dat is zooo kut, als je een aansluiting moet halen en de trein gaat langzaam. meestal haal je het wel, maar dan voel ik de stress al aankomen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef Christiaan het volgende:
deze trein naar den bosch rijdt verdacht langzaaam. Dadelijk mis ik mijn aansluiting!
Als ik een tandje bijzet haal ik de 33333 op maandagquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
als het zo doorgaat breek ik vandaag of morgen door de 4000 posts
Maar dat ga ik niet doen want daar zit het weekend tussenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als ik een tandje bijzet haal ik de 33333 op maandag
Ja, nu staat hij stilquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat is zooo kut, als je een aansluiting moet halen en de trein gaat langzaam. meestal haal je het wel, maar dan voel ik de stress al aankomen.
ik ga altijd met de flow meequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:12 schreef VlaDje het volgende:
Ik kan me niet drukmaken.
Drukmaken is voor druktemakers
oei, dat klinkt al kut.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja, nu staat hij stil. Kan ik nu echt niet hebben.
Koud en kalm, creatieve kunstquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ga altijd met de flow meegewoon rustig.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:18 schreef VlaDje het volgende:
Btw, Kanovinnie móet wel de Lapo Weltmeister zijn
Tja, je zit daar op stage toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
kuuuut, ik hoor een collega zuchten die nu op een tekening die ik gemaakt heb kijk.
KUTTquote:
daaromquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tja, je zit daar op stage toch?
Kun je niet alles goed doen
quote:
Heb er ook niet meer aan gedachtquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
daarom![]()
over stage gesproken, ik heb nog niet gezocht naar die prog's, na 11 uur werken ben ik op de bank geeindigt waar ik boondock saint heb gekeken met een biertje en een pizza, en ben om half 12 lekker wezen tukken
ik ben elke dag de milfhunterquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
echt, gister was ik een milflapo hunter, vandaag niet
zorg zelf dan is voor dat je de lapo maakt zeikerdquote:
ik zou naar huis gaan, en niet meer terugkomen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef prodygee het volgende:
Zo. Lekker begin van 4 maartNaar school komen voor een les om 10.15. En nu heb ik opeens pas les om 15.15
zou niet eens meer heengaan, tis je B'day toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef prodygee het volgende:
Zo. Lekker begin van 4 maartNaar school komen voor een les om 10.15. En nu heb ik opeens pas les om 15.15
Boks ouwequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zou naar huis gaan, en niet meer terugkomen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zorg zelf dan is voor dat je de lapo maakt zeikerd
->KLB, niet hier.
het is dat ik er waarschijnlijk een ban om krijg, anders doe ik het.quote:
???quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:28 schreef VlaDje het volgende:
Maak je maar geen zorgen over sjakie, die zou wel met z'n eigen limo komen.
Verschil mot er wezen.
Vaok buj te bange.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is dat ik er waarschijnlijk een ban om krijg, anders doe ik het.
kut man, ben je er dan evengoed optijd?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:31 schreef Christiaan het volgende:
JEZUS, het schiet wel op. Deze had hier om 23 moeten wegrijden. Staat ie hier een beetje stil.
Ja eigenlijk heb je daar een goed puntquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zou naar huis gaan, en niet meer terugkomen.
Chill em uit man,quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:31 schreef Christiaan het volgende:
JEZUS, het schiet wel op. Deze had hier om 23 moeten wegrijden. Staat ie hier een beetje stil.
Do it! Bootsjongen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
gast, gewoon neerlands aub. Anders ga ik in het kanovinnie's praten.
ook gefeliciteerd van mij, ga nu even snel de zoenen collecteren van je knappe klasgenoten, en de milfs die je lesgevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je daar een goed punt
En Vlad, thanks gozert
no thanksquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je daar een goed punt
En Vlad, thanks gozert
lew tad ki eod tliw gaarg tad jij slaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |