrrrr :D
pi_134931149
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:55 schreef Geelman het volgende:

[..]

Dat is niet erg aardig voor de cobra. Desalniettemin is het geen kwaad idee om iets venijnigs in de anus van de dader te stoppen.
quote:
Ach, je hoeft geen PVV'er te zijn om logica te zien in een passende straf.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')