quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Van Gerwen heeft ook elk toernooi een extra onderkin erbij.
Nu niet weer wegzappen als MVG wat setjes achter staat hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef polderturk het volgende:
Let's get ready to RUMBLEEE !!!!!
Ik denk dat van Gerwen niet gaat winnen. Toch zal ik proberen te genieten van deze wedstrijd.
Jij maakt het toch niet mee want als je het helemaal afkijkt overleef je het niet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef polderturk het volgende:
Oke wie gaat er winnen volgens jullie, van Gerwen of Lewis?
Lewis natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef polderturk het volgende:
Oke wie gaat er winnen volgens jullie, van Gerwen of Lewis?
Zekerquote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nu niet weer wegzappen als MVG wat setjes achter staat hoor.
Beetje jammer dat hij zelf het filmpje niet post.quote:Op maandag 30 december 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voordat de wedstrijd begint is er nog net tijd voor een inkijkje in het leven van jullie favoriete mod: GGMM. Hoe maakt hij zijn posts?
Die aanmoediging voor PSV aan het einde kan ik dan weer niet plaatsen.
Heeft hij al eens gedaan, maar hij is zo bescheiden dat hij het niet vaker doet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij zelf het filmpje niet post.
Nee...quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook dat filmpje van René Rene gezien?
Ah zo is hij he? De bescheidenheid zelve.quote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij al eens gedaan, maar hij is zo bescheiden dat hij het niet vaker doet.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef polderturk het volgende:
Let's get ready to RUMBLEEE !!!!!
Ik denk dat van Gerwen niet gaat winnen. Toch zal ik proberen te genieten van deze wedstrijd.
Oh deze, ja... wat een aids.quote:Op maandag 30 december 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voordat de wedstrijd begint is er nog net tijd voor een inkijkje in het leven van jullie favoriete mod: GGMM. Hoe maakt hij zijn posts?
Die aanmoediging voor PSV aan het einde kan ik dan weer niet plaatsen.
Ik heb geen moeite met een slechte wedstrijd zolang MVG wint.quote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk krijgen we een enorme zaadpot.. iedereen over hoe geweldig het is en altijd spannende partijen
Je kunt merken dat jij niet altijd kijkt.quote:Op maandag 30 december 2013 22:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Slechte analyticus is die Stompie trouwens. Kunnen ze die niet gewoon een keer niet uitnodigen?
Ga afwassen ofzoquote:
Hoe is dit mogelijkquote:Ook de darters Phil Taylor, Adrian Lewis, Andy Hamilton,Ian White en Ted Hankey komen uit Stoke-on-Trent.
Wie zich gedraagt als een wijf moet ook zo behandeld wordenquote:
Gelukkig niet, nee. Ik pik af en toe wat mee.quote:Op maandag 30 december 2013 22:16 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Je kunt merken dat jij niet altijd kijkt.
Maar wel als een feministische.. zodat je ze ook klappen mag gevenquote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zich gedraagt als een wijf moet ook zo behandeld worden
Dat mag sowiesoquote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wel als een feministische.. zodat je ze ook klappen mag geven
♥quote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zich gedraagt als een wijf moet ook zo behandeld worden
quote:Op maandag 30 december 2013 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
De eerste set van MVG gisteren was van ongekend niveau.
Bij de BDCquote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waar zijn de oude helden zoals Wolfie, The Viking, The Count en The Rocket toch gebleven?
quote:
Wolfie is bezig aan de afbraak van zijn dartscarrièrequote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waar zijn de oude helden zoals Wolfie, The Viking, The Count en The Rocket toch gebleven?
Haha nu krijg je een ziektequote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
ik heb precies hetzelfde gepost als Ambrosius.FML
kan de beste overkomenquote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ok.quote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Bossche Darts Competitie Kut, dan klopt het.quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Bossche Darts Competitie, volgens Google.
Ali zou vast een hele goede darter zijn geweest.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Thrilla in Manilla is niks bij deze partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |