En Chris Martin in het graf?quote:Op maandag 30 december 2013 22:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
We hebben Trouble de lucht in geprezen
Had je maar een betere favoriet moeten kiezenquote:Op maandag 30 december 2013 22:41 schreef glittertje39 het volgende:
zijn jullie nu mijn favoriete groepje Coldplay aan het afkraken
Hmm, moet nog een paar seizoenen voor ik daar benquote:Op maandag 30 december 2013 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De rest is ook goed, alleen de laatste aflevering was echt
quote:
Hij stijgt bij je op de lijstquote:
Elbow... Over loepzuiver gesproken.quote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben naar Pinkpop gegaan, in m'n eentje, om Coldplay te zien. Niemand wilde mee. Dat zegt wat over
a) m'n vrienden
b) Coldplay
Maar ik heb er geen minuut spijt van gehad. Ook nog Elbow gezien.
Je vrienden snappen het.quote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben naar Pinkpop gegaan, in m'n eentje, om Coldplay te zien. Niemand wilde mee. Dat zegt wat over
a) m'n vrienden
b) Coldplay
quote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Had je maar een betere favoriet moeten kiezen
ik vond het verschrikkelijk slecht.quote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
a) m'n vrienden
b) Coldplay
quote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef Molurus het volgende:
Volgend uur *eindelijk* de eerste plaat van Muse!
Ja kloptquote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Hij stijgt bij je op de lijst
En dit uur de eerste Metallica.quote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef Molurus het volgende:
*quote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef Molurus het volgende:
niet vergelijkbaar. Elbow is ook fantastisch livequote:Op maandag 30 december 2013 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Elbow... Over loepzuiver gesproken.
Een keer of 100 beter dan Coldplay.
Ik zag hem al te staan in de lijstquote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef Molurus het volgende:
Ik vond Coldplay prachtig, maar van Elbow was ik echt onder de indruk ja.quote:Op maandag 30 december 2013 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Elbow... Over loepzuiver gesproken.
Een keer of 100 beter dan Coldplay.
Damn, die had met zijn hart toen hij zou komen op RW en wij er ook waren. Nog steeds een frustratie.quote:
Harder dan ik hebben kanquote:Op maandag 30 december 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat trouwens weer hard hier
Duquote:Op maandag 30 december 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
Du aan de horizon.......* hysterisch wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |