dat is zooo kut, als je een aansluiting moet halen en de trein gaat langzaam. meestal haal je het wel, maar dan voel ik de stress al aankomen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef Christiaan het volgende:
deze trein naar den bosch rijdt verdacht langzaaam. Dadelijk mis ik mijn aansluiting!
Als ik een tandje bijzet haal ik de 33333 op maandagquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
als het zo doorgaat breek ik vandaag of morgen door de 4000 posts
Maar dat ga ik niet doen want daar zit het weekend tussenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als ik een tandje bijzet haal ik de 33333 op maandag
Ja, nu staat hij stilquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat is zooo kut, als je een aansluiting moet halen en de trein gaat langzaam. meestal haal je het wel, maar dan voel ik de stress al aankomen.
ik ga altijd met de flow meequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:12 schreef VlaDje het volgende:
Ik kan me niet drukmaken.
Drukmaken is voor druktemakers
oei, dat klinkt al kut.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja, nu staat hij stil. Kan ik nu echt niet hebben.
Koud en kalm, creatieve kunstquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ga altijd met de flow meegewoon rustig.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:18 schreef VlaDje het volgende:
Btw, Kanovinnie móet wel de Lapo Weltmeister zijn
Tja, je zit daar op stage toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
kuuuut, ik hoor een collega zuchten die nu op een tekening die ik gemaakt heb kijk.
KUTTquote:
daaromquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tja, je zit daar op stage toch?
Kun je niet alles goed doen
quote:
Heb er ook niet meer aan gedachtquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
daarom![]()
over stage gesproken, ik heb nog niet gezocht naar die prog's, na 11 uur werken ben ik op de bank geeindigt waar ik boondock saint heb gekeken met een biertje en een pizza, en ben om half 12 lekker wezen tukken
ik ben elke dag de milfhunterquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
echt, gister was ik een milflapo hunter, vandaag niet
zorg zelf dan is voor dat je de lapo maakt zeikerdquote:
ik zou naar huis gaan, en niet meer terugkomen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef prodygee het volgende:
Zo. Lekker begin van 4 maartNaar school komen voor een les om 10.15. En nu heb ik opeens pas les om 15.15
zou niet eens meer heengaan, tis je B'day toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef prodygee het volgende:
Zo. Lekker begin van 4 maartNaar school komen voor een les om 10.15. En nu heb ik opeens pas les om 15.15
Boks ouwequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zou naar huis gaan, en niet meer terugkomen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zorg zelf dan is voor dat je de lapo maakt zeikerd
->KLB, niet hier.
het is dat ik er waarschijnlijk een ban om krijg, anders doe ik het.quote:
???quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:28 schreef VlaDje het volgende:
Maak je maar geen zorgen over sjakie, die zou wel met z'n eigen limo komen.
Verschil mot er wezen.
Vaok buj te bange.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is dat ik er waarschijnlijk een ban om krijg, anders doe ik het.
kut man, ben je er dan evengoed optijd?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:31 schreef Christiaan het volgende:
JEZUS, het schiet wel op. Deze had hier om 23 moeten wegrijden. Staat ie hier een beetje stil.
Ja eigenlijk heb je daar een goed puntquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zou naar huis gaan, en niet meer terugkomen.
Chill em uit man,quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:31 schreef Christiaan het volgende:
JEZUS, het schiet wel op. Deze had hier om 23 moeten wegrijden. Staat ie hier een beetje stil.
Do it! Bootsjongen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
gast, gewoon neerlands aub. Anders ga ik in het kanovinnie's praten.
ook gefeliciteerd van mij, ga nu even snel de zoenen collecteren van je knappe klasgenoten, en de milfs die je lesgevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je daar een goed punt
En Vlad, thanks gozert
no thanksquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je daar een goed punt
En Vlad, thanks gozert
lew tad ki eod tliw gaarg tad jij slaquote:
Lau zit nog thuis - nog even wachtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ook gefeliciteerd van mij, ga nu even snel de zoenen collecteren van je knappe klasgenoten, en de milfs die je lesgeven
wat een kutklas, op de middelbare school?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:35 schreef prodygee het volgende:
[..]
Lau zit nog thuis - nog even wachten. Heb nooit les van vrouwen
en heb voor de rest ook nog geen dames in m'n klas.
!eniFquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
lew tad ki eod tliw gaarg tad jij sla
Neee man. Hogeschool.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat een kutklas, op de middelbare school?
Nee, gewoon die wittequote:
raam teh si tein djitla teh edflezquote:
okquote:
fullez teew ejquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
raam teh si tein djitla teh edflez
* Hyman Jaloers is dat Heimen niet zulke leuke dingen mag doen, en zich hier dood verveelt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:56 schreef Christiaan het volgende:
Ik log uit, laptop anders leeg straks en dat moet ik niet hebben.
Heb je die man nog steeds niet gestompt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:55 schreef Hyman het volgende:
Maar nu alles nog opnieuw installeren
En die Han had net Jamai radio opgezet op mn last.fmKlotejong.
Neequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Heb je die man nog steeds niet gestompt?
ik heb er nu 3 liggen, omdat ik gisteren en eergisteren ben vergeten op te eten. en ik vandaag weer 1 meenamquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
godver! vergeten om een banaan of een koekje mee te nemen
RENNENquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef Lauriette91 het volgende:
En ik bedenk me opeens dat over een halfuur mn trein gaat.
stuur op aub? HONGERquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik heb er nu 3 liggen, omdat ik gisteren en eergisteren ben vergeten op te eten. en ik vandaag weer 1 meenam
naakte meisjes in de treinquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Eerst aankleden en haartjes doen.
da's baasss, waarheen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:00 schreef VlaDje het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag weer in de trein
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
stuur op aub? HONGER
en als ik een broodje pak krijg je van die afgezaagde reacties
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Eerst aankleden en haartjes doen.
IS HET NU AL PAUZE? WIJ ETEN PAS OVER EEN UURquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
"heeft je moeder je boterhammetjes weer gesmeerd?"
weet ikquote:
in mijn dromen wel ja, maar volgens mij was dat je moeder.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
IS HET NU AL PAUZE? WIJ ETEN PAS OVER EEN UUR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moeder grappenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
in mijn dromen wel ja, maar volgens mij was dat je moeder.
toch 1 gepakt. so far so goosquote:
hey man.quote:
zelfs als dat waar is ben je er na 8 jaar toch wel overheen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Beetje lame jaaangezien die al 8 jaar dood is.
prima, bakje thee 5 van vandaagquote:
Ja dat wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zelfs als dat waar is ben je er na 8 jaar toch wel overheen.
Waarom geen Palm Pre?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:09 schreef ImTheBase het volgende:
http://www.blackberry.com/blackberrystorm/
Net besteldDuur abonnementje, maar
Een van de afspraken verzettenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:13 schreef liiszle het volgende:
Dillema.
of niet naar de dokter vanmiddag of niet naar mn rijles
guess what, dat kan niet.quote:
wie is dennis?quote:
Al bijna een weekquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:21 schreef Blaxje het volgende:
is terug uit Schotland.
serieusquote:
ooohhhhh dieeee!quote:
Niet zo stom tegen Irenka!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
serieus![]()
jij denkt dat ik expres dubbele afspraken maak ?
Maar prison breakquote:
Sawp?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
Ren
Blax, leef jij ook nog?
Lis, mieten dus?
Tevens spelfoutquote:
Je weet het maar nooit en zeu.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
serieus![]()
jij denkt dat ik expres dubbele afspraken maak ?
Ben supermoe, vanmorgen AK en GS gehad, wat een butvakkenquote:
Dat dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:45 schreef Seam het volgende:
Prisonbreak is toch allang niet meer leuk
Nee?quote:
Ik heb zo modeltekenenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ben supermoe, vanmorgen AK en GS gehad, wat een butvakken
En dat isquote:
Kev. alsjeblieft zeg.quote:
wat waar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
Ren
Blax, leef jij ook nog?
Lis, mieten dus?
ja. beetje doelloos niet.quote:
Ik ben niet zo slim hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je hebt een model.
En die teken je.
Ik dacht dat die naam wel self-explaining was
quote:
13 mrtquote:
ja, dan wel.. misschienquote:
Alleen Amy Macdonalds is goed wat ik op het eerste ogenblik zagquote:
Misschienquote:
Dets Troequote:
verdedigen is nergens voor nodig lijkt mij.quote:
een wut?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:04 schreef prodygee het volgende:
Heb een Poken gekregen van iemandYEESSSS!
Hahahaha ik ga kapot hierquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
verdedigen is nergens voor nodig lijkt mij.
gezien jíj míj liep te bemoederen.
JIJ Vroeg om een oplossing, dus niet piepen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
verdedigen is nergens voor nodig lijkt mij.
gezien jíj míj liep te bemoederen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:04 schreef prodygee het volgende:
Heb een Poken gekregen van iemandYEESSSS!
Beide:quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:05 schreef ImTheBase het volgende:
Keane, Snow Patrol en Amy MacDonald zijn dit jaar te horen op Pinkpop.
KeaneSnow Patrol
![]()
Ik wil ook wel een stukje komen zingen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:05 schreef ImTheBase het volgende:
Keane, Snow Patrol en Amy MacDonald zijn dit jaar te horen op Pinkpop.
KeaneSnow Patrol
![]()
KANKER.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JIJ Vroeg om een oplossing, dus niet piepen.
Doe alsjeblieft! Jij bent beter dan al die crap!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een stukje komen zingen?
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
KANKER.
ik vroeg NIET om een oplossing., ik zei dat ik een dilemma had.
dat jij aan komt met ' Ja.. geen dubbele afspraken maken' getuigd alleen van jouw domheid.
want welke mongool kan dat nou niet verzinnen.
daarbij was ik niet degene die de huisarts afspraak gemaakt heeft, dus loop alsjeblieft niet zo wijs te doen zeg.
nou nou nouquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
KANKER.
dat jij aan komt met ' Ja.. geen dubbele afspraken maken' getuigd alleen van jouw domheid.
daarbij was ik niet degene die de huisarts afspraak gemaakt heeft, dus loop alsjeblieft niet zo wijs te doen zeg.
jij moet je essay makenquote:
Sterf met je kankerquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
KANKER.
dat jij aan komt met ' Ja.. geen dubbele afspraken maken' getuigt alleen van jouw domheid.
Wat is dan leuk?quote:
Jezus wat een overbodig heftige reactie zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
KANKER.
Hoi vladi!quote:
zou ik volgend jaar aan die talentenjacht mee doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft! Jij bent beter dan al die crap!
Zie je nou welquote:
nee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jezus wat een overbodig heftige reactie zeg.
werkt dat ook als ik zo'n torrent programma op een externe HD zet, en vanaf mijn stage ga downloaden?quote:
Ga jij eens helemaal optyfen ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jezus wat een overbodig heftige reactie zeg.
Waarom neit?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
werkt dat ook als ik zo'n torrent programma op een externe HD zet, en vanaf mijn stage ga downloaden?
tevens, NIJN IS TERUG! waar was je al die tjd?
blijkbaar wel, anders zou je wel gestopt zijn met reageren hier op.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sterf met je kanker
En jammer dat ik niet dom ben
Ik zeg: ja! Mag ik dan je manager zijn?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
zou ik volgend jaar aan die talentenjacht mee doen
Doe eens rustig en werk eens aan je taalgebruik jongedame.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
KANKER.
ja bemoei je er anders gewoon niet mee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ah gossie ik zeg iets over een reactie van liiszle.. nou het spijt me hoor
ja meneer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:11 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Doe eens rustig en werk eens aan je taalgebruik jongedame.
Hoiquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zeg: ja! Mag ik dan je manager zijn?
Ik vond je reactie tegen Ren heel onnodig en daar mag ik niets over zeggen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja bemoei je er anders gewoon niet mee.
Gewoon je smoeltje houden pik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ah gossie ik zeg iets over een reactie van liiszle.. nou het spijt me hoor
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:14 schreef RenRen- het volgende:
Ruzie maken op het internet en geen reacties van buiten verwachten
Ik denk dat ik hier in verstandiger ben dan jij.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
blijkbaar wel, anders zou je wel gestopt zijn met reageren hier op.
Is die line up al bekend dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:13 schreef Blaxje het volgende:
Niet ruzieën stelletje kinders!Vrijheid, blijheid! Volgende week lekker meeten en nu met z'n allen zeiken op de verschrikkelijke Pinkpop line-up!
Kusjes van Noortje.
VLADJE OP PINKPOP!!!!!11!!!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:13 schreef Blaxje het volgende:
Niet ruzieën stelletje kinders!Vrijheid, blijheid! Volgende week lekker meeten en nu met z'n allen zeiken op de verschrikkelijke Pinkpop line-up!
Kusjes van Noortje.
Ja, ik ga straks even naar m'n werk toe, om te kijken tot hoelaat ik moet werkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoi
Kom jij nou wel of niet naar de meet?
Anders kan je mee in de trein neem ik aan?
doe wat je niet laten kan joh, heeft alleen weinig toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond je reactie tegen Ren heel onnodig en daar mag ik niets over zeggen?
Alsof je dat niet in Utrêch kan kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik ga straks even naar m'n werk toe, om te kijken tot hoelaat ik moet werkenDus als ik tot niet zo laat hoef te werken ga ik gewoon mee in de trein
.
Ligt er trouwens ook aan of MarkM naar de meet komt met HJ
gezien je nog steeds blijft reageren, denk ik dat niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier in verstandiger ben dan jij.
Nou kijk:quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
werkt dat ook als ik zo'n torrent programma op een externe HD zet, en vanaf mijn stage ga downloaden?
tevens, NIJN IS TERUG! waar was je al die tjd?
Ik ga eens even kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hmhm! Zojuist bekend gemaakt in een persconferentie. Check de frontpage van fok!
Wat kan kopen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alsof je dat niet in Utrêch kan kopen.
komen niet geloof ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik ga straks even naar m'n werk toe, om te kijken tot hoelaat ik moet werkenDus als ik tot niet zo laat hoef te werken ga ik gewoon mee in de trein
.
Ligt er trouwens ook aan of MarkM naar de meet komt met HJ
Jij reageert namelijk nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
gezien je nog steeds blijft reageren, denk ik dat niet.
Wat denk jij dat HJ is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
HJ = Heroinjunkquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
HeroinJunk kun je daar niet kopen nee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dan gaat het niet eens over mijquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:15 schreef ImTheBase het volgende:
Dit topic blijft ook echt iedere dag lachwekkend. So sad..
Je doet 't zelf ook, alleen jij hebt het juist niet door.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
gezien je nog steeds blijft reageren, denk ik dat niet.
HAHAquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je Hertog Jan bedoelde?
Boeiend, ik ben degene die boos was, ik blijf reageren tot ik van mn frustraties af ben.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij reageert namelijk niet![]()
![]()
Maar laat maar.
Ik lust geen bierquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij zou een goeie mod zijn!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:18 schreef liiszle het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben degene die boos was, ik blijf reageren tot ik van mn frustraties af ben.
zolang jij blijft reageren, ga ik door.
ja... your point is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:18 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je doet 't zelf ook, alleen jij hebt het juist niet door.
Katy Perryquote:Verder is op zaterdag 30 mei te zien: Kings of the day, Just Jack, Chris Cornell, The Killers, Bruce Springsteen
Me First and the Gimme Gimmes, Elbow.
Op zondag 31 mei kun je zien: Kyteman, White LIes, De Staat, Maria Mena, James Morrison, Keane, Milow, Volbeat, Madness, Placebo, Depeche Mode, Pendulum.
Maandag 1 juni staan Snow Patrol, Anouk, Franz Ferdinand, Amy MacDonald, Novastar, The Kooks, De Jeugd van Tegenwoordig, Shinedown, The Ting Tings, Katy Perry, Billy Talent, The Script en The All-American Rejects. op het podium.
Dankuquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:18 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je doet 't zelf ook, alleen jij hebt het juist niet door.
Ik drink geen bier.quote:
want?quote:
De Jeugd is de enige toffe in je hele line-up gek!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Katy Perry
DJVT
Heel erg matig. Alleen Depeche Mode en The Ting Tings zou ik misschien wel eens live willen zien.
De rest niet.
Nee. want sjaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De Jeugd is de enige toffe in je hele line-up gek!
Sommige zijn anders best wel leuk en lief hoorquote:
haha, dat maakt geen fuck uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dacht dat ik alAlleen ik post niet zo veel in pub
Boeieuhhh. Als je alchohol nuttigt, meeblehrt op muziek en blinde vrouwen durft te schoppen, kun je gerust mee!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dacht dat ik alAlleen ik post niet zo veel in pub
Nah ik vind dat juist de slechtste daar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ooohhh, is t weer zo verquote:
En ik wil wel een onderonsje met katy perryquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
loop hier dan ook niet te verkondigen dat je een oplossing wil als die er niet is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
KANKER.
Mensen gewoonquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sommige zijn anders best wel leuk en lief hoor
Maar ja er kunnen ook vreselijke tussen zitten.
Kanoman, ik een heel verhaal typen, doe je niets meequote:Op woensdag 4 maart 2009 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
loop hier dan ook niet te verkondigen dat je een oplossing wil als die er niet is.
waar haal je vandaan dat ik een oplossing wilde?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
loop hier dan ook niet te verkondigen dat je een oplossing wil als die er niet is.
KANKER.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben ook boos, ik wil ook op pinkpop zingen
Kloptquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mensen gewoonJe hebt altijd rotte appels. Overal. Mensen die je niet mag, jij heel toevallig een jongetje hier zo
Dat is alleen om dat willy wartaal zwart isquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nah ik vind dat juist de slechtste daar.
Arme Nijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kanoman, ik een heel verhaal typen, doe je niets mee![]()
Nee, omdat ze een bij elkaar geraapt zooitje mislukte artiesten zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is alleen om dat willy wartaal zwart isracist
Puike imitatiequote:Op woensdag 4 maart 2009 13:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
KANKER.
Dat vroeg ik toch NIET. Gast, je wil zelf zingen en dan geef je je niet eens op als artiest. JIJ bent degene die dat moet doen. Fuck zeg!
LEMMING-IN-POSTVORM HOMGquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
KANKER.
Dat vroeg ik toch NIET. Gast, je wil zelf zingen en dan geef je je niet eens op als artiest. JIJ bent degene die dat moet doen. Fuck zeg!
ja en jij zeker met 't geld en de bitches op de loopquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
KANKER.
terleurstellende poging kev.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
KANKER.
Maa rik leef nogquote:
Duh.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is alleen om dat willy wartaal zwart isracist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |