Jup, kon vannacht niet in slaap komen en heb uiteindelijk maar twee uur geslapen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JaMiddelburg
Awh, weinig geslapen?
Balenquote:Op maandag 30 december 2013 21:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, kon vannacht niet in slaap komen en heb uiteindelijk maar twee uur geslapen.
Lag maar op bed te draaien en heb via mobiel nog maar wat op het forum gepost. Na een tijdje begon ik wel moe te worden maar toen was het al te laat. Naja, misschien vannacht beter en morgen kan ik uitslapen.quote:
Ik heb vrijquote:Op maandag 30 december 2013 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Lag maar op bed te draaien en heb via mobiel nog maar wat op het forum gepost. Na een tijdje begon ik wel moe te worden maar toen was het al te laat. Naja, misschien vannacht beter en morgen kan ik uitslapen.
Proostquote:Op maandag 30 december 2013 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had ik al gezegd dat ik aan het bier zit nu?
quote:Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef Klokov het volgende:
Dave Grohl is toch die zanger van de Foo Fighters die zoveel op de ex-drummer van Nirvana leek?
Volgens mij lijkt ie er nog steeds op hoor...quote:Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef Klokov het volgende:
Dave Grohl is toch die zanger van de Foo Fighters die zoveel op de ex-drummer van Nirvana leek?
Ackupotquote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Oh nu wel weer na heel veel pogingen
Zo schattig die puppyquote:Op maandag 30 december 2013 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was sowieso al verliefd op dat ras
Neequote:Op maandag 30 december 2013 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo schattig die puppy![]()
![]()
![]()
![]()
Zakdoekjes al klaar?![]()
Ik zat de hele film zo te kijkenquote:Op maandag 30 december 2013 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeHeb hem nog nooit gezien.. wel snel kleine stukjes (checken of film goede kwaliteit is). Toen zat ik al wel 'aaah lief'
Die zag ik een keer in het vliegtuig. Ja ik heb een traantje gelatenquote:
Ik ga vast ook huilenquote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zag ik een keer in het vliegtuig. Ja ik heb een traantje gelaten
Ja Corgi's zijn ook awesomequote:
Hier in huis woont ook één en die piept alles bij elkaar als zijn baasjes even (paar minuten) weg zijn, zenuwachtig voor de deur zitten ook enzquote:Op maandag 30 december 2013 23:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die van mij is hartstikke rustig(Al is ze ook al bijna 14)
quote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja Corgi's zijn ook awesomeMijn eerste hond wordt sowieso een Welsh Corgi (Pembroke)
Richard Gere?quote:Op maandag 30 december 2013 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af of die hond ook geadopteerd is door iemand van de film.. lijkt me dat die ene man best wel een band heeft gekregen met die hond
Ja? Of zou de hond echt van iemand geweest zijn en uitgeleend zijn?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 23:25 schreef Braddie het volgende:
Mijn lieve chihuahua is ook echt een snoepje, zelden zo`n knuffelbaar hondje meegemaakt.
Ik wilde het gewoon even zeggen, ik ken de game nietquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 23:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even zeggen, ik ken de game niet
Pics van de rat die ik kapot wil stampen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:25 schreef Braddie het volgende:
Mijn lieve chihuahua is ook echt een snoepje, zelden zo`n knuffelbaar hondje meegemaakt.
True.quote:Op maandag 30 december 2013 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook,is FOK!-heilig, jwz.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pics van de rat die ik kapot wil stampen.
Uit het raam gooien een game-PC kopen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:39 schreef richolio het volgende:
Wat moet ik met mijn ps4 doen, hij staat daar maar
quote:Op maandag 30 december 2013 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Zijn ook 3 verschillende honden
quote:
Wat is de overeenkomst tussen mijn PS4 en eerste keer seks? Ik wilde ze allebei niet maar mijn oom gaf ze me toch.quote:Op maandag 30 december 2013 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uit het raam gooien een game-PC kopen.
Gvd.quote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen mijn PS4 en eerste keer seks? Ik wilde ze allebei niet maar mijn oom gaf ze me toch. [ afbeelding ]
Maar: PC sowieso
quote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen mijn PS4 en eerste keer seks? Ik wilde ze allebei niet maar mijn oom gaf ze me toch. [ afbeelding ]
Maar: PC sowieso
quote:Op maandag 30 december 2013 23:41 schreef Rezania het volgende:
Mijn hond zit zwaar aan de kalmeringsmiddelen en toch zit ze gelijk te shaken als ze buiten een knal hoort.
quote:
Hoezo dan? Je kan een heel jaar niet samenvatten tot "Wel oké." zonder details.quote:
Ach, die komt wel weer terug, gewoon dolfijntetten posten.quote:
Die heb ik niet in de collectie.quote:Op maandag 30 december 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, die komt wel weer terug, gewoon dolfijntetten posten.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heb ik niet in de collectie.
Wat.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Horkje, horkje, hier zo mod mod mod.
Ik kijk niet eens naar de dolfijnen, ik kan alleen maar kijken naar die fakking lelijke kop.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Horkje, horkje, hier zo mod mod mod.
Jongen, niet zeuren ja, ik weet er niks van.quote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens naar de dolfijnen, ik kan alleen maar kijken naar die fakking lelijke kop.
Je doet iig je best, dat waardeer ik.quote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, niet zeuren ja, ik weet er niks van.
Meh, niets bijzonders. Niet speciaal, maar ook niet kut ofzo. Beetje saai dus. Ik heb wel Paramore live gezien, dat was cool. En de jouwe?quote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef Rezania het volgende:
Hoe was jullie 2013 eigenlijk? Kut of dubbel kut?
Ik ook, op Pinkpop.quote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Meh, niets bijzonders. Niet speciaal, maar ook niet kut ofzo. Beetje saai dus. Ik heb wel Paramore live gezien, dat was cool. En de jouwe?
Donnie Darkoquote:Op maandag 30 december 2013 23:51 schreef richolio het volgende:
Welke film zal ik vannacht gaan kijken? Rain man, The Reader of Donnie Darko?
Jaquote:
Eindelijk klaar met middelbare school, begonnen met studeren, dat is wel leuk. Dus, een goed jaar denk? Ben er wel blij mee.quote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Meh, niets bijzonders. Niet speciaal, maar ook niet kut ofzo. Beetje saai dus. Ik heb wel Paramore live gezien, dat was cool. En de jouwe?
Dead or Alive?quote:Op maandag 30 december 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
Ik was ook nog naar een concert geweest, maar weet niet meer hoe de band heet.
Nee, was heel erg chaotisch, maar wel mooi. Weet niet. Ze waren blijkbaar best bekend, maar ik had er nog nooit van gehoord.quote:
Oh, die ja. Goed spul inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, was heel erg chaotisch, maar wel mooi. Weet niet. Ze waren blijkbaar best bekend, maar ik had er nog nooit van gehoord.
Heavylight?quote:Op maandag 30 december 2013 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, was heel erg chaotisch, maar wel mooi. Weet niet. Ze waren blijkbaar best bekend, maar ik had er nog nooit van gehoord.
Kyteman volgens mijn Facebook.quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, die ja. Goed spul inderdaad.
Maar je bent leuk?quote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef Rezania het volgende:
ONZ / Aan welke forummers hebben jullie een hekel?
Ik ben al meerdere malen genoemd.
Ach, zijn toch allemaal domme kneuzen die mij noemen. Haters gonna hate.quote:
Dan moet je er even tegenaan trappen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef richolio het volgende:
Het schijfje van mijn computer waar ik cd's in doe gaat niet meer open
Goh.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Een dag die we nooit meer terug krijgen.
De dag die je wist dat die zou komen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Een dag die we nooit meer terug krijgen.
Omdat het de beste zin ooit is, helemaal geen grammaticale bagger of zo.quote:
It hurts.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het de beste zin ooit is, helemaal geen grammaticale bagger of zo.
Koningsliedquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
De dag die je wist dat die zou komen.
Is dat die met dat hondje?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:24 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik heb hard gejankt bij de film Hachiko net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat die gozer toen pissig werd dat iedereen het kut vond.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef richolio het volgende:
[..]
KoningsliedSchandalig kut nummer. Wel veel plezier aan beleefd.
John Ewbankquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat die gozer toen pissig werd dat iedereen het kut vond.![]()
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Is dat die met dat hondje?![]()
Waarvan het baasje dood gaat?
Ohjaquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat die gozer toen pissig werd dat iedereen het kut vond.![]()
Kerkbrinkquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:33 schreef Braddie het volgende:
Ik ben hier nog steeds zo trots opAllereerste live optreden met een band
Ze hebben jou alleen een beetje weggestopt achter een hekje.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:33 schreef Braddie het volgende:
Ik ben hier nog steeds zo trots opAllereerste live optreden met een band
Ja, ach.. ik vond het niet erg, optreden is een optreden, en ik ben goed te zien verder dus ik vond het wel lekker zoquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze hebben jou alleen een beetje weggestopt achter een hekje.
Neem een betere verbinding dan? Koop een USB dvd-drive, klaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef richolio het volgende:
And I'm just sitting here masturbating... Mijn computer laat het dvd schijfje niet open gaan, internet doet het zelden nog en kan amper minecraft aan
Ik wil van de zomer zowel mijn rijbewijs eindelijk gehaald hebben, als een eigen huisje hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
2014 wordt het jaar dat ik een nieuwe laptop ga kopen (eindelijk!), weer naar school ga, hopelijk een huisje heb, eindelijk deze klote telefoon kan vervangen voor een andere
Ik 24quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:04 schreef De_Nater het volgende:
2014 wordt het jaar dat iik twintig word
De wat kwam uit?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kwart eeuw
Wel een goed jaar overigens `89 "The MIracle" kwam uit
Queenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kwart eeuw
Wel een goed jaar overigens `89 "The MIracle" kwam uit
Als je daar op klikt krijg je oudejaarsdag 2013 en zegt google 'bedoelde u oudjaarsdag 2013?'quote:
Dat van die vriendin roep ik als sinds ... 2006 of zoquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:09 schreef De_Nater het volgende:
Heel misschien kom ik in het nieuwe jaar aan een vriendin en eigen kamer...
Ik sinds 2009 en toen kreeg ik er ook één!quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat van die vriendin roep ik als sinds ... 2006 of zo
Freddiequote:
Ik 30. Het jaar van de waarheid.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik word volgend jaar alweer 23
Ik had in 2007 een Friends With Benefits, en in 2010 ook, maar verder... nog nooit een relatie gehad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:13 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik sinds 2009 en toen kreeg ik er ook één!
Die heb ik dan nooit gehad...quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had in 2007 een Friends With Benefits, en in 2010 ook, maar verder... nog nooit een relatie gehad.
Jammer dat Roger Waters tegenwoordig grootendeels schijnt te playbackenquote:
Godver ik kan echt niet zo mee praten hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jammer dat Roger Waters tegenwoordig grootendeels schijnt te playbacken
David Gilmour is nog steeds de top of the line van de gitaristenWat kan die man emotie verwerken in zijn spel zeg, damn.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nu heb of een gewone relatie
Ik kan er ook niet heeeeel erg over mee praten hoor, ik ken een aantal liedjes van ze, en ik speel graag Gilmour achtige licks op gitaar, maar verder ben ik toch meer van U2/Stones/Queen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver ik kan echt niet zo mee praten hoorVerder dan luisteren kom ik niet echt. Best slecht want mijn vader is best wel een grote Pink Floyd fan
Wat ik tegenwoordig als inside joke tegen vrienden zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nu heb of een gewone relatie
Welterusten. En uiteraard de beste wensen en een goed 2014.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens pitten.
Denk niet dat ik jullie meer spreek dit jaar, dus bij dezen wens ik jullie alvast een goed en gezond 2014 toe!
Het wordt ook wel weer een relatie hoor, zo voelt het ook en gaat het ook maar door slechte ervaringen van hem enz wilt die liever geen relatie. Het is dus eigenlijk een relatie zonder de officieel naam, kan ik prima meeleven. Ik wacht geduldig af en geniet van hemquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als jij je er goed bij voelt
Hetzelfdequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens pitten.
Denk niet dat ik jullie meer spreek dit jaar, dus bij dezen wens ik jullie alvast een goed en gezond 2014 toe!
Het zelfdequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens pitten.
Prima oplossing. Komt vast wel weer goed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
kan ik prima meeleven. Ik wacht geduldig af en geniet van hem
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Welterusten. En uiteraard de beste wensen en een goed 2014.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hetzelfde
Ik ga er maar mee beginnen door het blowen in mijn studiootje niet meer toe te laten
Thanksquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het zelfdePrettige jaarwisseling!
Waarvan?quote:
Ik hoor de vandaag weer wat langs komen in de Top 2000, het doet me niets.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met Queen.
Die hebben tegenwoordig 3 keer per week een doodlequote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Prima oplossing. Komt vast wel weer goed.
Radio Onzin, serious request, Pub SC, 3fm topic? Voormalige onz SC?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten
maar het was leip
Dat zijn dan ook de grijsgedraaide commerciele nummers.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoor de vandaag weer wat langs komen in de Top 2000, het doet me niets.
Pub SCquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:27 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Radio Onzin, serious request, Pub SC, 3fm topic? Voormalige onz SC?
Goed geregeld. Een prima manier om de boel weer op de rails te krijgen. Van anderen hoor je waarschijnlijk meer dan je van hem zelf zult horen en kun je daar op inspelen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ja denk het ook wel. Zaterdag nog anderhalf uur met zijn beste vriend gepraat, die gaf me nog goede tips zodat het perfect kon werken tussen ons (omdat hij wel eens wat opvangt van die jongen als ze samen in een kroeg zitten ofzo). Heb aan dat gesprek wel veel gehad in ieder geval!
Dan zit jij ook onder ander account, of niet?quote:
Wat nu de jong SC heetquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Zeg dat het voor pubers staat, dat lijkt me wel schattig. Allemaal van die puberende kindertjes bij elkaar in een topic
ehmquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dan zit jij ook onder ander account, of niet?
Dat hele JNG was toch nutteloos geworden op het laatst (Then again, dat zijn sommige users op dit forum ook)quote:
Ja maar toen het moederschip vernietigt werd is al het ongedierte over heel FOK! uitgespreid.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat hele JNG was toch nutteloos geworden op het laatst (Then again, dat zijn sommige users op dit forum ook)
ONZ / Topic voor slimme mensenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dan zit jij ook onder ander account, of niet?
Klopt, heel veel ongedierte.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar toen het moederschip vernietigt werd is al het ongedierte over heel FOK! uitgespreid.
Ik ga helemaal niks roken tijdens de jaarwisseling, ik ga niet eens drinken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:39 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Sigaren. Wat ik ga roken tijdens de jaarwisseling.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks roken tijdens de jaarwisseling, ik ga niet eens drinken.
Ik ben niet zo`n drinkerquote:
Geen wiet, drank, drugs?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo`n drinkerBij het uitgaan drink ik heeeel sporadisch 1 a 2 biertjes en daarna ga ik weer netjes over op cola / water.
Nee, ik heb weleens geblowd maar dat trekt me absoluut niet.. Qua drank, ook eigenlijk helemaal niks... Het kan heeeel sporadisch voorkomen dat ik een shotje neem, maar daar blijft het bij, of 2 biertjes.. (En de eerste x dat ik een shotje nam is nu ... 1,5 jaar terug of zo, en sindsdien ook niet meer)quote:
Ik hou van drugs, drank en rokenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:45 schreef Braddie het volgende:
Ik heb het gewoon niet echt op drank/drugs/roken.
Ik vind het absoluut niet erg als andere mensen het doen, hier word ook (nog) volop geblowd door vrienden, zolang ze mij er maar niet in mee willen trekken vind ik het helemaal primaquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou van drugs, drank en roken
Hoezo niet op roken dan? Ja, het is ongezond, maar dat is bijna alles tegenwoordig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:45 schreef Braddie het volgende:
Ik heb het gewoon niet echt op drank/drugs/roken.
Hey, ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou van drugs, drank en roken
Je vergeet T_T en Biogardequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
Krentenbol. (), Surveillance-Fiets, -SG-, Juicyhil, Liiszle, ImTheBase...
Ik heb gerookt vroeger, maar ik vond het niets, m`n stem ging achteruit, en mijn conditie holde ook echt als een gek achteruit + Dat ik astma had ... en met mijn onderontwikkelde longen is het niet snugger om te gaan roken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoezo niet op roken dan? Ja, het is ongezond, maar dat is bijna alles tegenwoordig.
5715 delen, fuuucckkkk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
R.I.P. PUB SC, heeft niet voor niets uit 5715 delen bestaanToen was het ineens dood begin 2011
MarkM, Fredo55...quote:
Chai is toch wel met enige regelmaat online? Die zit alleen meestal in KLB te postenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zijn er toch veel users die nooit meer online zijn.
Vroeger was Fok! een stuk beter.quote:
Astma is een goede reden om niet te roken idd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb gerookt vroeger, maar ik vond het niets, m`n stem ging achteruit, en mijn conditie holde ook echt als een gek achteruit + Dat ik astma had ... en met mijn onderontwikkelde longen is het niet snugger om te gaan roken.
Ik zeg ook niet dat ze allemaal nooit meer online komen, maar wel veelquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Chai is toch wel met enige regelmaat online? Die zit alleen meestal in KLB te posten
Misschien door een permban? Of bij Danny op de knietjes?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
The fuck is deze shit:
User:
opgezegd_10102012_02
Ik post niet meer in KLB, aangezien daar allemaal kinderachtige users zitten die het leuk vinden mij te treiteren en te sarrenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze allemaal nooit meer online komen, maar wel veelIk heb twee maanden terug nog een tijd in KLBSC gepost voordat ik hier kwam.
Preciesquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Astma is een goede reden om niet te roken idd.
Niet lullig bedoeld maar dat is toch een beetje overal op FOK! ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik post niet meer in KLB, aangezien daar allemaal kinderachtige users zitten die het leuk vinden mij te treiteren en te sarren
Ik sinds 03, ik heb hier veel meegemaakt. Users zien gaan en zien komen, mod geweest op KLB en momenteel developer zodat ik mijn steentje kan bijdragen. Heb het altijd naar mijn zin gehad, verandering heb ik niet zo'n probleem mee, ik pas me er wel op aan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vroeger was Fok! een stuk beter.
Zit er nu sinds `08 en het is in mijn ogen vanaf `10 `11 achteruit gegaan..
In het begin werd ik door iedereen overschat (quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:53 schreef Dagoduck het volgende:
Al was ik vooral in het begin toch alleen maar een gefrustreerde kansloze jongere in PUB SC
Mwa... het gebeurd voornamelijk in KLB toch welquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar dat is toch een beetje overal op FOK! ?
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
hij komt, hij komt,..... ja wie niet
Ja preciesquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik sinds 03, ik heb hier veel meegemaakt. Users zien gaan en zien komen, mod geweest op KLB en momenteel developer zodat ik mijn steentje kan bijdragen. Heb het altijd naar mijn zin gehad, verandering heb ik niet zo'n probleem mee, ik pas me er wel op aan.
Dat gebeurd bij bijna alle nieuwe vrouwelijke usersquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bijna een jaar lidIn het begin dachten een paar mensen dat ik een kloon was haha
quote:
quote:
Dat denken mensen nog steeds van Blondje_93 en mijquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bijna een jaar lidIn het begin dachten een paar mensen dat ik een kloon was haha
Hmm, lijkt me wel vervelend als iedereen telkens zo kut doetquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa... het gebeurd voornamelijk in KLB toch welDe rest van de sub-forums heb ik geen last van.
Tenzij er een verdwaalde ONZer of KLBer mijn username ziet staan, dan willen ze maar al te graag reageren
Ik ook, sorryquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat denken mensen nog steeds van Blondje_93 en mij
Geboren baggeraar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn 2e post daar, en mijn 3e:
[..]
[..]
Alsof het raar is dat er ook vrouwen op Fok! Zitten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij bijna alle nieuwe vrouwelijke users
Hmm ok.. tjaquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid vertellen dat Blondje_93 en Braddie twee verschillende personen zijn.
What has been seen cannot be un-seenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid vertellen dat Blondje_93 en Braddie twee verschillende personen zijn.
Ik ben blij dat het niet zo is, met alle respect, maar Blondje_93 is zo`n beetje de vreemdste user die Fok! ooit heeft gekendquote:
Ik heb verder geen foto's gezien maar wel andere bronnen die dat verifiëren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
What has been seen cannot be un-seen
Ik heb zat foto`s gezienquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb verder geen foto's gezien maar wel andere bronnen die dat verifiëren.
Mwahquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:59 schreef Braddie het volgende:
maar Blondje_93 is zo`n beetje de vreemdste user die Fok! ooit heeft gekend
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het niet zo is, met alle respect, maar Blondje_93 is zo`n beetje de vreemdste user die Fok! ooit heeft gekendDat kind is zo naïef daar heb zelfs ik medelijden mee
Als ze geen ban zou hebben zou ik zeggen, praat eens met haar. Geloof me, je geeft me gelijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MwahEr zijn wel vreemdere mensen hier..
Klopt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MwahEr zijn wel vreemdere mensen hier..
Geen zin inquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ze geen ban zou hebben zou ik zeggen, praat eens met haar. Geloof me, je geeft me gelijk
Bij het woord Pedo en Fok! moet ik denken aan F1978quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Zoals pedo enzDe mensen die weten waar ik het over heb snappen dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |