Echt lekker op de zondagavond.quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Rearviewmirror het volgende:
Inderdaad zeer fijne muziek. Duyster is één van mn favoriete radioprogramma's!
Jawel, lekker nummer! Kings of Leon is okéquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he?
Nu Jeremy
Nou, vooruit het is dat jij het bent. Ik ga altijd even weg als Kings of Leon spelen of te horen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, lekker nummer! Kings of Leon is oké![]()
Pearl Jam
Closer, Notion, Pyro. Echt lekkere nummers hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, vooruit het is dat jij het bent. Ik ga altijd even weg als Kings of Leon spelen of te horen zijn.
Vreselijk, ik kan niet tegen die stem.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Closer, Notion, Pyro. Echt lekkere nummers hoor
Dit nummer van Editors vind ik een beetje saai.
Ik heb dat laatste album van Editors nog niet geluisterd. Blood van The Back Room vind ik echt een geweldig nummer!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vreselijk, ik kan niet tegen die stem.
No sound but the wind is heel saai. Het laatste album van Editors ook trouwens.
Nu Daan, Housewive!
Ik zat het tijdloze 100 topic te refreshen.. weet ik veel dat er ook een stubrutopic is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, helemaal in style! Zijn we nou de enige luisteraars hier?
Oh, ja dat is er ook. Anders komen we wel naar jou toe. Het is nu toch reclame.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zat het tijdloze 100 topic te refreshen.. weet ik veel dat er ook een stubrutopic is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |