Bij het schrijven van het allereerste nummerquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
waar is het toch misgegaan bij U2?
Sunday Bloody Sunday ook, zit allemaal wat meer pit inquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I Will Follow, Bad en New Years Day vind ik wel beter eigenlijk
Unforgettable fire en All I want is youquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I Will Follow, Bad en New Years Day vind ik wel beter eigenlijk
Te weinig op deze manier willen rocken, rocknummers werden vlakker en gescheiden van een open, New-Wave achtige sound, terwijl ze golvend geluid wilden bij hun rustige nummers wat niet helemaal paste, en hun rocknummers niet strak genoeg waren voor een zanger als Bonoquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Unforgettable fire en All I want is you
quote:Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Unforgettable fire en All I want is you
Toen Bono zich ging gedragen als de nieuwe Jezusquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
En dat inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toen Bono zich ging gedragen als de nieuwe Jezus
De roem steeg hen naar het hoofdquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
de lange versie is echtquote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
All I Want Is You vind ik dus weinig aan..
Ik vergeef het je wel. Met moeite.quote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
All I Want Is You vind ik dus weinig aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |