Constatering die ik beschrijf, meer niet hommo, blijf dat selectieve beleid benoemen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed om te weten dat jij op een hele zielige manier de NSB'ert aan het uithangen bent.
Over de ruggen van onschuldige jongens naar het moderatoschapquote:Op maandag 30 december 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed om te weten dat jij op een hele zielige manier de NSB'ert aan het uithangen bent.
Uh, nee?quote:Op maandag 30 december 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
Verwijder die kut-OP eens namens mij en Caland.
Je hebt toch powersquote:Op maandag 30 december 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
Verwijder die kut-OP eens namens mij en Caland.
Hier word ik niet warm of koud van.quote:Op maandag 30 december 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima.
Vanaf nu zijn jij en Caland aartsvijanden.
Waar zit het vriendinnetje van Jelle?quote:Op maandag 30 december 2013 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
De schoonfamilie van MVGOD
Dit boeit niemand.quote:Op maandag 30 december 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier word ik niet warm of koud van.
Op de WC.quote:Op maandag 30 december 2013 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar zit het vriendinnetje van Jelle?
In de ballenbak.quote:Op maandag 30 december 2013 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar zit het vriendinnetje van Jelle?
Dat Sierd jequote:Op maandag 30 december 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, meer beleefdheid. Ik respecteer het territorium van andere moderators.
Loemienatiequote:Op maandag 30 december 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn bureaulamp begint aan en uit te flikkeren.
Jij voelt het, waar?quote:Op maandag 30 december 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel wat seksuele spanning tussen jou en Renè.
Ik verdenk hem van doping. Zoals eigenlijk alle Belgen in een willekeurige sport.quote:
Ik wist dat ik niet gek was.quote:Op maandag 30 december 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel wat seksuele spanning tussen jou en Renè.
Neequote:Op maandag 30 december 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Whitlock gaat een historische comeback maken.
Hier leest u het het eerst.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verdenk hem van doping. Zoals eigenlijk alle Belgen in een willekeurige sport.
Dat was als compliment bedoel Johannes. GGMM snapt het.quote:Op maandag 30 december 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou er is geen reden zo hard de confrontatie aan te gaan met GGMM.
Ze is uit op goedmaakseks.quote:Op maandag 30 december 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou er is geen reden zo hard de confrontatie aan te gaan met GGMM.
Wright is goed bezig.quote:Op maandag 30 december 2013 21:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is Wright nou zo goed bezig of is Whitlock slecht? Schakel net pas in.
*bedoeldquote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was als compliment bedoel Johannes. GGMM snapt het.
Die gaat er sowieso bijna nooit in.quote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
Whitlock is wel echt slecht op de bull vandaag
Maar nog niet eens in de buurt.. alles redelijk ver buiten de single bull ook nogquote:Op maandag 30 december 2013 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die gaat er sowieso bijna nooit in.
20% scoringspercentage?
quote:Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef marcodej het volgende:
Wright speelt goed, maar Witlof speelt ook wel ongelooflijk ruk.
Wat, Wright gooit zowat alles manquote:Op maandag 30 december 2013 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij zit niet echt op te letten heb ik het idee.
Daar kan Vincent over mee pratenquote:Op maandag 30 december 2013 21:59 schreef svann het volgende:
99.61 is een prachtig gemiddelde, alleen deze match even niet.
Ik heb het niet eens over Wright.quote:Op maandag 30 december 2013 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat, Wright gooit zowat alles man
Dan moet je niet choke posten als hij net een dubbel mistquote:Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over Wright.
Ga er toch niet op in.quote:Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je niet choke posten als hij net een dubbel mist
quote:Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je niet choke posten als hij net een dubbel mist
Dan ligt je tv of je stream een paar seconde achterquote:Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]______________!
Het was Whitlock idioot.
Die choket niet, hij staat dik achter.quote:Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]______________!
Het was Whitlock idioot.
''In deze competitie kan alles'' - Joep Schreuderquote:Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
whitlock gooi je dan dood met 10..
Nee, zijn allemaal uitgeschakeldquote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Komt er nog een nederlander vanaaf?
quote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nee, de TV kan weer uitquote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja, gezellie.quote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik trek me nog wel af voor 12 uur jaquote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik trek me nog wel af voor 12 uur jaTMI Geo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik trek me nog wel af voor 12 uur jaPics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
[..]
Ik trek me nog wel af voor 12 uur jaDat lukt mij met deze darters niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heej geen DM's openbaren he!quote:Op maandag 30 december 2013 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet zo onschuldig spelenin DM krijg je er geen genoeg van
Dadelijk echt wel, heb de broek al uit, waar blijft MVG!!quote:Op maandag 30 december 2013 22:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat lukt mij met deze darters niet meer.
Let's spend the night together.. together in your room..quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Boom boom boom
I want you in my room
/vengaboys
Als je presteert accepteert men datquote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Zo'n clown in de finale
Dan nog beweren dat darten een sport is![]()
Dat kan niet ontkend wordenquote:
Ik nietquote:Op maandag 30 december 2013 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je presteert accepteert men dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balotelli wel es aangekeken?quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Zo'n clown in de finale
quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Zo'n clown in de finale
Voetballers kunnen er ook wat van hoorquote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Zo'n clown in de finale
Als je kampioen wordt 250.000 pondquote:Op maandag 30 december 2013 22:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gaap wat verdient deze sport eigenlijk?
Winnaar kwart miljoen pondquote:Op maandag 30 december 2013 22:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat een slechte troll.quote:Op maandag 30 december 2013 22:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nederlander in de halve finale he, komt iedereen opeens even in het topicquote:Op maandag 30 december 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel mensen komen nog janken over 'darts' en 'sport' en dat Wright een kutclown is
En het niet opgeven bij Dijsselbloem.quote:Op maandag 30 december 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is nou een echte kindervriend. Lekker dvd'tjes verkopen in een tuincentrum in Rijswijk.
Ik vind het wel leuk voor de afwisseling. Het reguliere duo is sinds het kerstmutsincident ook niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:06 schreef Paxcon het volgende:
Wat is die Huybrechts voor kleurloos figuur zeg
Beetje de boel fiscaal oplichten inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het niet opgeven bij Dijsselbloem.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Van Gerwen heeft ook elk toernooi een extra onderkin erbij.
Nu niet weer wegzappen als MVG wat setjes achter staat hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef polderturk het volgende:
Let's get ready to RUMBLEEE !!!!!
Ik denk dat van Gerwen niet gaat winnen. Toch zal ik proberen te genieten van deze wedstrijd.
Jij maakt het toch niet mee want als je het helemaal afkijkt overleef je het niet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef polderturk het volgende:
Oke wie gaat er winnen volgens jullie, van Gerwen of Lewis?
Lewis natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef polderturk het volgende:
Oke wie gaat er winnen volgens jullie, van Gerwen of Lewis?
Zekerquote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nu niet weer wegzappen als MVG wat setjes achter staat hoor.
Beetje jammer dat hij zelf het filmpje niet post.quote:Op maandag 30 december 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voordat de wedstrijd begint is er nog net tijd voor een inkijkje in het leven van jullie favoriete mod: GGMM. Hoe maakt hij zijn posts?
Die aanmoediging voor PSV aan het einde kan ik dan weer niet plaatsen.
Heeft hij al eens gedaan, maar hij is zo bescheiden dat hij het niet vaker doet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij zelf het filmpje niet post.
Nee...quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook dat filmpje van René Rene gezien?
Ah zo is hij he? De bescheidenheid zelve.quote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij al eens gedaan, maar hij is zo bescheiden dat hij het niet vaker doet.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef polderturk het volgende:
Let's get ready to RUMBLEEE !!!!!
Ik denk dat van Gerwen niet gaat winnen. Toch zal ik proberen te genieten van deze wedstrijd.
Oh deze, ja... wat een aids.quote:Op maandag 30 december 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voordat de wedstrijd begint is er nog net tijd voor een inkijkje in het leven van jullie favoriete mod: GGMM. Hoe maakt hij zijn posts?
Die aanmoediging voor PSV aan het einde kan ik dan weer niet plaatsen.
Ik heb geen moeite met een slechte wedstrijd zolang MVG wint.quote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk krijgen we een enorme zaadpot.. iedereen over hoe geweldig het is en altijd spannende partijen
Je kunt merken dat jij niet altijd kijkt.quote:Op maandag 30 december 2013 22:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Slechte analyticus is die Stompie trouwens. Kunnen ze die niet gewoon een keer niet uitnodigen?
Ga afwassen ofzoquote:
Hoe is dit mogelijkquote:Ook de darters Phil Taylor, Adrian Lewis, Andy Hamilton,Ian White en Ted Hankey komen uit Stoke-on-Trent.
Wie zich gedraagt als een wijf moet ook zo behandeld wordenquote:
Gelukkig niet, nee. Ik pik af en toe wat mee.quote:Op maandag 30 december 2013 22:16 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Je kunt merken dat jij niet altijd kijkt.
Maar wel als een feministische.. zodat je ze ook klappen mag gevenquote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zich gedraagt als een wijf moet ook zo behandeld worden
Dat mag sowiesoquote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wel als een feministische.. zodat je ze ook klappen mag geven
♥quote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zich gedraagt als een wijf moet ook zo behandeld worden
quote:Op maandag 30 december 2013 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
De eerste set van MVG gisteren was van ongekend niveau.
Bij de BDCquote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waar zijn de oude helden zoals Wolfie, The Viking, The Count en The Rocket toch gebleven?
quote:
Wolfie is bezig aan de afbraak van zijn dartscarrièrequote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waar zijn de oude helden zoals Wolfie, The Viking, The Count en The Rocket toch gebleven?
Haha nu krijg je een ziektequote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
ik heb precies hetzelfde gepost als Ambrosius.FML
kan de beste overkomenquote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ok.quote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Bossche Darts Competitie Kut, dan klopt het.quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Bossche Darts Competitie, volgens Google.
Ali zou vast een hele goede darter zijn geweest.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Thrilla in Manilla is niks bij deze partij.
Ik denk dat Ali momenteel het pijltje niet eens meer in het dartbord krijgt.. heb je gezien hoe die man er tegenwoordig bij loopt?quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ali zou vast een hele goede darter zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |