tja, op Roadburn vond ik ze helemaal niets, maar dat album blijkt nog wel wat positieve reviews te krijgenquote:
Nu kunnen we er niet meer omheen. Wil Mexicanobakker zich melden bij de balie?twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 10:35:23Wat is die plaat van Earl Sweatshirt goed zeg #ofwgkta reageer retweet
Ik voel mij bij dezen gedwongen om dinsdag mee te luisteren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:14 schreef Darkestrah het volgende:
Komt mij goed uit! Ik zie dat de nieuwe Earl Sweatshirt gelekt is, die kan ook in de wachtrij wat mij betreft.Nu kunnen we er niet meer omheen. Wil Mexicanobakker zich melden bij de balie?twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 10:35:23Wat is die plaat van Earl Sweatshirt goed zeg #ofwgkta reageer retweet
Er komen makkelijk 7 albums per week uit:quote:
En anders had je het niet geweten en ook niet gedaan!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef Tyron het volgende:
Iemand maakte een topic dat ik hier moest komen om te luisteren.
Nu ga ik dat dus expres niet doen.
Luistersessie doen om 22 uur?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb dit even gemist, en vanavond staat in het teken van de nieuwe Fabriclive van DJ EZ.
Eenzaam als een FOK!kerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |