quote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist met combiAnders merk je toch niets van de ander
Preciesquote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Om in te kunnen drinken voor de karaoke.
Ook Death Valley?quote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is precies het planAls we alles al vastleggen kun je nergens langer blijven als het goed bevalt. Alleen de parken moeten we wel vastleggen omdat het anders vol zit. Alleen nu nog vliegtickets boeken, daarna kunnen we echt dingen gaan boeken
quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar sleurt de heren weer de dansvloer op
Jij kent wel de Ome Joop van André van Duin?quote:
moet echt bij wet verboden wordenquote:
Nee!! Ik wil niet!! *probeert grip te krijgen*quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
* Uccie en Ess voelen zich buitengeslotenquote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik drink liever bier aan de bar.quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Dans je niet mee met me?quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Do you remember...when it was like September
Op een festival met weinig podia zijn de twee dagafsluiters zeker een combiquote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]dus elke band die na elkaar op een festival speelt is een combi?
* datismijnmening kan niet dansenquote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Yupquote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook Death Valley?
kwamen we bij een winkeltje aan (de enige die we tegen kwamen) en zei die vriend tegen me "boh hier is het lekker koel". Kijk je op de thermometer die er hangt, is het 47 graden Celcius in de schaduw![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |