Ah zo is hij he? De bescheidenheid zelve.quote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij al eens gedaan, maar hij is zo bescheiden dat hij het niet vaker doet.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef polderturk het volgende:
Let's get ready to RUMBLEEE !!!!!
Ik denk dat van Gerwen niet gaat winnen. Toch zal ik proberen te genieten van deze wedstrijd.
Oh deze, ja... wat een aids.quote:Op maandag 30 december 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voordat de wedstrijd begint is er nog net tijd voor een inkijkje in het leven van jullie favoriete mod: GGMM. Hoe maakt hij zijn posts?
Die aanmoediging voor PSV aan het einde kan ik dan weer niet plaatsen.
Ik heb geen moeite met een slechte wedstrijd zolang MVG wint.quote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk krijgen we een enorme zaadpot.. iedereen over hoe geweldig het is en altijd spannende partijen
Je kunt merken dat jij niet altijd kijkt.quote:Op maandag 30 december 2013 22:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Slechte analyticus is die Stompie trouwens. Kunnen ze die niet gewoon een keer niet uitnodigen?
Ga afwassen ofzoquote:
Hoe is dit mogelijkquote:Ook de darters Phil Taylor, Adrian Lewis, Andy Hamilton,Ian White en Ted Hankey komen uit Stoke-on-Trent.
Wie zich gedraagt als een wijf moet ook zo behandeld wordenquote:
Gelukkig niet, nee. Ik pik af en toe wat mee.quote:Op maandag 30 december 2013 22:16 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Je kunt merken dat jij niet altijd kijkt.
Maar wel als een feministische.. zodat je ze ook klappen mag gevenquote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zich gedraagt als een wijf moet ook zo behandeld worden
Dat mag sowiesoquote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wel als een feministische.. zodat je ze ook klappen mag geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |