Ik denk bij hem meer aan een hosselaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij het woord Pedo en Fok! moet ik denken aan F1978
HAHAHA mocht die willenquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk bij hem meer aan een hosselaar
Hou op man, net zoals bij Durr zekerquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk bij hem meer aan een hosselaar
De man die het Synthforum en fok én YouTube. onveilig maakte met zijn gezwets en zijn prachtige tanden en vuurrode haarquote:
Zie ik nietquote:
Ahh okquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Tevens was mijn hehe een reactie op je berichtje Braddie
En een paar posten later deze:quote:
quote:
Fail. Waarom lees ik posts van mezelf terug.quote:
Tja, als je het vaak probeert wordt de kans dat je een keer slaagt groterquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij faalt er alleen een beetje hard in![]()
Maar ach details
Stiekem misschien wel expres.quote:
Heb jij Inso, Xebro, Bupatih etc ook nog gekend?quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
In die rij met namen ben ik Mozy nog vergeten.
Wat? Waarom stop je een vibrator in je keel?quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:07 schreef Braddie het volgende:
Sinds ik last van m`n keel heb/hees word kan ik niet meer fijn m`n vibrato toepassen
Komen mij niet bekend voor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb jij Inso, Xebro, Bupatih etc ook nog gekend?
Is niet zo heel ver om rijden. En hey, het is gezelligquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel gezellig bondage dat we met een clubje in de auto heen gaan naar de meetingAlleen moeten jullie voor mij omrijden
quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Is niet zo heel ver om rijden. En hey, het is gezelligIk vind het geen enkel probleem.
Mijn eerste FOK!-crushquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
En tijgertje. Die eerst anders heette.
Omdat het bij zingen wel belangrijk is, zo`n vibrator in je keelquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:12 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Wat? Waarom stop je een vibrator in je keel?
Oja, Lau heette ze.quote:
Dat was in 2006, ik ben van halverwege 2008quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je wat gemist. Tip: zoek eens op 'modstaking'.
https://maps.google.com/m(...)wolle&mra=ls&t=m&z=9quote:
quote:
Trusten. Ik ga er ook vandoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
Nu ga ik echt slapen, want het is zomaar alweer een uur later![]()
Mannen in pakquote:
Dexter is/was leukquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:57 schreef Latert het volgende:
Ik heb ook een hele lijst van series die ik volg(de) en nog moet 'bijwerken', maar het afgelopen halfjaar heb ik niet veel gekeken.
Behalve Breaking Bad, Dexter () en south park.
Hoi moemoequote:Op dinsdag 31 december 2013 03:57 schreef moemoe het volgende:
Oh, het is de ONZ-sc.
Ik zag dit topic voorbij komen in mijn At en dacht dat het de stoners-reeks was gezien de tt en ts
Moet ik nog afkijkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar... dat laatste seizoen, en dan vooral de tweede helft, en al helemaal het einde....
Yupquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:04 schreef moemoe het volgende:
Ik zie je steeds vaker 's nachts de laatste tijd. Vakantie?
Waarom zo sad? Ben je liever niet 's nachts wakker?quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yup
En jij?Slaap jij nooit?
Goed ideequote:Op dinsdag 31 december 2013 04:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen en je kan je ritme opnieuw instellen. Nieuwjaarsnacht bijvoorbeeld.
Ik heb het gevoel dat ik m'n hele dag mis als ik pas om 2 uur wakker wordquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waarom zo sad? Ben je liever niet 's nachts wakker?
Ik heb niet zo veel slaap nodig.
Voor vanavond is dat juist handig, gezien de dag vannacht sowieso nog een paar uur door getrokken wordtquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik m'n hele dag mis als ik pas om 2 uur wakker word![]()
Dat einde ja, de tering zegquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar... dat laatste seizoen, en dan vooral de tweede helft, en al helemaal het einde....
Welk rijtje?quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
In die rij met namen ben ik Mozy nog vergeten.
Oh, ik noemde een rijtje op van users die in PUB SC kwamenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Welk rijtje?
Jij hebt ook niet lang geslapen
Wordt een lange nacht vanavond, broederquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, ik noemde een rijtje op van users die in PUB SC kwamenEn ik heb geslapen van 3:15 tot 7:00
Ach dan zit ik in de kroeg te party'en dan merk ik dat niet!quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wordt een lange nacht vanavond, broeder
Morgen gewoon de hele dag slapenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach dan zit ik in de kroeg te party'en dan merk ik dat niet!
We krijgen visite....quote:
Thnx, dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
PUB SCJotcha, Zeroku, Xalo, Mstr (nu Goddelijker), Hyman, Sjoegerd, Heroinjunk, blckbb, Daniane... en nog meer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:53 schreef Dagoduck het volgende:
Al was ik vooral in het begin toch alleen maar een gefrustreerde kansloze jongere in PUB SC
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Rezania het volgende:
Mijn hond is zo bang.Die pillen werken totaal niet.
Ik had ergens gelezen dat die gevaarlijk zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Rezania het volgende:
Je kan hem tegen 00.00 uur een klein beetje advocaat geven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Rezania het volgende:
Het zijn geen pillen die suf maken, ze bevatten enkel trypthofaan. Als je daar te veel van binnen krijgt pis je het gewoon uit. Dus niks gevaarlijks aan als het goed is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat die gevaarlijk zijn
Hmm, toevallig wel advocaat in huis, zal het onthouden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Je kan hem tegen 00.00 uur een klein beetje advocaat geven.
Dit geef je alleen als echt niks anders werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |