Wat een slechte troll.quote:Op maandag 30 december 2013 22:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gaap wat verdient deze sport eigenlijk?
Nederlander in de halve finale he, komt iedereen opeens even in het topicquote:Op maandag 30 december 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel mensen komen nog janken over 'darts' en 'sport' en dat Wright een kutclown is
En het niet opgeven bij Dijsselbloem.quote:Op maandag 30 december 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is nou een echte kindervriend. Lekker dvd'tjes verkopen in een tuincentrum in Rijswijk.
Ik vind het wel leuk voor de afwisseling. Het reguliere duo is sinds het kerstmutsincident ook niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:06 schreef Paxcon het volgende:
Wat is die Huybrechts voor kleurloos figuur zeg
Beetje de boel fiscaal oplichten inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het niet opgeven bij Dijsselbloem.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Van Gerwen heeft ook elk toernooi een extra onderkin erbij.
Nu niet weer wegzappen als MVG wat setjes achter staat hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef polderturk het volgende:
Let's get ready to RUMBLEEE !!!!!
Ik denk dat van Gerwen niet gaat winnen. Toch zal ik proberen te genieten van deze wedstrijd.
Jij maakt het toch niet mee want als je het helemaal afkijkt overleef je het niet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef polderturk het volgende:
Oke wie gaat er winnen volgens jullie, van Gerwen of Lewis?
Lewis natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef polderturk het volgende:
Oke wie gaat er winnen volgens jullie, van Gerwen of Lewis?
Zekerquote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nu niet weer wegzappen als MVG wat setjes achter staat hoor.
Beetje jammer dat hij zelf het filmpje niet post.quote:Op maandag 30 december 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voordat de wedstrijd begint is er nog net tijd voor een inkijkje in het leven van jullie favoriete mod: GGMM. Hoe maakt hij zijn posts?
Die aanmoediging voor PSV aan het einde kan ik dan weer niet plaatsen.
Heeft hij al eens gedaan, maar hij is zo bescheiden dat hij het niet vaker doet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij zelf het filmpje niet post.
Nee...quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook dat filmpje van René Rene gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |