Dit is een plaatje van internetquote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mooie icoontjes, geen wonder dat hij traag is
Goodie..quote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]wij zien Arcade Fire, Metallica en Stromae op 1 dag
Thank godquote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is een plaatje van internetGeen screenshot
Maar ik kon even geen mooie 40.000 vinden
Maar niet in fucking USAquote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]wij zien Arcade Fire, Metallica en Stromae op 1 dag
Niet haten op Metallica!quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar niet in fucking USABovendien boeit Metallica me geen reet
En Stromae kan ik vast wel eens los bewonderen.
Analyse Morissette?quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koos doet nog een mooie analyse
De Stranglers ja.quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef FritsFlits het volgende:
No MercyDaar moet een cover van zijn
Metallica doet een request set... dat is best interessant.quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar niet in fucking USABovendien boeit Metallica me geen reet
En Stromae kan ik vast wel eens los bewonderen.
Sorryquote:
Nou gefeliciteerd he! Misschien kan je het vieren samen met Dagoduck? Ik neem de bamihapjes wel mee.quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is een plaatje van internetGeen screenshot
Maar ik kon even geen mooie 40.000 vinden
Dit vind ik juist de irritantste van Racoonquote:
Oeh nice!! San Franquote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk wel wat national parcs vastleggen, voor de rest op de bonnefooiMet op dit moment 1 vaste factor: Arcade Fire in San Francisco
![]()
is geen combi hoor... ze spelen na elkaarquote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryIk heb er niet zoveel mee
Sowieso de combi Arcade Fire/Metallica, hoe verzin je het
![]()
En dat houdt in? Net zoals dEUS ooit op Lowlands?quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Metallica doet een request set... dat is best interessant.
Ow en dit nummer
Hahaha ik begin steeds meer te denken dat ik de wansmaak van het topic heb.quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit vind ik juist de irritantste van Racoon
Oh ja gezellig spontaan visite, misschien neemt oom Joop nog wel een krat pils meequote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd he! Misschien kan je het vieren samen met Dagoduck? Ik neem de bamihapjes wel mee.
Als je in dit tempo blijft typen zie ik het precies wanneer het hier gezongen wordt.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
No mercy for the soldier..no mercy for no king
dat je favoriete nummers in mag sturen ofzo. Ik zou ook niet speciaal voor hen gaan hoor, maar het kan best een leuke bonus zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dat houdt in? Net zoals dEUS ooit op Lowlands?
Echt puur genot!quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Homdeck het volgende:
dat waren 3 heerlijke nummers achter elkaar zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |