Ik denk bij hem meer aan een hosselaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij het woord Pedo en Fok! moet ik denken aan F1978
HAHAHA mocht die willenquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk bij hem meer aan een hosselaar
Hou op man, net zoals bij Durr zekerquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk bij hem meer aan een hosselaar
De man die het Synthforum en fok én YouTube. onveilig maakte met zijn gezwets en zijn prachtige tanden en vuurrode haarquote:
Zie ik nietquote:
Ahh okquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Tevens was mijn hehe een reactie op je berichtje Braddie
En een paar posten later deze:quote:
quote:
Fail. Waarom lees ik posts van mezelf terug.quote:
Tja, als je het vaak probeert wordt de kans dat je een keer slaagt groterquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij faalt er alleen een beetje hard in![]()
Maar ach details
Stiekem misschien wel expres.quote:
Heb jij Inso, Xebro, Bupatih etc ook nog gekend?quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
In die rij met namen ben ik Mozy nog vergeten.
Wat? Waarom stop je een vibrator in je keel?quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:07 schreef Braddie het volgende:
Sinds ik last van m`n keel heb/hees word kan ik niet meer fijn m`n vibrato toepassen
Komen mij niet bekend voor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb jij Inso, Xebro, Bupatih etc ook nog gekend?
Is niet zo heel ver om rijden. En hey, het is gezelligquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel gezellig bondage dat we met een clubje in de auto heen gaan naar de meetingAlleen moeten jullie voor mij omrijden
quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Is niet zo heel ver om rijden. En hey, het is gezelligIk vind het geen enkel probleem.
Mijn eerste FOK!-crushquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
En tijgertje. Die eerst anders heette.
Omdat het bij zingen wel belangrijk is, zo`n vibrator in je keelquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:12 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Wat? Waarom stop je een vibrator in je keel?
Oja, Lau heette ze.quote:
Dat was in 2006, ik ben van halverwege 2008quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je wat gemist. Tip: zoek eens op 'modstaking'.
https://maps.google.com/m(...)wolle&mra=ls&t=m&z=9quote:
quote:
Trusten. Ik ga er ook vandoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
Nu ga ik echt slapen, want het is zomaar alweer een uur later![]()
Mannen in pakquote:
Dexter is/was leukquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:57 schreef Latert het volgende:
Ik heb ook een hele lijst van series die ik volg(de) en nog moet 'bijwerken', maar het afgelopen halfjaar heb ik niet veel gekeken.
Behalve Breaking Bad, Dexter () en south park.
Hoi moemoequote:Op dinsdag 31 december 2013 03:57 schreef moemoe het volgende:
Oh, het is de ONZ-sc.
Ik zag dit topic voorbij komen in mijn At en dacht dat het de stoners-reeks was gezien de tt en ts
Moet ik nog afkijkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar... dat laatste seizoen, en dan vooral de tweede helft, en al helemaal het einde....
Yupquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:04 schreef moemoe het volgende:
Ik zie je steeds vaker 's nachts de laatste tijd. Vakantie?
Waarom zo sad? Ben je liever niet 's nachts wakker?quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yup
En jij?Slaap jij nooit?
Goed ideequote:Op dinsdag 31 december 2013 04:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen en je kan je ritme opnieuw instellen. Nieuwjaarsnacht bijvoorbeeld.
Ik heb het gevoel dat ik m'n hele dag mis als ik pas om 2 uur wakker wordquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waarom zo sad? Ben je liever niet 's nachts wakker?
Ik heb niet zo veel slaap nodig.
Voor vanavond is dat juist handig, gezien de dag vannacht sowieso nog een paar uur door getrokken wordtquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik m'n hele dag mis als ik pas om 2 uur wakker word![]()
Dat einde ja, de tering zegquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar... dat laatste seizoen, en dan vooral de tweede helft, en al helemaal het einde....
Welk rijtje?quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
In die rij met namen ben ik Mozy nog vergeten.
Oh, ik noemde een rijtje op van users die in PUB SC kwamenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Welk rijtje?
Jij hebt ook niet lang geslapen
Wordt een lange nacht vanavond, broederquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, ik noemde een rijtje op van users die in PUB SC kwamenEn ik heb geslapen van 3:15 tot 7:00
Ach dan zit ik in de kroeg te party'en dan merk ik dat niet!quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wordt een lange nacht vanavond, broeder
Morgen gewoon de hele dag slapenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach dan zit ik in de kroeg te party'en dan merk ik dat niet!
We krijgen visite....quote:
Thnx, dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
PUB SCJotcha, Zeroku, Xalo, Mstr (nu Goddelijker), Hyman, Sjoegerd, Heroinjunk, blckbb, Daniane... en nog meer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:53 schreef Dagoduck het volgende:
Al was ik vooral in het begin toch alleen maar een gefrustreerde kansloze jongere in PUB SC
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Rezania het volgende:
Mijn hond is zo bang.Die pillen werken totaal niet.
Ik had ergens gelezen dat die gevaarlijk zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Rezania het volgende:
Je kan hem tegen 00.00 uur een klein beetje advocaat geven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Rezania het volgende:
Het zijn geen pillen die suf maken, ze bevatten enkel trypthofaan. Als je daar te veel van binnen krijgt pis je het gewoon uit. Dus niks gevaarlijks aan als het goed is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat die gevaarlijk zijn
Hmm, toevallig wel advocaat in huis, zal het onthouden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Je kan hem tegen 00.00 uur een klein beetje advocaat geven.
Dit geef je alleen als echt niks anders werkt.
Maar ik zal het niet in combinatie doen met pillen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmm, toevallig wel advocaat in huis, zal het onthouden.
Nee dat snap ik, maar zag het ergens gepost wordenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn geen pillen die suf maken, ze bevatten enkel trypthofaan. Als je daar te veel van binnen krijgt pis je het gewoon uit. Dus niks gevaarlijks aan als het goed is.
En het is niet alsof ik die pillen als snoepjes aan haar geef.
Stress is nog erger voor dierenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar zag het ergens gepost worden
Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:15 schreef Rezania het volgende:
Nu kees ik verhalen ober mensen die hun hond gewoon een hele fles voeden rond oud en nieuw.
Pillen werken niet en zijn bijna uitgewerkt, ik denk dat ik ze maar niet meer geef.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Maar ik zal het niet in combinatie doen met pillen.
Ik heb 2 honden, gelukkig zijn ze vrij rustig!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pillen werken niet en zijn bijna uitgewerkt, ik denk dat ik ze maar niet meer geef.
Gewoon de radio op vol volume aanzetten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef Rezania het volgende:
Ik open wel even een topic in F&F, kan ik ook een idee krijgen van hoeveel ik moet geven mocht het nodig zijn.
Ze is bang voor hard geluid, goed plan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon de radio op vol volume aanzetten.
Dat werkt alleen bij goudvissen!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon de radio op vol volume aanzetten.
Oh, mijn hond was juist als een puppy erg rustig, sinds ze volwassen is niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Onze 2 katers zijn ook rustig, maar die hebben dit al meegemaakt.
De kitten vliegt alle kanten op uit nieuwsgierigheid
En als het maar niet te dicht bij of hard is
Oordopjes voor d'r kopen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze is bang voor hard geluid, goed plan.
Awwwquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, mijn hond was juist als een puppy erg rustig, sinds ze volwassen is niet meer.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:24 schreef BBQSausage het volgende:
Koptelefoon op. Je had toch beats?
Alles wat evil is. It's Satan in disguisequote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Alles wat evil is. It's Satan in disguise
Dieren + stofzuigers. Het blijft een slechte combiquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:54 schreef Rezania het volgende:
Mijn moeder ging stofzuigen, daar is mijn hond normaal gesproken ook bang voor, en nu is ze helemaal rustig.
En dan werkt de eerste straks weer uit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:00 schreef Rezania het volgende:
Oh, blijkbaar had mijn vader vanochtend maar 1 pil gegeven. Nu heeft mijn moeder er nog eentje gegeven, en is Senna dus wel rustig.
M'n vader was een keer die kattenharen zat, wilde hij de kat gaan stofzuigenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dieren + stofzuigers. Het blijft een slechte combi
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n vader was een keer die kattenharen zat, wilde hij de kat gaan stofzuigenIk zeg; succes ermee hè, ik hoor wel wanneer ik 112 moet bellen voor de snijwonden
Gewoon een nieuwe geven dan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan werkt de eerste straks weer uit.
De loopt wel weg hoorquote:
Waarom deel je dit soort dingenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:09 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)-in-achterwerk.dhtml
Mijn haat jegens de mensheid begint weer op te komen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef Rezania het volgende:
Al die bagger in F&F.Ik krijg hier gewoon betere reacties.
Ik probeer jullie in te laten zien dat de mensheid niet meer te redden is.quote:
Maar dat weet ik al.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik probeer jullie in te laten zien dat de mensheid niet meer te redden is.
NWS / Vuurwerk in anus kat, kat doodquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:09 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)-in-achterwerk.dhtml
Mijn haat jegens de mensheid begint weer op te komen.
Ah, er was al een topic over.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
NWS / Vuurwerk in anus kat, kat dood
De OP vat mijn reactie goed samen.
Oordopjes waren toch niet zo'n gek idee?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef Rezania het volgende:
Al die bagger in F&F.Ik krijg hier gewoon betere reacties.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oordopjes waren toch niet zo'n gek idee?
Misschien bijt ze ze dan wel verrot, ben ik daar ook gelijk van af.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oordopjes waren toch niet zo'n gek idee?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien bijt ze ze dan wel verrot, ben ik daar ook gelijk van af.
Is al opquote:
Waarom koop je 'm dan ook.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:24 schreef Rezania het volgende:
Serieus, gratis beats bij een mobiel.Waarschijnlijk heb ik 150 euro betaald voor de mobiel en de rest voor die beats, dure krengen.
Jongen, ik wil die mobiel, niet die beats.quote:
Achterlijke reacties wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
F&F / Kat en vuurwerk van buiten naar binnen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik wil die mobiel, niet die beats.Wist niet eens dat die er bij zaten.
quote:
Wel eentje grotendeels. Volgens mij bestaan daar stats van.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie wel eens een topic zelf volgepost?
Wou het net vragenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:29 schreef BBQSausage het volgende:
Ohja, ik moest dat filmpje nog kijken.
HTC One Mini is veel mooier.quote:
ONZ / [ONZ-SC #45] Arcee fantopic. 105 posts.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie wel eens een topic zelf volgepost?
Hmm misschien straks ook even 2 oliebollen halenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:34 schreef Rezania het volgende:
De oliebol die ik nu aan het eten ben, damn.
SER / [TOPSR @ 3FM #3323] I'm still I'm still an Animal!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #45] Arcee fantopic. 105 posts.
Nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
HTC One Mini is veel mooier.En dat geluid.
Nee, niet door de beats equalizer, die staat uit.
Die moet ik zo nog makenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:34 schreef Rezania het volgende:
De oliebol die ik nu aan het eten ben, damn.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SER / [TOPSR @ 3FM #3323] I'm still I'm still an Animal!
141
En zojuist gesloten:
TV / [StuBru #4] Met heel veel goede muziek!
139
Waar uit?quote:
Welke?quote:
Ja toch!quote:
Ik zie niets?quote:
Oh lekker!!!!quote:
Jaquote:
Al dat gedoe met het constant willen van de nieuwste telefoonquote:
Ik heb een Nokia 3410 die is ook sneller dan elke iPhone!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Al dat gedoe met het constant willen van de nieuwste telefoon
Ik heb een Galaxy S2 met "Neat Rom 4.1.2" er op, en dat ding is rete snel (Sneller dan m`n iPhone 5____!)
En sterkerquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia 3410 die is ook sneller dan elke iPhone!
Ik had een twee jaar oude Galaxy Nexus die bijna uit elkaar viel, dus heb ik de Nexus 5 gekocht. Voor het eerst dat ik een telefoon kocht die niet al meer dan een jaar uit was.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Al dat gedoe met het constant willen van de nieuwste telefoon
Ik heb een Galaxy S2 met "Neat Rom 4.1.2" er op, en dat ding is rete snel (Sneller dan m`n iPhone 5____!)
Maar hij woont niet in friesland?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Anders gewoon Friesland de zee in duwen.
Oh, ik dacht dat hij in Leeuwarden woonde.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar hij woont niet in friesland?
Ik had tot Augustus een iPhone 5, totdat ik mij toch wel (na 10 maanden pasquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had een twee jaar oude Galaxy Nexus die bijna uit elkaar viel, dus heb ik de Nexus 5 gekocht. Voor het eerst dat ik een telefoon kocht die niet al meer dan een jaar uit was.
Koop je er één.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij in Leeuwarden woonde.
quote:
Jongen, heb je geen vrienden die je wel eens een filmpje wil laten zien of wat wil laten horen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NietEn voor geluid heb ik oortjes, of m'n pc -> headset. Die ga ik niet op speaker zetten.
Note 3 is ook wel goed ja, jammer van Touchwiz. En rooten is zo'n kutgedoe.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had tot Augustus een iPhone 5, totdat ik mij toch wel (na 10 maanden pas) Begon te irriteren aan het toestel, want je kan er niks mee costumizen en alles kost geld.
Toen mocht ik m`n ma d`r oude S2 gebruiken en die werkt perfect.
Bij normaal gebruik gaat de accu ruim 20 uur meeBeat That, Apple!
(Ik denk dat mijn volgende toestel óf een Galaxy Note III óf een HTC One word)
Daar ben je.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
hallo
[..]
hallo
[..]
hallo
[..]
hallo
[..]
hallo
[..]
hallo
Dan stuur ik ze een linkje?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, heb je geen vrienden die je wel eens een filmpje wil laten zien of wat wil laten horen?
Dan geeft ie een oortje aan z`n maat en staan ze gezellig een minuut of wat naast elkaar met ieder een oortje inquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, heb je geen vrienden die je wel eens een filmpje wil laten zien of wat wil laten horen?
JEZUS! DAT MOCHT FF DUREN!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
hallo
[..]
hallo
[..]
hallo
[..]
hallo
[..]
hallo
[..]
hallo
Gezellig hoor, als je zo bij elkaar zit. En dan allemaal oortjes in natuurlijk, erg sociaal.quote:
bel naar 3fm! nul neggie nul neggie 1 3 3 6.quote:
Een nieuwe rom op een toestel gooien is het meest simpele wat er bestaat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Note 3 is ook wel goed ja, jammer van Touchwiz. En rooten is zo'n kutgedoe.
Het downloaden van de rom duurt ongeveer 15 minuten, het installeren van de rom op de telefoon amper 3...quote:Rom package op de SD kaart zetten(Is meestal een .ZIP)
Daarna de telefoon rebooten in recovery mode. (Home + Volume up)
Daarna een wipe uitvoeren
Daarna de rom installeren vanaf de SD kaart.
Opnieuw opstarten.
Klaar.
Ik ben een dag bezig geweest met het rooten van m'n Galaxy Nexus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een nieuwe rom op een toestel gooien is het meest simpele wat er bestaat.
Althans, bij mijn S2 is het
[..]
M'n kat wel tegen wat herrie van vuurwerk trouwens, heb mijn muziek meestal harder staanquote:
quote:
Dat is echt niet nodigquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben een dag bezig geweest met het rooten van m'n Galaxy Nexus.
Zie, ik ben niet de enige die wit niet vind passen.quote:
De eerste keer dat ik dat woord hoorde was bij Kopspijkersquote:
Sound of Silencequote:
Ik heb altijd een koptelefoon opquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n kat wel tegen wat herrie van vuurwerk trouwens, heb mijn muziek meestal harder staan
Ik wilde gratis in-app aankopen doen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is echt niet nodig
Ik heb zelfs een nieuwe rom op de Galaxy Y gezet van een vriend van me "Vanilla Android"__O_
vindquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zie, ik ben niet de enige die wit niet vind passen.
Ahh, ja dan is rooten wel nodigquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik wilde gratis in-app aankopen doen.
Waar was je?quote:
Gierige pauper.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik wilde gratis in-app aankopen doen.
De meeste apps van Android zijn toch gratisquote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, er moet toch een case omheen.
Gelukkig is jailbreaken dan wel weer belachelijk simpel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
De meeste apps van Android zijn toch gratis
Als je nou een iPhone hebt snap ik dat wel(Daar vragen ze voor de simpelste app 89 cent
)
Ik zit niet meer op school, dus dit soort situaties zijn mij onbekend.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezellig hoor, als je zo bij elkaar zit. En dan allemaal oortjes in natuurlijk, erg sociaal.
EN DIT BEDOEL IK DUS!quote:
Mijne is alweer gejailbreakedquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gelukkig is jailbreaken dan wel weer belachelijk simpel.
Ik zit ook niet op school. #elitair #omdatikhetwaardbenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zit niet meer op school, dus dit soort situaties zijn mij onbekend.
Verkeerde mobiel gekochtquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:53 schreef Rezania het volgende:
Mijn mobiel heeft blijkbaar niet de goede beeldschermverhouding voor een shitload aan games, wat is deze?!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
EN DIT BEDOEL IK DUS!
Laat me in mijn waarde.
Satan.
Dat is absoluut waarquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gelukkig is jailbreaken dan wel weer belachelijk simpel.
Leukquote:
Nee, ben wel blij met het kleine scherm, veel makkelijker met één hand te bedienen, handig tijdens bepaalde activiteiten.quote:
Je kan ze gewoon downloaden?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar
Maar dan nog.
Jailbreaken doe je ook voor costumisation. Je eigen ringtones instellen kan niet eens bij Apple, nee.. dan moet je een programmatje installeren op je computer zodat je ze kan inkorten en naar het juiste formaat kan converteren
Ik laat 'm dan ook nooit vallen.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ben wel blij met het kleine scherm, veel makkelijker met één hand te bedienen, handig tijdens bepaalde activiteiten.
Ik heb ooit eens 2 ringtones gedownload.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon downloaden?
quote:
Ik heb ze gratisssssschhhquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens 2 ringtones gedownload.
1,30$ per stuk, afzetters.
Totdat je zoutige, warme tranen over de kleine barstjes in je kapotte 4,95" Full HD IPS-scherm rollen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik laat 'm dan ook nooit vallen.
Leuke achtergrondquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind mijn nieuwe bureaublad leuk
[ afbeelding ]
Wat voor hoesje heb jij?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Totdat je zoutige, warme tranen over de kleine barstjes in je kapotte 4,95" Full HD IPS-scherm rollen.
Ja huilenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leuke achtergrond
Hoe was de film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |