Dit is een plaatje van internetquote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mooie icoontjes, geen wonder dat hij traag is
Goodie..quote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]wij zien Arcade Fire, Metallica en Stromae op 1 dag
Thank godquote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is een plaatje van internetGeen screenshot
Maar ik kon even geen mooie 40.000 vinden
Maar niet in fucking USAquote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]wij zien Arcade Fire, Metallica en Stromae op 1 dag
Niet haten op Metallica!quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar niet in fucking USABovendien boeit Metallica me geen reet
En Stromae kan ik vast wel eens los bewonderen.
Analyse Morissette?quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koos doet nog een mooie analyse
De Stranglers ja.quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef FritsFlits het volgende:
No MercyDaar moet een cover van zijn
Metallica doet een request set... dat is best interessant.quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar niet in fucking USABovendien boeit Metallica me geen reet
En Stromae kan ik vast wel eens los bewonderen.
Sorryquote:
Nou gefeliciteerd he! Misschien kan je het vieren samen met Dagoduck? Ik neem de bamihapjes wel mee.quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is een plaatje van internetGeen screenshot
Maar ik kon even geen mooie 40.000 vinden
Dit vind ik juist de irritantste van Racoonquote:
Oeh nice!! San Franquote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk wel wat national parcs vastleggen, voor de rest op de bonnefooiMet op dit moment 1 vaste factor: Arcade Fire in San Francisco
![]()
is geen combi hoor... ze spelen na elkaarquote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryIk heb er niet zoveel mee
Sowieso de combi Arcade Fire/Metallica, hoe verzin je het
![]()
En dat houdt in? Net zoals dEUS ooit op Lowlands?quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Metallica doet een request set... dat is best interessant.
Ow en dit nummer
Hahaha ik begin steeds meer te denken dat ik de wansmaak van het topic heb.quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit vind ik juist de irritantste van Racoon
Oh ja gezellig spontaan visite, misschien neemt oom Joop nog wel een krat pils meequote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd he! Misschien kan je het vieren samen met Dagoduck? Ik neem de bamihapjes wel mee.
Als je in dit tempo blijft typen zie ik het precies wanneer het hier gezongen wordt.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
No mercy for the soldier..no mercy for no king
dat je favoriete nummers in mag sturen ofzo. Ik zou ook niet speciaal voor hen gaan hoor, maar het kan best een leuke bonus zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dat houdt in? Net zoals dEUS ooit op Lowlands?
Echt puur genot!quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Homdeck het volgende:
dat waren 3 heerlijke nummers achter elkaar zeg
André van Duin?quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja gezellig spontaan visite, misschien neemt oom Joop nog wel een krat pils mee
Dat is precies het planquote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oeh nice!! San Fran![]()
![]()
![]()
![]()
Is echt tof op de bonnefooi, wel weten waar je ongeveer heen gaat maar niet precies wanneer (kun je langer blijven als `t bevalt) en gewoon een motel/hotel binnen stappen en vragen of ze voor die nacht nog een kamer hebben en kijken in wat voor dump je terecht komt
![]()
![]()
Kan ook heel voordelig uitpakken trouwens: zo hebben we in Cocoa Beach, Florida een 6 personen appartement voor ons tweetjes gekregen voor de prijs van een hotel kamer![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja gezellig spontaan visite, misschien neemt oom Joop nog wel een krat pils mee
Ik denk het ookquote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha ik begin steeds meer te denken dat ik de wansmaak van het topic heb.
nee dat is D.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha ik begin steeds meer te denken dat ik de wansmaak van het topic heb.
Dat bedoel ik juist met combiquote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
is geen combi hoor... ze spelen na elkaar
Om in te kunnen drinken voor de karaoke.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Do you remember...when it was like Septemberquote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je in dit tempo blijft typen zie ik het precies wanneer het hier gezongen wordt.
Ik zei precies hetzelfde laatst tegen mijn vriendquote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stromae, toch een beetje de René Klijn van 2013. Vooral qua uiterlijk.
Niet deze reclame kennenquote:
Dank je...denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Je moet maar gewoon weer in ONZ gaan draaien, dan heb je wel zsmaak
Zonder wind heb ik hier nog wel op 7".quote:
Dat deed dEUS ook twee jaar terug op Lowlands, wel een leuk ideequote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat je favoriete nummers in mag sturen ofzo. Ik zou ook niet speciaal voor hen gaan hoor, maar het kan best een leuke bonus zijn.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist met combiAnders merk je toch niets van de ander
Preciesquote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Om in te kunnen drinken voor de karaoke.
Ook Death Valley?quote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is precies het planAls we alles al vastleggen kun je nergens langer blijven als het goed bevalt. Alleen de parken moeten we wel vastleggen omdat het anders vol zit. Alleen nu nog vliegtickets boeken, daarna kunnen we echt dingen gaan boeken
quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar sleurt de heren weer de dansvloer op
Jij kent wel de Ome Joop van André van Duin?quote:
moet echt bij wet verboden wordenquote:
Nee!! Ik wil niet!! *probeert grip te krijgen*quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
* Uccie en Ess voelen zich buitengeslotenquote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik drink liever bier aan de bar.quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Dans je niet mee met me?quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Do you remember...when it was like September
Op een festival met weinig podia zijn de twee dagafsluiters zeker een combiquote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]dus elke band die na elkaar op een festival speelt is een combi?
* datismijnmening kan niet dansenquote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Yupquote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook Death Valley?
kwamen we bij een winkeltje aan (de enige die we tegen kwamen) en zei die vriend tegen me "boh hier is het lekker koel". Kijk je op de thermometer die er hangt, is het 47 graden Celcius in de schaduw![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |