Wat is hier nu de nieuwswaarde van? Kinderen die in andere landen door mortieren om het leven komen kijken we de andere kant op. Verhongering van Afrikanen is natuurlijk niet zo erg als een mishandelde kat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:12 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Strijker in je reet douwen , aansteken en z'n werk laten doen.
Kijken hoe hard je gaat huilen.
Grote knul.
Waarom? Wat heeft het met nationaliteit te maken? Dit soort psychos vind je helaas overal.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:57 schreef Hoplahopla het volgende:
Door dit soort dingen schaam ik me om Nederlander te zijn. Ik hoop dat de daders gevonden worden en minstens een kogel door hun knieschijf krijgen.
Precies. Idioten heb je overal.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft het met nationaliteit te maken? Dit soort psychos vind je helaas overal.
Zo kun je elk nieuws wel bagatelliseren. Dat zie ik je ook niet bij andere nieuwsitems doen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is hier nu de nieuwswaarde van? Kinderen die in andere landen door mortieren om het leven komen kijken we de andere kant op. Verhongering van Afrikanen is natuurlijk niet zo erg als een mishandelde kat.
Dat vind ik persoonlijk een stuk erger dan een stuk vuurwerk in de reet van een kat.
Schothorstquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:57 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik bedoel exacte locatie in Amersfoort.
Als er een therapie voor is. Dergelijke lui eindigen vaak in een TBS instelling, mag je hopen. Velen zijn echt niet te behandelen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De pest is dat juist sociopaten denken dat er niks met ze aan de hand is en dat dit 'normaal' is. Dus zelf hulp gaan zoeken zullen ze niet snel doen.
Opsluiten in combinatie met een stevige therapie lijkt me de enige oplossing.
Ik maak me niet druk om een plofkip dus ook niet over een plofkat*.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo kun je elk nieuws wel bagatelliseren. Dat zie ik je ook niet bij andere nieuwsitems doen.
Dat maakt dierenmishandeling nog niet minder erg en verwerpelijk.
Omdat er verdomd veel ellende in de wereld is is het mishandelen van een kat tot die dood is minder erg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is hier nu de nieuwswaarde van? Kinderen die in andere landen door mortieren om het leven komen kijken we de andere kant op. Verhongering van Afrikanen is natuurlijk niet zo erg als een mishandelde kat.
Dat vind ik persoonlijk een stuk erger dan een stuk vuurwerk in de reet van een kat.
Wat is dit nou weer voor een belachelijke opmerking?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:57 schreef Hoplahopla het volgende:
Door dit soort dingen schaam ik me om Nederlander te zijn. Ik hoop dat de daders gevonden worden en minstens een kogel door hun knieschijf krijgen.
Vind ik wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:22 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Omdat er verdomd veel ellende in de wereld is is het mishandelen van een kat tot die dood is minder erg.
Ja joh.
Tsja - helaas is dit juridisch (nog steeds) niet meer dan "vernieling" (want een dier is juridisch een 'zaak'), dus niet voldoende om dergelijke daders op te sluiten in de kliniek. Daarvoor moeten ze eerst mensen iets gaan aandoen, en dat is slechts een kwestie van tijd vrees ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Als er een therapie voor is. Dergelijke lui eindigen vaak in een TBS instelling, mag je hopen. Velen zijn echt niet te behandelen volgens mij.
Art. 3:2a lid 1 BW? Of gaat dit over lid 2?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tsja - helaas is dit juridisch (nog steeds) niet meer dan "vernieling" (want een dier is juridisch een 'zaak'), dus niet voldoende om dergelijke daders op te sluiten in de kliniek. Daarvoor moeten ze eerst mensen iets gaan aandoen, en dat is slechts een kwestie van tijd vrees ik.
Gadverdamme,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |