Onnodig? Onnodig is het slachten van een koe en het niet opeten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwaw, beiden voor het plezier van een individu. Kat dood maken omdat je dat blijkbaar leuk vind (hoe sick) .. Of koe dood maken omdat je vlees zo lekker vindt. Het is niet zo dat je vlees nodig hebt om te overleven ofzo.
Ik snap wel, het is een klein beetje appels er peren vergelijken, maar in beide gevallen dood je onnodig een dier.
Omdat ik er even vanuit ging dat Nederlanders moreel en ethisch besef bezaten...quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een belachelijke opmerking?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het een bizarre daad, maar in alle landen heb je van dit soort zieke mongolen.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik ben sowieso geen voorstander van het mishandelen van dieren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We hebben het natuurlijk wel over leed dat daadwerkelijk waarneembaar is. Leed wordt pas bij een bepaalde mate van complexiteit waarneembaar; bijvoorbeeld neurologisch. Maar daarbij is het heel duidelijk dat olifanten, kippen, tijgers, leeuwen, varkens, koeien, honden en katten allemaal tot eenzelfde categorie behoren - tot de dieren waarvan we kunnen waarnemen dat ze lijden.
Daarmee willekeurig omgaan is hypocriet.
Dieren mishandelen is mooi man.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:58 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik ben sowieso geen voorstander van het mishandelen van dieren.
Waarschijnlijk een Zweed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Hebben jullie al besloten dat het een buitenlander was, of zijn jullie nog niet zo ver?
En dan wordt er nog meer uit Oost-europese landen gehaald.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:06 schreef LazyDave het volgende:
Ze zouden al die rotzooi moeten verbieden.
Daar wordt zo'n gestoord persoon niet ineens minder gestoord van.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:06 schreef LazyDave het volgende:
Ja want verboden dingen worden niet meer gebruiktquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:06 schreef LazyDave het volgende:
Ik heb nog nooit zoiets (topiconderwerp) helemaal uit verband getrokken zien worden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit echt zovan sommige reacties hier.
Een zieke daad van een gestoord persoon mag je niet veroordelen omdat er nog veel meer leed op de wereld is?
Dit dusquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit echt zovan sommige reacties hier.
Een zieke daad van een gestoord persoon mag je niet veroordelen omdat er nog veel meer leed op de wereld is?
Nou ja, laat ik vooropstellen dat ik verder geen moeite heb met het feit dat mensen vlees eten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onnodig? Onnodig is het slachten van een koe en het niet opeten.
Daar zit het verschil inderdaad. Die kat is voor een soort raar genot om het leven gebracht. Het genot om een ander levend wezen te zien lijden, ziekelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:42 schreef sp3c het volgende:
ja maar om nu dan maar voor de sport een koe dood te gaan martelen
half Nederland nog welquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:52 schreef Geelman het volgende:
Een dode kat en half Nederland staat op z'n kop. Leer even relativeren als je nog een hapje van je rollade neemt.
Zag 'm ook al langskomen op Facebook. Met als begeleidende tekst 'stop een Cobra in de dader z'n achterste'.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
half Nederland nog wel
er staat helemaal niemand op zijn kop, gewoon een triest nieuwsberichtje
ow nou als het op facebook staat dan zal het einde van de wereld wel nabij zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zag 'm ook al langskomen op Facebook. Met als begeleidende tekst 'stop een Cobra in de dader z'n achterste'.
Dan begrijp je opeens waarom de PVV zoveel kiezers trekt.
Gelukkig hebben we nog katten genoeg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow nou als het op facebook staat dan het einde van de wereld wel nabij zijn
DAT DIT KAN!!!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow nou als het op facebook staat dan het einde van de wereld wel nabij zijn
DAT DIT KAN!!!
Dat is niet erg aardig voor de cobra. Desalniettemin is het geen kwaad idee om iets venijnigs in de anus van de dader te stoppen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zag 'm ook al langskomen op Facebook. Met als begeleidende tekst 'stop een Cobra in de dader z'n achterste'.
Ach, je hoeft geen PVV'er te zijn om logica te zien in een passende straf.quote:Dan begrijp je opeens waarom de PVV zoveel kiezers trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |