André van Duin?quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja gezellig spontaan visite, misschien neemt oom Joop nog wel een krat pils mee
Dat is precies het planquote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oeh nice!! San Fran![]()
![]()
![]()
![]()
Is echt tof op de bonnefooi, wel weten waar je ongeveer heen gaat maar niet precies wanneer (kun je langer blijven als `t bevalt) en gewoon een motel/hotel binnen stappen en vragen of ze voor die nacht nog een kamer hebben en kijken in wat voor dump je terecht komt
![]()
![]()
Kan ook heel voordelig uitpakken trouwens: zo hebben we in Cocoa Beach, Florida een 6 personen appartement voor ons tweetjes gekregen voor de prijs van een hotel kamer![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja gezellig spontaan visite, misschien neemt oom Joop nog wel een krat pils mee
Ik denk het ookquote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha ik begin steeds meer te denken dat ik de wansmaak van het topic heb.
nee dat is D.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha ik begin steeds meer te denken dat ik de wansmaak van het topic heb.
Dat bedoel ik juist met combiquote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
is geen combi hoor... ze spelen na elkaar
Om in te kunnen drinken voor de karaoke.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Do you remember...when it was like Septemberquote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je in dit tempo blijft typen zie ik het precies wanneer het hier gezongen wordt.
Ik zei precies hetzelfde laatst tegen mijn vriendquote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stromae, toch een beetje de René Klijn van 2013. Vooral qua uiterlijk.
Niet deze reclame kennenquote:
Dank je...denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Je moet maar gewoon weer in ONZ gaan draaien, dan heb je wel zsmaak
Zonder wind heb ik hier nog wel op 7".quote:
Dat deed dEUS ook twee jaar terug op Lowlands, wel een leuk ideequote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat je favoriete nummers in mag sturen ofzo. Ik zou ook niet speciaal voor hen gaan hoor, maar het kan best een leuke bonus zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |