Dit is wat ik al had voor gister:quote:Op zondag 21 april 2013 21:38 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Wat een gave verzameling aan vinyl: Them Crooked Vultures, dEUS, triggerfinger, White Stripes, Qotsa!
Wat een toffe collectie. Ik heb helemaal geen vinyl.quote:Op zondag 21 april 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is wat ik al had voor gister:
[ link | afbeelding ]
Of die prijsvraag op de website in te vullenquote:Op maandag 29 april 2013 21:13 schreef DoomCow het volgende:
Ja, Club69
Kaartjes enkel te verkrijgen door 6 mei naar stubru te luisteren
Gunther kraakt meteen de hele hymne tond QOTSA op Stubru afquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:59 schreef DoomCow het volgende:
Zometeen bij Gunther D:
De eerste 3 nummers van Queens of the Stone Age Live in Club 69
Tot 2 uur, nu Bakermat in de studio!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Timo20 het volgende:
Is het de hele avond nog live vanaf Tomorrowland?
Nicequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tot 2 uur, nu Bakermat in de studio!
Niet op de gewone stream, misschien ergens een andere stream dat weet ik nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nicehad ik vorige week nog gehoord bij Sound of Sam toen hij vanaf Ibiza uitzond,toen was Bakermat ook in de studio.
Is er ook beeld bij vanaf het festival terrein?
jammerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet op de gewone stream, misschien ergens een andere stream dat weet ik niet
Van 21 tot 2 uur livestream hier:quote:
Heldquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van 21 tot 2 uur livestream hier:
http://lifetoday.be/2013/07/tomorrowland-2013-live-stream-dag-1/
En wie er niet live kan bijzijn, kan dit jaar Tomorrowland 2013 live volgen via YouTube. Of toch tenminste een aantal livesets, waaronder die van Tiësto, Afrojack Carl Cox, Dimitri Vegas & Like Mike, Fedde Legrand, Hardwell, Loco Dice, Quintino, Red Foo en Steve Aoki.
welke?quote:
Ik heb geen idee, wat ie nu draaitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |