SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TT
[ Bericht 0% gewijzigd door FritsFlits op 30-12-2013 22:44:38 ]"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
MVG
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
gelukkig heb ik meerderequote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Had je maar een betere favoriet moeten kiezenmaar ze hebben toch echt wel een aantal mooie nummers ertussen zitten en ik vond ze live...top. Alhoewel ik ze in een "kleinere" accommodatie als de Ahoy beter tot hun recht vond komen
![]()
Jouw woorden D.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Goede TT enzo[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ik wil een saffie doen maar ik ben bij mijn ouders en dan moet ik naar buiten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik heb een screenshot, you're busteDquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zie je wel, stiekem ben je gewoon een Blof fanquote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Van Gerwen is echt een god.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hihi.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Glitter? Wat heb je een grote handenquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Even door een open raam?quote:Op maandag 30 december 2013 22:44 schreef MaJo het volgende:
Ik wil een saffie doen maar ik ben bij mijn ouders en dan moet ik naar buitenNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dan stop je toch met roken?quote:Op maandag 30 december 2013 22:44 schreef MaJo het volgende:
Ik wil een saffie doen maar ik ben bij mijn ouders en dan moet ik naar buitenNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Waarvan?quote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb een screenshot, you're busteD![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Rokenquote:Op maandag 30 december 2013 22:44 schreef MaJo het volgende:
Ik wil een saffie doen maar ik ben bij mijn ouders en dan moet ik naar buiten
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Vraag me trouwens af of alle Coldplay haters ze live hebben gezien. Je kunt een mening over ze hebben maar kan me niet voorstellen dat je het live niks vindt. (behalve peace, maar die is verzuurd)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het zelf maar, dan ben ik jullie voorOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wacht, zit ik nou in een Darts SC of kijk ik scheel
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Janis Joplin - Me And Bobby McGee
Met haar Mercedes"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Met Vriendelijk Groet!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Haar stem ken ik wel iig"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Roken is zo 1996quote:Op maandag 30 december 2013 22:44 schreef MaJo het volgende:
Ik wil een saffie doen maar ik ben bij mijn ouders en dan moet ik naar buiten![]()
![]()
Ik denk dat ik gewoon opblijf tot 12 uur middernacht morgen. Nu komt toch wel 1 goede plaat naar de andere.. ( uitzonderingen daargelaten )Ze smelten de kazen!![]()
Janis![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt tijd dat Try (just a little bit harder) er in komt te staan
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Glitter? Wat heb je een grote handenik moest denken
![]()
![]()
twee (hey Essquote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht, zit ik nou in een Darts SC of kijk ik scheel) voor de prijs van één
Jij bent ook altijd zo lekker onvermurwbaar in je meningquote:Ongelooflijk dat we zoveel dezelfde liefdes hebben maar af en toe ook zó kunnen verschillen
Janis Joplin
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Michael van Gerwen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mike van gerwen, darten. Moet je nu toch wel een keer wetenquote:
Ja, lekker zacht en pluizig ben ikquote:
Ieder zijn/haar ding zullen we maar zeggenquote:Op maandag 30 december 2013 22:44 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik meerderemaar ze hebben toch echt wel een aantal mooie nummers ertussen zitten en ik vond ze live...top. Alhoewel ik ze in een "kleinere" accommodatie als de Ahoy beter tot hun recht vond komen
![]()
![]()
Mag nietquote:Overmorgenquote:
Janis Joplin.. Hmm. Leuk maar heb ik niet zoveel mee.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
nog nooit live gezien, maar ik ga er m'n wekker ook niet voor zettenquote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef MaJo het volgende:
Vraag me trouwens af of alle Coldplay haters ze live hebben gezien. Je kunt een mening over ze hebben maar kan me niet voorstellen dat je het live niks vindt. (behalve peace, maar die is verzuurd)
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Is Jan is?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Geniale tekstquote:Op maandag 30 december 2013 22:46 schreef Cee het volgende:
Freedom's just another word for 'nothing left to lose'.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Jammer dat Janis tot de 27-club behoort...
had van mij wel eerder gemogen..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zo 2013quote:Daarom stop ik in 2014
Als ze alleen nummers van de eerste 2 platen spelen lijkt me dat hartstikke tofquote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef MaJo het volgende:
En als ze alleen nieuwe nummers spelen lijkt me dat echt 3 keer niets. En ik heb ook niet het geld er voor over om ze het tegendeel te laten bewijzen
Robert Moog died for our synths![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef MaJo het volgende:
Het heeft er vast ook mee te maken dat ik Parachutes echt heel goed vind en alle albums daarna niet. En dat de band in mijn ogen totaal onterecht miljoenen veren in de kont krijgt...
Maar die twee keer live vond ik ze echt niet goed.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik volg dat darten totaal nietquote:Op maandag 30 december 2013 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mike van gerwen, darten. Moet je nu toch wel een keer weten![]()
Zie hier alleen de hele tijd MvGod voorbij komen
-XOXO-![]()
Nounounouquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
had van mij wel eerder gemogen..De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik geloof dat dit Janis[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken het nummer niet, maar ik herken wel haar stem.Telt dat nu als half?
Dat heb ik vaker gehoord.quote:
Zou je jezelf die martelgang niet gewoon besparen?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Erg verstandig.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zal ik die van vorig 2 topics laten zien?quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Owwwww
ik ontken ook niet dat ik de lapo had, ik was alleen niet aan het hunten bedoelde ik
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
was die marathon loper ook geen 27quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
had van mij wel eerder gemogen..![]()
![]()
Ik vond het live ook niet goed. En nee ik ben niet beïnvloed door Peace.quote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef MaJo het volgende:
Make love, not war ☮![]()
ja leuk he?quote:Op maandag 30 december 2013 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd zo lekker onvermurwbaar in je meningOngelooflijk dat we zoveel dezelfde liefdes hebben maar af en toe ook zó kunnen verschillen
I love music |Ajax forever
quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
had van mij wel eerder gemogen..![]()
![]()
![]()
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Als ik een band compleet ruk vind hoef ik ze niet live te horen..quote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef MaJo het volgende:
Dat is alleen marteling om de kut liedes te moeten aanhoren
Ze smelten de kazen!![]()
skaatser toch?quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
was die marathon loper ook geen 27Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee 30quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
was die marathon loper ook geen 27Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
was die marathon loper ook geen 27![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Laten we het gezellig houdenquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
waar ken je dan in hemelsnaam haar stem van? die mercedes?quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
Ik ken het nummer niet, maar ik herken wel haar stem.Telt dat nu als half?
![]()
schaatser. En jaquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
was die marathon loper ook geen 27
Kijk dat kan ik me voorstellen, ik heb dat met U2quote:Op maandag 30 december 2013 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nog nooit live gezien, maar ik ga er m'n wekker ook niet voor zettenMaar zal nooit beweren dat ze live niet goed zijn (niet dat jij dat zegt overigens)
27quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja, maar dat telt niet hequote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
was die marathon loper ook geen 27![]()
![]()
Sorryquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oeh, het begint weer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Telegraaf zei eerst 30quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zou nog wel kunnen jquote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waar ken je dan in hemelsnaam haar stem van? die mercedes?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Oh dan stond het eerder ergens verkeerd op nu.nl ofzoquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat zei de telegraaf eerstquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Veren in de kont..? Wat?
Het grappige is dat de nieuwe nummers live verbazingwekkend goed tussen de oude nummers passenquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Als ze alleen nummers van de eerste 2 platen spelen lijkt me dat hartstikke tof
En als ze alleen nieuwe nummers spelen lijkt me dat echt 3 keer niets. En ik heb ook niet het geld er voor over om ze het tegendeel te laten bewijzenBen ze daarna pas gaan waarderen. En ze blijven veel oude nummers spelen hoor
Dat weet ik.quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei de telegraaf eerst![]()
die heb ik twee keer live gezien. 1e keer fan-tas-tisch. Tweede keer: ruk.quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk dat kan ik me voorstellen, ik heb dat met U2Maar zal nooit beweren dat ze live niet goed zijn (niet dat jij dat zegt overigens)
Nee ik had de televaag toevallig als bron gepost omdat die bovenaan stondquote:
nee inderdaad, ik kan er niks over zeggen, maar ik vind het uit de studio al niet zoquote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk dat kan ik me voorstellen, ik heb dat met U2Maar zal nooit beweren dat ze live niet goed zijn (niet dat jij dat zegt overigens)
Ja die link die hier gepost werd.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Lekkere gitaartjes
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Integendeel, prachtigquote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef Stickertje het volgende:
#279 ken ik niet.. Herbert Gronemeyer.. Is dat erg?
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Kijk dat klinkt al wat redelijkerquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]Het heeft er vast ook mee te maken dat ik Parachutes echt heel goed vind en alle albums daarna niet. En dat de band in mijn ogen totaal onterecht miljoenen veren in de kont krijgt...
Maar die twee keer live vond ik ze echt niet goed.Maar a rush of Blood to the Head vind je ook niks?
ja. Guus heeft 'm ook nog gedaan, de flapdrolquote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef Stickertje het volgende:
#279 ken ik niet.. Herbert Gronemeyer.. Is dat erg?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Denk dat je die stiekem toch wel kent hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef Stickertje het volgende:
#279 ken ik niet.. Herbert Gronemeyer.. Is dat erg?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Niet zo een boeiende Metallica.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ROCK 'n' ROLL!!!!!!!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
hoe lang duurt deze?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Niet linken naar FOK!sportquote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik had de televaag toevallig als bron gepost omdat die bovenaan stond!
![]()
Snap ikquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik volg dat darten totaal niet![]()
Zie hier alleen de hele tijd MvGod voorbij komenMaar de vertaling is ook al een paar keer gegeven
quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef Stickertje het volgende:
#279 ken ik niet.. Herbert Gronemeyer.. Is dat erg?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Headbangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Haha, jullie beweren allemaal hard dat Uccie de telegraaf leest omdat die 30 zei ipv 27. Hoe weten jullie dat dan als jullie de Telegraaf niet lezen![]()
![]()
Eigenlijk w...quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef Stickertje het volgende:
#279 ken ik niet.. Herbert Gronemeyer.. Is dat erg?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Flugzeuge im bauch is beterquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Niet opgelet denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ikMaar de vertaling is ook al een paar keer gegeven
-XOXO-![]()
SAD BUT TRUE
De helft is oke, maar de nummers die zo geroemd worden, vind ik nu juist niet goed.quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt al wat redelijkerMaar a rush of Blood to the Head vind je ook niks?
quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
Haha, jullie beweren allemaal hard dat Uccie de telegraaf leest omdat die 30 zei ipv 27. Hoe weten jullie dat dan als jullie de Telegraaf niet lezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik sportcrew ben en daar nog wel eens wat van meekrijg.quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Meh merk dat ik er lichamelijk echt last van begin te krijgen en mijn ziekte ook niet bepaald bevordertquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord.
Zou je jezelf die martelgang niet gewoon besparen?Dus tijd om te stoppen
quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
![]()
omdat ze allemaal die zelfde link gelezen hebben
Sad But Truequote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik sportcrew ben en daar nog wel eens wat van meekrijg."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ben ik zo terugquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Touche!quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Houd jullie niet bij. Is Sad But True
bij Der Weg hou ik het niet droogquote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Flugzeuge im bauch is beter![]()
Der Weg is beter van Guusgod.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jajaquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het live ook niet goed. En nee ik ben niet beïnvloed door Peace.Haha nee hoor moet kunnen.
Dat maakt het ook wel leuk ja, maar soms ook retefrustrerendquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Flugzeuge im bauch is betereen medestander
Flugzeuge im bauch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
282 Eagle ABBA
281 Liverpool Rain Racoon
280 Badlands Bruce Springsteen
279 Der Weg Herbert Gronemeyer
278 Iris Goo Goo Dolls
277 The Family Tree Venice
276 Romeo And Juliet Dire Straits
275 Oerend Hard Normaal
274 Brown Eyed Girl Van Morrison
273 Starlight Muse
272 I'm On Fire Bruce Springsteen
271 Money Pink Floyd
270 She Elvis Costello
269 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
op foksport stond eerst ook 30quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik sportcrew ben en daar nog wel eens wat van meekrijg.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Matige trollpoging.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Komt elk jaar langs, deze opmerkingquote:Op maandag 30 december 2013 22:51 schreef glittertje39 het volgende:
[..]een medestander
Flugzeuge im bauch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Normaalquote:Op maandag 30 december 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
282 Eagle ABBA
278 Iris Goo Goo Dolls
275 Oerend Hard Normaal
273 Starlight Muse
271 Money Pink Floyd
270 She Elvis Costello
269 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik sportcrew ben en daar nog wel eens wat van meekrijg.Smoesjes, ik heb jullie gewoon betraptquote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik sportcrew ben en daar nog wel eens wat van meekrijg."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Romeo And Juliet Dire Straits op gestemd
Elke tijd is een goede tijd om Coldplay af te zeikenquote:Op maandag 30 december 2013 22:51 schreef D. het volgende:
Kunnen we wachten met Coldplay afkraken tot na het darten?Ze smelten de kazen!![]()
Waar hebben jullie het overquote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan stond het eerder ergens verkeerd op nu.nl ofzo
Absoluut niet mijn favoriete thrash-metal band, maar dit klinkt zo af en toe wel erg stoer
Wat in de bloedende neuk doet Snow (Hey Oh) daar?quote:Op maandag 30 december 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
282 Eagle ABBA
278 Iris Goo Goo Dolls
275 Oerend Hard Normaal
273 Starlight Muse
271 Money Pink Floyd
270 She Elvis Costello
269 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Elke tijd is een goede tijd om Coldplay af te zeikenNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
echt? Vorig jaar heb ik hem gemistquote:Op maandag 30 december 2013 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Komt elk jaar langs, deze opmerking![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Huh, is dit thrash?quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef Gehenna het volgende:
Absoluut niet mijn favoriete thrash-metal band, maar dit klinkt zo af en toe wel erg stoerHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
282 Eagle ABBA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
280 Badlands Bruce Springsteen![]()
![]()
279 Der Weg Herbert Gronemeyer![]()
278 Iris Goo Goo Dolls
277 The Family Tree Venice![]()
(waarom staat dit zo hoog?)
275 Oerend Hard Normaal![]()
273 Starlight Muse![]()
271 Money Pink Floyd![]()
![]()
270 She Elvis Costello![]()
(origineel wel beter)
269 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers
Uh, oké.quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Smoesjes, ik heb jullie gewoon betrapt![]()
quote:
Grappig dat het ook zo kan verschillen, is ook een momentopname. Heb een rukconcert van Pearl Jam gezien maar heb gehoord dat ze ook fantastisch kunnen zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
die heb ik twee keer live gezien. 1e keer fan-tas-tisch. Tweede keer: ruk.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat het ook zo kan verschillen, is ook een momentopname. Heb een rukconcert van Pearl Jam gezien maar heb gehoord dat ze ook fantastisch kunnen zijn.
Even 17 posts erbij omdat ik een lijstje invul
0 toch?quote:Op maandag 30 december 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even 17 posts erbij omdat ik een lijstje invul![]()
Waarom staat dat nummer van Venice zo hoog? Geen hit geweest zover ik weet en ook gewoon een matige kutplaat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik was erbij toen ze hem voor het eerst weer live speelden in 5 jaarquote:
In het topic. Niet bij mijn postcountquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
je maakt 'm meestal zelfquote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
echt? Vorig jaar heb ik hem gemistWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb RHCP 1x live gezien, dat was zo slechtquote:Op maandag 30 december 2013 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was erbij toen ze hem voor het eerst weer live speelden in 5 jaarNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik vind dit echt geen goed nummer van Metallica[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pearl Jam, hele goede beginperiode gehad met een paar fantastische albums.(het ondergewaardeerde Yield), daarna werd het helaas minder en minder... maar live best goed. Niet geweldig, maar gewoon goed.quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat het ook zo kan verschillen, is ook een momentopname. Heb een rukconcert van Pearl Jam gezien maar heb gehoord dat ze ook fantastisch kunnen zijn.I love music |Ajax forever
Hij was zo dronken dat hij nauwelijks meer kon zingen, ging nergens overquote:
Ik ken deze niet van Metallica, klinkt best aardig
Dit zijn de nummers waar ik echt naar uitkijk.. de rest, mwah mwah.quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
273 Starlight Muse![]()
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ooooohquote:Op maandag 30 december 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het topic. Niet bij mijn postcount![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb RHCP 1x live gezien, dat was zo slechtjammer.
Op cd ook niet bijzonder imhoquote:Op maandag 30 december 2013 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb RHCP 1x live gezien, dat was zo slecht![]()
![]()
282 Eagle ABBA![]()
281 Liverpool Rain Racoon![]()
278 Iris Goo Goo Dolls![]()
276 Romeo And Juliet Dire Straits![]()
![]()
![]()
275 Oerend Hard Normaal
274 Brown Eyed Girl Van Morrison![]()
273 Starlight Muse![]()
272 I'm On Fire Bruce Springsteen![]()
Weet ikquote:Op maandag 30 december 2013 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace en ik zijn het vaker niet eens over muziek.
Lekkere plaat dit
Hoe kunnen mensen Der Weg niet goed vinden? Als je de versie van Guus hoort ben je al diep onder de indruk namelijk![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
daar werk ik nog aanquote:
dat jij überhaupt nog weet wat ik vorig jaar heb gezegdquote:![]()
* glittertje39 weet het zelf niet eens meer![]()
Ah U2 komt eraan, tijd voor een saffie
282 Eagle ABBA![]()
281 Liverpool Rain Racoon![]()
278 Iris Goo Goo Dolls![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(staat op mijn lijstje
)
276 Romeo And Juliet Dire Straits![]()
![]()
274 Brown Eyed Girl Van Morrison![]()
![]()
273 Starlight Muse![]()
![]()
272 I'm On Fire Bruce Springsteen![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:55 schreef Gehenna het volgende:
Oeh the Eagle komt zoleukste ABBA nummer.
Pride
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
![]()
Gewoon een goede U2 dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fijn volgend uur mensen
MvGod gaat de finale halen
Ik vind het gezanik.quote:Op maandag 30 december 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen mensen Der Weg niet goed vinden? Als je de versie van Guus hoort ben je al diep onder de indruk namelijk!
Ja, jullie ook allemaal proost hoor radio 2 luisteraars
Deze is eigenlijk wel goed, sowieso het oude werk is best te pruimen
Maar toch saffie
I Will Follow, Bad en New Years Day vind ik wel beter eigenlijkquote:
Ja, zo tandenpoetsen equote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Bijna niet bij te houden."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Oud U2 werk![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef MaJo het volgende:
Deze is eigenlijk wel goed, sowieso het oude werk is best te pruimen
Humanisme.quote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
waar is het toch misgegaan bij U2?![]()
Bij het schrijven van het allereerste nummerquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
waar is het toch misgegaan bij U2?Ze smelten de kazen!![]()
Dit was wèl goed.
Sunday Bloody Sunday ook, zit allemaal wat meer pit inquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I Will Follow, Bad en New Years Day vind ik wel beter eigenlijk
Unforgettable fire en All I want is youquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I Will Follow, Bad en New Years Day vind ik wel beter eigenlijk
Te weinig op deze manier willen rocken, rocknummers werden vlakker en gescheiden van een open, New-Wave achtige sound, terwijl ze golvend geluid wilden bij hun rustige nummers wat niet helemaal paste, en hun rocknummers niet strak genoeg waren voor een zanger als Bonoquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
waar is het toch misgegaan bij U2?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Unforgettable fire en All I want is you
Ipad is te traag voor mijnn typsnelh"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Unforgettable fire en All I want is youI love music |Ajax forever
Toen Bono zich ging gedragen als de nieuwe Jezusquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
waar is het toch misgegaan bij U2?
All I Want Is You vind ik dus weinig aan..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dat inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toen Bono zich ging gedragen als de nieuwe Jezus
In the naaaaaaaame of love![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is wel een fijne U2Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kan iemand nog vertellen waarom Venice zo hoog staat?
De roem steeg hen naar het hoofdquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
waar is het toch misgegaan bij U2?![]()
![]()
de lange versie is echtquote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
All I Want Is You vind ik dus weinig aan..
Ik vergeef het je wel. Met moeite.quote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
All I Want Is You vind ik dus weinig aan..I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Is er ook niet iets met de echo bij u2 lidjes en de accoustiek in concertzalen?Ze smelten de kazen!![]()
Anders overstroomt allesquote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand nog vertellen waarom Venice zo hoog staat?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik denk omdat het Venicequote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand nog vertellen waarom Venice zo hoog staat?Don't ask me what I think of you
Ik ga even de borstel erin zetten en tanden"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
En is daar ook gebleven als een soort never ending dileriumquote:I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
ik heb geeeeeeeen ideequote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand nog vertellen waarom Venice zo hoog staat?![]()
Dat gezin blíjft doormeppen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:
Maar er moet toch een verhaal achter zitten? Die plaat kan niet zonder reden zo hoog staan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had daar een issue mee bij het enige U2 concert dat ik ooit bijwoonde, maar dat lag niet aan de band maar aan het feit dat het in de ArenA was.quote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Stickertje het volgende:
Is er ook niet iets met de echo bij u2 lidjes en de accoustiek in concertzalen?![]()
quote:
Ze hebben pas nog door het land getoerd.quote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand nog vertellen waarom Venice zo hoog staat?No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
KOEKOEK[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen idee, ik heb het nummer destijds niet eens opgemerkt.quote:Op maandag 30 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar er moet toch een verhaal achter zitten? Die plaat kan niet zonder reden zo hoog staan.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja, the Edge is zonder zijn echo-apparaat nergens.quote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Stickertje het volgende:
Is er ook niet iets met de echo bij u2 lidjes en de accoustiek in concertzalen?
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Zonde.quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ze hebben pas nog door het land getoerd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |