Maar iedereen altijd zo op het (bijna) laatste momentquote:Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het is maar 1 keer per jaar, dus je moet er wel wat voor over hebben vind ik.
Iedereen heeft er natuurlijk schijt aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar iedereen altijd zo op het (bijna) laatste moment
Niemand weet iets, maar moet op het laatste moment tóch iets makenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Iedereen heeft er natuurlijk schijt aan.
Ik moest bijna nooit suprises makenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Iedereen heeft er natuurlijk schijt aan.
6 jaar geleden kreeg ik een grote koker met daarin papiersnippers, een pen en een kladblokje.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moest bijna nooit suprises maken, en als ik het deed dan waren ze nooit zo mooi
Ja, of je maakt een surprise en je cadeautjes passen er achteraf niet meer in.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Niemand weet iets, maar moet op het laatste moment tóch iets maken
Dan voel je je volgens mij knap genaaid.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
6 jaar geleden kreeg ik een grote koker met daarin papiersnippers, een pen en een kladblokje.
Toen was de leraar dus boos, en zei dat degene nog iets moest afgeven bij mij thuis..nooit meer wat van gehoord.
Hahaquote:Op woensdag 3 december 2008 22:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, of je maakt een surprise en je cadeautjes passen er achteraf niet meer in.
Wij doen alleen kadootje + gedicht óf surprise.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij doen gelukkig alleen kadootje + gedicht
En wat voor een soort surprise ben jij aan 't maken?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wij doen alleen kadootje + gedicht óf surprise.
Nee, een doodnormale pen die hij had gehad van zijn bedrijf met een kladblokje.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef Hyman het volgende:
toe maar duur.
Maar was het niet toevallig zo'n dure pen?
[ afbeelding ]
die zijn wel duur
Téquote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, een doodnormale pen die hij had gehad van zijn bedrijf met een kladblokje.![]()
Hoe fucking lullig.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, een doodnormale pen die hij had gehad van zijn bedrijf met een kladblokje.![]()
Hoe fucking lullig.
Hehe, spel zelf is al ruim 13 gbquote:Op woensdag 3 december 2008 22:32 schreef Hyman het volgende:
GTA IV heeft gewoon 18 GB HDD ruimte nodig
Goed genoeg, denkt ze. En dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja, dat is cool, maar heeft ze heel Nederland en omstreken al gezien dan?
Raaaarquote:Op woensdag 3 december 2008 22:45 schreef mstr het volgende:
Wtf, op NET5, bij Hell's Kitchen.
Wordt gescholden met: Son of a bitch..
En ze vertalen het naar: Kanker.
Opmerkelijk
mie toewwquote:
Je moeder is een tijger.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:51 schreef Hyman het volgende:
1 van onze katten noem ik altijd dikke tijger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |