Ik denk bij hem meer aan een hosselaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij het woord Pedo en Fok! moet ik denken aan F1978
HAHAHA mocht die willenquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk bij hem meer aan een hosselaar
Hou op man, net zoals bij Durr zekerquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk bij hem meer aan een hosselaar
De man die het Synthforum en fok én YouTube. onveilig maakte met zijn gezwets en zijn prachtige tanden en vuurrode haarquote:
Zie ik nietquote:
Ahh okquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Tevens was mijn hehe een reactie op je berichtje Braddie
En een paar posten later deze:quote:
quote:
Fail. Waarom lees ik posts van mezelf terug.quote:
Tja, als je het vaak probeert wordt de kans dat je een keer slaagt groterquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij faalt er alleen een beetje hard in![]()
Maar ach details
Stiekem misschien wel expres.quote:
Heb jij Inso, Xebro, Bupatih etc ook nog gekend?quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
In die rij met namen ben ik Mozy nog vergeten.
Wat? Waarom stop je een vibrator in je keel?quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:07 schreef Braddie het volgende:
Sinds ik last van m`n keel heb/hees word kan ik niet meer fijn m`n vibrato toepassen
Komen mij niet bekend voor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb jij Inso, Xebro, Bupatih etc ook nog gekend?
Is niet zo heel ver om rijden. En hey, het is gezelligquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel gezellig bondage dat we met een clubje in de auto heen gaan naar de meetingAlleen moeten jullie voor mij omrijden
quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Is niet zo heel ver om rijden. En hey, het is gezelligIk vind het geen enkel probleem.
Mijn eerste FOK!-crushquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
En tijgertje. Die eerst anders heette.
Omdat het bij zingen wel belangrijk is, zo`n vibrator in je keelquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:12 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Wat? Waarom stop je een vibrator in je keel?
Oja, Lau heette ze.quote:
Dat was in 2006, ik ben van halverwege 2008quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je wat gemist. Tip: zoek eens op 'modstaking'.
https://maps.google.com/m(...)wolle&mra=ls&t=m&z=9quote:
quote:
Trusten. Ik ga er ook vandoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
Nu ga ik echt slapen, want het is zomaar alweer een uur later![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |