Is dat altijd harde dance oid?quote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, die komt nog. De allerlaatste plaat voor 23:00u is dat
Deze? hardcorequote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet echt welke genre... Wel harde platen, maar niet altijd dance.
Dan komt er een korte quote van een bekende Vlaming in de trend van: "Ja, ja. Inderdaad!" of "Nee, nog nooit.".quote:Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Is dat altijd harde dance oid?
De quotezak?![]()
Deze is hardcore, maar Gigi d'Agostino kan ook zomaar langskomen.quote:
Dat zei ikquote:
Jups, (radio)-dj hequote:
Hee, maar ga je dit nou ook altijd luisteren? Normaal ben ik hier met Gunther D. altijd alleen, soms komt er iemand hier iets posten omdat ik anders zo alleen ben. Maar ze luisteren dan nietquote:
who knowsquote:Op maandag 1 april 2013 23:22 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hee, maar ga je dit nou ook altijd luisteren? Normaal ben ik hier met Gunther D. altijd alleen, soms komt er iemand hier iets posten omdat ik anders zo alleen ben. Maar ze luisteren dan niet
Dit soort liedjes komen vaak voorbijquote:Op maandag 1 april 2013 23:28 schreef WickedTunes het volgende:
Alice DeejayNee, die ander... Jurgen
![]()
Ja, hoi!quote:Op maandag 1 april 2013 23:22 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hee, maar ga je dit nou ook altijd luisteren? Normaal ben ik hier met Gunther D. altijd alleen, soms komt er iemand hier iets posten omdat ik anders zo alleen ben. Maar ze luisteren dan niet
Goed! Er waren zowaar twee mensen meer in dit topic vanavond. Wellicht is WickedTunes de volgende vaste luisteraar en poster tijdens Gunther D.quote:
Nou, wat grandioos!quote:Op maandag 1 april 2013 23:52 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Goed! Er waren zowaar twee mensen meer in dit topic vanavond. Wellicht is WickedTunes de volgende vaste luisteraar en poster tijdens Gunther D.![]()
Hoe is het met jou dannn?
Chilleeequote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, wat grandioos!![]()
![]()
Best aardig, dagje vrij voor de boeg. Sowieso een relaxte week
Dat natuurlijk!quote:
Jeeej! Ik heb morgen mijn laatste tentamen deze periode en dan is het ook anderhalve week chilleeeequote:Op maandag 1 april 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat natuurlijk!![]()
En voor school aan de slag, bijna afstuderen. Ook best belangrijk ergens
Beter, het is je gegund jong!!quote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jeeej! Ik heb morgen mijn laatste tentamen deze periode en dan is het ook anderhalve week chilleeee
Ik was bloedserieus hoor!!1quote:Op maandag 1 april 2013 23:58 schreef FZN05 het volgende:
Dat was de beste 1 april-grap die ik gehoord heb vandaag
Op 1 april de zee in springenquote:Op maandag 1 april 2013 23:58 schreef FZN05 het volgende:
Dat was de beste 1 april-grap die ik gehoord heb vandaag
Ohhh maar Minthy het ging niet over jou!quote:
Ik had ook niet door dat het een grap was van hem, waarschijnlijk omdat ie er de hele avond nog niets mee had gedaanquote:
Zie de PI, jong!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:01 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ohhh maar Minthy het ging niet over jou!![]()
![]()
Het ging over de radio, want daar gaat dit topic nog altijd over
Ik luister radio om de muziek niet om de humorquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef FZN05 het volgende:
Ik had zo'n goede hoop toen er gisteren zoveel mensen waren in dit topic.
Ik vooral andersomquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister radio om de muziek niet om de humor
Helaas, ik zie het te laat. Anders had ik geluisterdquote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef WickedTunes het volgende:
Bij deze wil ik jullie vragen mee te luisteren met mijn eigen radio show op Fok!'s Radio49. www.radio49.nl
I.h.k.v. alle bank-storingen wil ik een 'F*cking Show' doen, liedjes met het woord 'fuck' erin
Tune in!
Ben nog bezigquote:Op woensdag 3 april 2013 21:24 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Helaas, ik zie het te laat. Anders had ik geluisterd
dussssquote:
Doe ik!quote:
Vannavond draaide ik zelf op Radio49... andere keer luister ik Gunther D meequote:Op woensdag 3 april 2013 23:53 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Doe ik!![]()
Er zijn avonden waarbij ik niet alleen ben en soms wordt er ook door anderen buiten de avond gepost.
http://www.stubru.be/media/812aprildeweekvaneigenkweekquote:Van 8 tot 12 april hoor je enkel maar Belgische muziek op Studio Brussel. Alle programma's kleuren en klinken Belgisch. Maar we willen ook jouw favorieten kennen: stuur jouw 3 Van Eigen Kweek door. Op vrijdag 12 april gooien we de meest gevraagde nummers in een handige lijst: de 100 Van Eigen Kweek en die hoor je van 10 tot 18 uur.
Ja dat vond ik dan eigenlijk weer een domper...quote:
- Red Zebraquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef DoomCow het volgende:
Zelfde plaatje als vorig jaar, maar hier zitten 25 Belgische bands in verborgen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:57 schreef FZN05 het volgende:
En dat was het alweer...![]()
Voor zijn vakantie waren er nog meerdere mensen in dit topic, nu hij terug is van vakantie niemand meer
Weten jullie wel dat ie alweer terug is van vakantie?!?!
Ik kan Siska eigenlijk nooit luisteren omdat ik 's morgens vaak onderweg ben en dan geen StuBru kan ontvangen. Dan dus Gielquote:Op woensdag 17 april 2013 00:38 schreef DoomCow het volgende:
Ben niey zo'n fan van Gunther... Siska vind ik leuker en verder ben ik voor StuBru draait door en de Afrekening... En de events (zwaarste lijst, week van eigen kweek, music for life)
Gunther D.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik wist niet eens dat hij op vakantie was. Ik vind Gunther D. echt geweldig, maar heb 's avonds bijna nooit tijd om StuBru te luisteren .Overdag wel, staat de hele dag aan op kantoor. En in het weekend ook.
quote:
Yep, nieuw album komt uit in juni, originele bezetting behalve de drummer die is vervangen door de drummer van Rage Against The Machine. Hij zat het afgelopen uur al te wachten tot dit nummer in zijn mailbox zou verschijnenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik hoor hem! Maar hoezo nieuwe, hebben die echt weer wat gemaakt? Klinkt goed trouwens.
quote:
Maar ik ben mijn nieuw aangekochte vinyl aan het luisterenquote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef Rearviewmirror het volgende:
Nu ga ik eens mijn favoriete programma aanprijzen:
Luister nu naar Studio Brussel om te genieten van de fijne muziek van Duyster. Vanavond met heel veel Kurt VileJeej!
Op record store day gekocht? Gelukkig duurt Duyster nog twee uur en is het volgende week gewoon weerquote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik ben mijn nieuw aangekochte vinyl aan het luisteren
Yep:quote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Op record store day gekocht? Gelukkig duurt Duyster nog twee uur en is het volgende week gewoon weer
Wat een gave verzameling aan vinyl: Them Crooked Vultures, dEUS, triggerfinger, White Stripes, Qotsa!quote:
Dit is wat ik al had voor gister:quote:Op zondag 21 april 2013 21:38 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Wat een gave verzameling aan vinyl: Them Crooked Vultures, dEUS, triggerfinger, White Stripes, Qotsa!
Wat een toffe collectie. Ik heb helemaal geen vinyl.quote:Op zondag 21 april 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is wat ik al had voor gister:
[ link | afbeelding ]
Of die prijsvraag op de website in te vullenquote:Op maandag 29 april 2013 21:13 schreef DoomCow het volgende:
Ja, Club69
Kaartjes enkel te verkrijgen door 6 mei naar stubru te luisteren
Gunther kraakt meteen de hele hymne tond QOTSA op Stubru afquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:59 schreef DoomCow het volgende:
Zometeen bij Gunther D:
De eerste 3 nummers van Queens of the Stone Age Live in Club 69
Tot 2 uur, nu Bakermat in de studio!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Timo20 het volgende:
Is het de hele avond nog live vanaf Tomorrowland?
Nicequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tot 2 uur, nu Bakermat in de studio!
Niet op de gewone stream, misschien ergens een andere stream dat weet ik nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nicehad ik vorige week nog gehoord bij Sound of Sam toen hij vanaf Ibiza uitzond,toen was Bakermat ook in de studio.
Is er ook beeld bij vanaf het festival terrein?
jammerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet op de gewone stream, misschien ergens een andere stream dat weet ik niet
Van 21 tot 2 uur livestream hier:quote:
Heldquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van 21 tot 2 uur livestream hier:
http://lifetoday.be/2013/07/tomorrowland-2013-live-stream-dag-1/
En wie er niet live kan bijzijn, kan dit jaar Tomorrowland 2013 live volgen via YouTube. Of toch tenminste een aantal livesets, waaronder die van Tiësto, Afrojack Carl Cox, Dimitri Vegas & Like Mike, Fedde Legrand, Hardwell, Loco Dice, Quintino, Red Foo en Steve Aoki.
welke?quote:
Ik heb geen idee, wat ie nu draaitquote:
Jack Johnson - I Got You geeft de player aan op http://www.stubru.be/livequote:
Ja, dat geeft hij al een paar uur aanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jack Johnson - I Got You geeft de player aan op http://www.stubru.be/live
haha ja of een groep vrienden had die 3 dagen lang op deze muziek los zouden gaan. Wij gaan meer naar de rock festivals (dit jaar Pinkpop,Werchter en Szigetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wou dat ik een groep vrienden had om mee naar zoiets als dit te gaan en dan helemaal los![]()
Sziget wil ik ook nog eens heenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha ja of een groep vrienden had die 3 dagen lang op deze muziek los zouden gaan. Wij gaan meer naar de rock festivals (dit jaar Pinkpop,Werchter en Sziget)
Merci!quote:
Is ook de eerste dat ik naar Sziget ga dit jaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sziget wil ik ook nog eens heenIk ben met een klasgenoot naar Pinkpop geweest en ga met mijn vader naar Pukkelpop
(en dan overnachten in een hotel
)
Ik ga best wel (heel) vaak naar concertenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Merci!
[..]
Is ook de eerste dat ik naar Sziget ga dit jaarOok overnachten in een appartement trouwens, want het schijnt dat je je tentje gewoon overal kunt neerzetten, zelfs naast het hoofdpodium
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker plaatje, kon hem nog nietWordt trouwens wel mooi The Prodigy van 0.45 tot 2 uur op Pukkelpop
Geweldigquote:
Pics?quote:
Maar wie zijn het?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef Timo20 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is van hun set, foto van vandaag dus
Hardwell hier live te horen:
http://tml.crossmediaventures.com/![]()
beter geluid dan op StuBru
Nervo http://en.wikipedia.org/wiki/Nervo_%28duo%29quote:
Luister nu ook, en idd!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:01 schreef Timo20 het volgende:
Damn, Hardwell gaat echt HARD![]()
![]()
wat een set, heerlijk
![]()
![]()
quote:
Bam bam.quote:
Wel een partij betere muziek schat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:14 schreef wolfrolf het volgende:
hee duck stubru is n beeetjr wannabe 3fm ghihihig
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Oh wacht, ik kijk Tomorrowland stream, geen StuBru, misschien moet ik maar eens andere SC maken.
Doet `t nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van 21 tot 2 uur livestream hier:
http://lifetoday.be/2013/07/tomorrowland-2013-live-stream-dag-1/
Leuk, ik vind Linde altijd heel sympathiek. Siska vind ik ook tof, maar ik luister 's ochtends bijna nooit radio.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef DoomCow het volgende:
Het nieuwe najaar van Studio Brussel
http://www.stubru.be/media/hetnieuwenajaarvanstudiobrussel
Siska![]()
Linde![]()
De Middag Draait Door
Zou je denken?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:12 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ha,aan de liedjes te zien heb je de greatest switch zitten luisteren zeker?
Dat gaat daar maar door. De pechstrook en uw telefoonverdeler. Heerlijk!quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit 'het jaar van de gitaar' terug te luisteren, zit er een commercial in over een gangsterserie. En in het belgisch wordt 'gangster' dan op z'n Nederlands uitgesproken als in gang-ster. Maakt m'n hele dag weer goed
Recikleren en pennenzakjequote:Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat gaat daar maar door. De pechstrook en uw telefoonverdeler. Heerlijk!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Heej een StuBru topique![]()
* 1-of-6Billion = fan
Echt lekker op de zondagavond.quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Rearviewmirror het volgende:
Inderdaad zeer fijne muziek. Duyster is één van mn favoriete radioprogramma's!
Jawel, lekker nummer! Kings of Leon is okéquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he?
Nu Jeremy
Nou, vooruit het is dat jij het bent. Ik ga altijd even weg als Kings of Leon spelen of te horen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, lekker nummer! Kings of Leon is oké![]()
Pearl Jam
Closer, Notion, Pyro. Echt lekkere nummers hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, vooruit het is dat jij het bent. Ik ga altijd even weg als Kings of Leon spelen of te horen zijn.
Vreselijk, ik kan niet tegen die stem.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Closer, Notion, Pyro. Echt lekkere nummers hoor
Dit nummer van Editors vind ik een beetje saai.
Ik heb dat laatste album van Editors nog niet geluisterd. Blood van The Back Room vind ik echt een geweldig nummer!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vreselijk, ik kan niet tegen die stem.
No sound but the wind is heel saai. Het laatste album van Editors ook trouwens.
Nu Daan, Housewive!
Ik zat het tijdloze 100 topic te refreshen.. weet ik veel dat er ook een stubrutopic is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, helemaal in style! Zijn we nou de enige luisteraars hier?
Oh, ja dat is er ook. Anders komen we wel naar jou toe. Het is nu toch reclame.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zat het tijdloze 100 topic te refreshen.. weet ik veel dat er ook een stubrutopic is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |