Maar iedereen altijd zo op het (bijna) laatste momentquote:Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het is maar 1 keer per jaar, dus je moet er wel wat voor over hebben vind ik.
Iedereen heeft er natuurlijk schijt aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar iedereen altijd zo op het (bijna) laatste moment
Niemand weet iets, maar moet op het laatste moment tóch iets makenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Iedereen heeft er natuurlijk schijt aan.
Ik moest bijna nooit suprises makenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Iedereen heeft er natuurlijk schijt aan.
6 jaar geleden kreeg ik een grote koker met daarin papiersnippers, een pen en een kladblokje.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moest bijna nooit suprises maken, en als ik het deed dan waren ze nooit zo mooi
Ja, of je maakt een surprise en je cadeautjes passen er achteraf niet meer in.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Niemand weet iets, maar moet op het laatste moment tóch iets maken
Dan voel je je volgens mij knap genaaid.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
6 jaar geleden kreeg ik een grote koker met daarin papiersnippers, een pen en een kladblokje.
Toen was de leraar dus boos, en zei dat degene nog iets moest afgeven bij mij thuis..nooit meer wat van gehoord.
Hahaquote:Op woensdag 3 december 2008 22:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, of je maakt een surprise en je cadeautjes passen er achteraf niet meer in.
Wij doen alleen kadootje + gedicht óf surprise.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij doen gelukkig alleen kadootje + gedicht
En wat voor een soort surprise ben jij aan 't maken?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wij doen alleen kadootje + gedicht óf surprise.
Nee, een doodnormale pen die hij had gehad van zijn bedrijf met een kladblokje.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef Hyman het volgende:
toe maar duur.
Maar was het niet toevallig zo'n dure pen?
[ afbeelding ]
die zijn wel duur
Téquote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, een doodnormale pen die hij had gehad van zijn bedrijf met een kladblokje.![]()
Hoe fucking lullig.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, een doodnormale pen die hij had gehad van zijn bedrijf met een kladblokje.![]()
Hoe fucking lullig.
Hehe, spel zelf is al ruim 13 gbquote:Op woensdag 3 december 2008 22:32 schreef Hyman het volgende:
GTA IV heeft gewoon 18 GB HDD ruimte nodig
Goed genoeg, denkt ze. En dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja, dat is cool, maar heeft ze heel Nederland en omstreken al gezien dan?
Raaaarquote:Op woensdag 3 december 2008 22:45 schreef mstr het volgende:
Wtf, op NET5, bij Hell's Kitchen.
Wordt gescholden met: Son of a bitch..
En ze vertalen het naar: Kanker.
Opmerkelijk
mie toewwquote:
Je moeder is een tijger.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:51 schreef Hyman het volgende:
1 van onze katten noem ik altijd dikke tijger
Het ging niet om dr parfum...quote:
Je bloeddruk daalt sowieso al tijdens je slaap, dus nu zal hij nog meer dalen, wat dingen als bewusteloosheid, Parkinson, Syfilis en pinkkanker tot gevolg kan hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:36 schreef Hyman het volgende:
hmm ik heb een pilletje tegen teveel eiwit in mn urine gegeten. Je krijgt er alleen een lage bloeddruk vangeen idee of da slim is voor het slapen gaan
.
Wish me luck!
die zin heb ik 1 keer gelezen en op 4 verschillende manieren geinterpeteerdquote:Op woensdag 3 december 2008 23:36 schreef Hyman het volgende:
hmm ik heb een pilletje tegen teveel eiwit in mn urine gegeten.
Wish me luck!
Denk dan maar wat de beste isquote:Op donderdag 4 december 2008 00:13 schreef sezten het volgende:
[..]
die zin heb ik 1 keer gelezen en op 4 verschillende manieren geinterpeteerd
luck
7 uurispasvroegquote:Op donderdag 4 december 2008 09:22 schreef Blaxje het volgende:
Hallo deze vroege ochtend!
idemquote:
en dan?quote:
je kunt het niet directer brengenquote:
Dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 4 december 2008 11:01 schreef sezten het volgende:
[..]
je kunt het niet directer brengen
Ik heb ook een baan waar dat inderdaad mag,quote:
In mijn stagetijden pwnde ik hem tot het naadje, ik had toen iets van 280 posts ofzo een dagquote:Op donderdag 4 december 2008 11:06 schreef sezten het volgende:
hoe krijgt tong altijd zoveel posts per dag terwijl die pas 's middags komt aankakken?
Dat is wel lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 11:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik heb ook een baan waar dat inderdaad mag,
Flexibele werktijden, als ik maar voor 11.00 uur binnen ben en voor 18.00 weer vertrokken is het allemaal goed.
En als ik na 18.00 nog even verder wil moet ik dat even melden, dan mag ik tot 20.00![]()
Maargoed, voor het regelmaat wat ik wil hebben begin ik dus om 8 en eindig ik om 16.30.
Vanaf volgende week van 7.00 tot 16.30, even wat extra werkdagen maken tot m'n 2 weekse vakantie rond kerst en oud en nieuw![]()
Als ik
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
In mijn stagetijden pwnde ik hem tot het naadje, ik had toen iets van 280 posts ofzo een dag
quote:
ik moet wel wachten, school netwerk...quote:
Hehequote:Op donderdag 4 december 2008 11:38 schreef sezten het volgende:
[..]
ik moet wel wachten, school netwerk...
Ja, je kan onderaan toch klikken 'bekijken op hoge kwaliteit'?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:52 schreef sezten het volgende:
hoge kwaliteit = ?
trouwens, wat is trouwens het nut van dat breedbeeld gestink?
En Lupus?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bloeddruk daalt sowieso al tijdens je slaap, dus nu zal hij nog meer dalen, wat dingen als bewusteloosheid, Parkinson, Syfilis en pinkkanker tot gevolg kan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik om 9 uur.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:04 schreef RenRen- het volgende:
Ik werd om 6 uur wakker![]()
En zometeen proefdraaien
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik om 9 uur.
Kwam beneden, lag er een briefje:
Wil je de vaatwasser uit- en inruimen?
Heb er een hekel aanquote:Op donderdag 4 december 2008 12:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
Wat is daar erg aan?
IK half 9quote:
Communiceren.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:05 schreef sezten het volgende:
[..]
en dan?
update update attentie!: eindelijk internet in de aula(want wat moet je anders doen..
)
HOI DOOOOO!quote:
Van m'n 3 rijlessen, eentje in de regen, eentje in het donker en dan eentje met sneeuwquote:Op donderdag 4 december 2008 12:31 schreef liiszle het volgende:
Of is het dan een Pizza-Tosti?
en Leuk do! in de sneeuw
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Communiceren.
Zijn de meeste ICT-ers niet zo goed zijn
Kan verhelderend werken hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 12:36 schreef sezten het volgende:
[..]
met mijn klasgenoten praten doe ik toch en lachen
ik ga niet met wildvreemden hele gesprekken houden over wat ik gister heb gegeten op mijn brood
heb je gelijk alles gehadquote:Op donderdag 4 december 2008 12:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Van m'n 3 rijlessen, eentje in de regen, eentje in het donker en dan eentje met sneeuw
k rij om 4 uur, morgen.. dus ik kom in de schemer terug. en dat vinmd ik nķet leukquote:Op donderdag 4 december 2008 12:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar, en m'n volgende les, is wéér in het donker
doe maar nietquote:
Het is op zich hetzelfde hoor, het is niet lastiger of ietsquote:Op donderdag 4 december 2008 12:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
k rij om 4 uur, morgen.. dus ik kom in de schemer terug. en dat vinmd ik nķet leuk
Ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 4 december 2008 12:46 schreef sezten het volgende:
[..]
doe maar nietgeen interesse voor
dat ik een nietsnuttend ictnerdje ben zonder sociaal contact?quote:
Nee, dat de rest dat isquote:Op donderdag 4 december 2008 12:49 schreef sezten het volgende:
[..]
dat ik een nietsnuttend ictnerdje ben zonder sociaal contact?
mijn waardering is grootquote:
heuuquote:
Voor een halfnachtblinde als ik was het geen pretje de eerste keer in het donker te rijden.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is op zich hetzelfde hoor, het is niet lastiger of iets
juistquote:Op donderdag 4 december 2008 12:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Voor een halfnachtblinde als ik was het geen pretje de eerste keer in het donker te rijden.
Maar het went wel
dat is zwaar irritantquote:
Ik zie ook weinig 's avonds, niets geen probleem zolang je maar relaxt blijftquote:Op donderdag 4 december 2008 13:02 schreef sezten het volgende:
[..]
dat is zwaar irritant![]()
is het dan wel handig op dan auto te gaan rijden?
mwa, heb weinig keus he..quote:Op donderdag 4 december 2008 13:02 schreef sezten het volgende:
[..]
dat is zwaar irritant![]()
is het dan wel handig op dan auto te gaan rijden?
hmhmmquote:Op donderdag 4 december 2008 13:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ogen loshouden en proberen te ontspannen.
Komt allemaal goed, instucteur heeft ook pedalen
en als je dan een vluchtheuvel over het hoofd ziet? dan zit je er niet meer relaxt bijquote:Op donderdag 4 december 2008 13:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zie ook weinig 's avonds, niets geen probleem zolang je maar relaxt blijft
nja dat zie ik dįn weer wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:09 schreef sezten het volgende:
[..]
en als je dan een vluchtheuvel over het hoofd ziet? dan zit je er niet meer relaxt bij![]()
maar het komt wel goed lis
WHeheh, even lekker fout:quote:Op donderdag 4 december 2008 13:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmhmmen is pas einde de les dat het gaat schemeren.
maar goed, het is voor mezelf gewoon heel irritant, zie op de fiets al niets
niet belangrijk heeft zelf 2 hondenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
nja dat zie ik dįn weer wel.
het is meer dat ik niet kan scherpstellen, en alles in een waas zie.
dus grote dingen zie ik welalleen overstekende hondjes niet
Ja die zie je over het hoofdquote:Op donderdag 4 december 2008 13:09 schreef sezten het volgende:
[..]
en als je dan een vluchtheuvel over het hoofd ziet? dan zit je er niet meer relaxt bij![]()
maar het komt wel goed lis
hahaha, ja dat ze mij zien is één dingquote:Op donderdag 4 december 2008 13:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
WHeheh, even lekker fout:
Maar jouw engelachtige verschijning schijnt toch in al die duisternis, en dan zien alle tegenliggers je toch?![]()
Ik weet wel hoe het is loiverd, maar zolang je gewoon chillt komt het allemaal goed.
Don't worry bout a thing, cause every little thing is gonna be alright. Zoals de grote profeet Bob Marley ooit zong
hondenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:12 schreef sezten het volgende:
[..]
niet belangrijk heeft zelf 2 honden![]()
Bij ons in de klas was het in de 1e ook eigenlijk alleen maar contact met je eigen klas, nu zijn dr 2 grote groepen.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:49 schreef sezten het volgende:
[..]
dat ik een nietsnuttend ictnerdje ben zonder sociaal contact?
groot verschil?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja die zie je over het hoofdDaar staat een gele paal op, met een blauw reflecterend bordje.
En als die er niet staan staan er wel witte strepen op de weg die je de juiste kant op wijzen.
we hebben het hier over nachtblind, niet stekeblind
Hier is het kurkdroog buitenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:18 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahaha, ja dat ze mij zien is één dingmaar als ik dan alsnog niemand zie
maar t zal goed komen
nu lekker de sneeuw in
oh zo, nee ik bedoelde niet klasgenoten. mijn echte klas is maar 7 mensen groot.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bij ons in de klas was het in de 1e ook eigenlijk alleen maar contact met je eigen klas, nu zijn dr 2 grote groepen.
Vanwege die klaswisselingen, omdat we moesten kiezen tussen Applicatiebeheer en netwerkbeheer/ict beheer.
Whehe, vladje whenever he likesssquote:
Ja dat weten we nou allemaal wel. Lekker frisjes met je cabriodakjequote:Op donderdag 4 december 2008 13:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe, vladje whenever he likesss![]()
M'n plannen voor volgend voorjaar zijn SICK! Pics volgen dan, vanavond m'n plannetje even in elkaar photoshoppen
Dan pwnereer ik jequote:Op donderdag 4 december 2008 13:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja dat weten we nou allemaal wel. Lekker frisjes met je cabriodakje
*gaat voor 3 liter V6 met 194 pkquote:Op donderdag 4 december 2008 13:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan pwnereer ik je![]()
+15pk chippie volgend jaar, 110pk
i kben nog steeds niet weg.. t is te koudquote:Op donderdag 4 december 2008 13:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hier is het kurkdroog buiten![]()
Succes
Xantia 3.0i V6 24V Activaquote:Op donderdag 4 december 2008 13:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als het geen VAGer is word je als nog gepwnt
Blijft een citröenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Xantia 3.0i V6 24V ActivaDie trekt je golfje er wel uit hoor, onderschat die wagens niet
Immens sexy gewoonquote:Op donderdag 4 december 2008 14:01 schreef Lauriette91 het volgende:
http://www.lauriettederuiter.com/shizzle/foto.jpg
http://www.lauriettederuiter.com/shizzle/foto1.jpg
http://www.lauriettederuiter.com/shizzle/foto2.jpg
Alleen nog andere ketting, shirtje en schoenen.
wel hequote:
We should be togetherquote:Op donderdag 4 december 2008 14:16 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
en mn oog, check die kleur
zij roestquote:Op donderdag 4 december 2008 14:16 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
en mn oog, check die kleur
Ach sinds een jaar of 15 is er eigenlijk geen slechte autofabrikant meer binnen een straal van 1000 kilometer. De PSA-blokken gaan net zo lang mee als een Mercedes-blok, met een beetje fatsoen en onderhoud haal je er echt wel 5 ton uit.quote:
echt niet, Hoe meer geel, hoe leuker je bentquote:
Zolang mensen blijven rijden zoals ze nu doen is 5ton voor een benzine wel extreem optimistisch.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ach sinds een jaar of 15 is er eigenlijk geen slechte autofabrikant meer binnen een straal van 1000 kilometer. De PSA-blokken gaan net zo lang mee als een Mercedes-blok, met een beetje fatsoen en onderhoud haal je er echt wel 5 ton uit.
In dat gevalquote:Op donderdag 4 december 2008 15:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
echt niet, Hoe meer geel, hoe leuker je bent
dus als je geen geel hebt.. dįs vervelend dan.
jśist! zo moet hetquote:Op donderdag 4 december 2008 15:53 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
In dat geval
[ afbeelding ]
[Oude foto, heb nu geen uitgelopen oogpotloodshizzle meer]
Compenseert mooi op maandagquote:Op donderdag 4 december 2008 16:49 schreef Lauriette91 het volgende:
Beter te vroeg dan te laat toch Heimen?![]()
En roestige oogjes Setzen?
eerste indruk was 'roest' bij de ogen van lis. maar blijkbaar is het dus gewoon geelquote:Op donderdag 4 december 2008 16:49 schreef Lauriette91 het volgende:
Beter te vroeg dan te laat toch Heimen?![]()
En roestige oogjes Setzen?
euwquote:Op donderdag 4 december 2008 17:05 schreef Lauriette91 het volgende:
Ja, dat snap ik
Maar je ging kijken hoe roestig jou oogjes waren
klinkt niet geweldig?quote:
Kip pesto met tagliatellequote:Op donderdag 4 december 2008 18:18 schreef sezten het volgende:
wat heb je gekookt?
ps. foto's komen zo
Die uit die zak?quote:
neuhquote:
neequote:Op donderdag 4 december 2008 18:46 schreef Lauriette91 het volgende:
Klinkt lekker![]()
Niet wat voor me over gelaten Lis?
ohh hoe kwam dat?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:51 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb de nek gebroken van een klein muisje
wroomquote:Op donderdag 4 december 2008 18:51 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb de nek gebroken van een klein muisje
Nouuu! Ik zat hier onschuldig op mijn bed. En ik hoor opeens.quote:
ohh nou, zie het zo: anders had je kat em wel opgegetenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nouuu! Ik zat hier onschuldig op mijn bed. En ik hoor opeens.
"Irenka. Help, help!" (Serieus).
Dus ik hol naar beneden. "ER IS EEN MUIS, BOES HEEFT EEN MUIS"
Dus ik probeer dat beest bij zn staart te pakken, rent de kat met dat beest in zn bek naar boven en gaat onder mn bed zittenDus ik probeer de kat weg te jagen, maar ik kon ze beide niet zien. Uiteindelijk had de kat dat beest bij zn nek, en ik pakte zn staart, maar hij bewoog nog wel gezellig enzo. Dus ik loop naar de trap en dat beest stuitert van de trap
Dus hij helemaal spastisch bewegen. Daarna gooide ik hem maar naar buiten
En kippetjes, varkentjes, paardjes, haasjes, knijntjes, visjes, koetjes niet?quote:
Hahaha, zucht... xDquote:Op donderdag 4 december 2008 19:52 schreef Lauriette91 het volgende:
Kippetjes, Nee.
Varkentjes, alleen als ze klein zijn.
Paardjes, Lief.
Haasjes, Lief.
Knijntjes, Lief.
Visjes, Nee.
Koetjes, alleen als ze klein zijn.
Onze kat is ook zo'n muizenbeulquote:Op donderdag 4 december 2008 19:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nouuu! Ik zat hier onschuldig op mijn bed. En ik hoor opeens.
"Irenka. Help, help!" (Serieus).
Dus ik hol naar beneden. "ER IS EEN MUIS, BOES HEEFT EEN MUIS"
Dus ik probeer dat beest bij zn staart te pakken, rent de kat met dat beest in zn bek naar boven en gaat onder mn bed zittenDus ik probeer de kat weg te jagen, maar ik kon ze beide niet zien. Uiteindelijk had de kat dat beest bij zn nek, en ik pakte zn staart, maar hij bewoog nog wel gezellig enzo. Dus ik loop naar de trap en dat beest stuitert van de trap
Dus hij helemaal spastisch bewegen. Daarna gooide ik hem maar naar buiten
Gister had mn moeder een halve muis gevonden. Dus tsja. Hij gaat nu alleen pijnlijker dood.quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 19:10 schreef sezten het volgende:
[..]
ohh nou, zie het zo: anders had je kat em wel opgegeten
Bij ons in de winkel liepen er ook 2quote:Op donderdag 4 december 2008 21:43 schreef Noshiba het volgende:
Stond net in de mac-drive voor een sint en 3 pieten
Meisje denkt: Wat een schat van een jongen....quote:
Tijdens een shootquote:Op donderdag 4 december 2008 @ 22:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Meisje denkt: Wat een schat van een jongen....
Jongen denkt: NEUKUHHHH!! xD
Wat kut... xD
Hahaha, ah kom op zeg! xDquote:Op donderdag 4 december 2008 22:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tijdens een shootDan ben je wel heel zielig.
mijn klaagzangquote:
over ?quote:
quote:
zomaar opeens...quote:heb jij dat nooit zomaar dat je gewoon nergens zin in hebt, je nergens voor kan intresseren enzo?
wel wezen trommelen net (plaatselijke muziekvereniging hé ) mja.. zelfs dat was niet leuk, wat het normaal wel is (komt ook door mezelf natuurlijk mja)..
morgen weer lekker 25km fietsen in totaal, met de helft tegenwind/storm. jippie![]()
ACHHOOOOOOSSS!quote:
werkelijk pokkedagen zijn datquote:Op donderdag 4 december 2008 23:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
ACHHOOOOOOSSS!
die dagen heb ik ook wel eens. vanmiddag nog last van![]()
ik ging poolen mn mn pa net
slaap lekkerquote:
dat kloptquote:
Metallica en dan dat nieuwe album?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef sezten het volgende:
[..]
werkelijk pokkedagen zijn dat
maargoed, morgen keihard muziek aan onder de "les" en dan komt het weer helemaal goed
iemand nog tips voor goeie muziek?
leuk poolen, trouwens![]()
even downloaden dan, het enige nummer wat ik van metallica ken is een of andere soft rock en roll klassiekertje ofzo, ben de naam kwijtquote:Op donderdag 4 december 2008 23:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Metallica en dan dat nieuwe album?
Meen je nietquote:Op donderdag 4 december 2008 23:43 schreef sezten het volgende:
[..]
even downloaden dan, het enige nummer wat ik van metallica ken is een of andere soft rock en roll klassiekertje ofzo, ben de naam kwijtbedankt iig
trustes
Ga je eens even schamen in een hoekje ofzoquote:Op donderdag 4 december 2008 23:43 schreef sezten het volgende:
[..]
even downloaden dan, het enige nummer wat ik van metallica ken is een of andere soft rock en roll klassiekertje ofzo, ben de naam kwijtbedankt iig
trustes
Kussie.quote:
ik bedoelde 'nothings else matters', maar die ken ik ook alleen maar van de hardstyle versiequote:Op vrijdag 5 december 2008 08:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga je eens even schamen in een hoekje ofzo
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:52 schreef sezten het volgende:
[..]
ik bedoelde 'nothings else matters', maar die ken ik ook alleen maar van de hardstyle versie![]()
opzich wel leuke muziek hoor van metallica, gister wat geluisterd![]()
morgen
jaquote:
Hoe oud je bent?quote:
Kut Vladiquote:geboortedatum: 13-08-1991
Hoe heb je het 17 jaar volgehouden om Metallica te negeren?quote:
Nou joh, wees er trots opquote:
ik negeer het niet, ik heb het nooit ontmoetquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoe heb je het 17 jaar volgehouden om Metallica te negeren?
Want volgens mij heb je dan wel een gigantische plaat voor je kop![]()
Tevens ben je een bijdehand stuk vreten.
En daar moet je het maar mee doen
Wil je erover praten hoe je 17 jaar lang misbruikt bent in die kelder?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:17 schreef sezten het volgende:
[..]
ik negeer het niet, ik heb het nooit ontmoet
Ik de Qmusic top1000quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik luister nu trouwens master of puppets
neuhquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wil je erover praten hoe je 17 jaar lang misbruikt bent in die kelder?
Ik heb een paar nummers van hun op mn pc, eigenlijk is alleen ice queen leukquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik de Qmusic top1000![]()
Within Temptation nu
Hip zijn is geen keuzequote:Op vrijdag 5 december 2008 09:21 schreef sezten het volgende:
[..]
neuh![]()
ach, gewoon nooit in aanraking gekomen met metallica, kan toch? en zoiezo, als ik het luisterde was het niet hip geweest.
Mother Earth ofzo was er net op, opzich een leuk nummer hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb een paar nummers van hun op mn pc, eigenlijk is alleen ice queen leuk
als je hier metallica luisterde was die keuze al voor je gemaakt jaquote:
heeeé!quote:
ik maakte altijd frans omdat dat wijf altijd heul streng wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik heb, no shit. Nog nooit huiswerk gemaakt
luiaardquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:28 schreef Hyman het volgende:
LOL, 2e keer deze week een brandalarm
*WOOOOOOOOOOOEIIIIIIIIIIII WOOOOOOOOOOOOOOEIIIIIIII*
* ATTENTIE U DIENT HET GEBOUW TE VERLATEN VIA DE AANGEGEVEN NOODPADEN!*
Wij:
Euhh nee, wat dacht je van niet?
Blijf zitten dan...quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:28 schreef Hyman het volgende:
LOL, 2e keer deze week een brandalarm
*WOOOOOOOOOOOEIIIIIIIIIIII WOOOOOOOOOOOOOOEIIIIIIII*
* ATTENTIE U DIENT HET GEBOUW TE VERLATEN VIA DE AANGEGEVEN NOODPADEN!*
Wij:
Euhh nee, wat dacht je van niet?
Bitchquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Blijf zitten dan...
Ik hoop iig dat het echt is
Ik zit er nu op te fokkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Chauffeur is onderweg 05-12-2008 Goirle-Nieuwkerksedk, pakkettendistributie
Mijn iPhone komt eraan.
Hij is binnen <3. Even jailbreaken en zo.quote:
Neequote:Op vrijdag 5 december 2008 12:28 schreef liiszle het volgende:
Ik kom ook bitchen!
heb alleen niet zo veel![]()
HAY VLADIE EN DE REST!
Ohja, Chrissssstiaaan, waar ik vandaag aan het werk was, heeft een foto staan, en die persoon lijkt spreeeekend op jou.
heb je een verloren broertje?
Euy laiverdquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:28 schreef liiszle het volgende:
Ik kom ook bitchen!
heb alleen niet zo veel![]()
HAY VLADIE EN DE REST!
Ohja, Chrissssstiaaan, waar ik vandaag aan het werk was, heeft een foto staan, en die persoon lijkt spreeeekend op jou.
heb je een verloren broertje?
Ik had toen toch ook een keer een tweeling van je gevonden?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee. Heb je geen foto ervan gemaakt?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |