Wat mij betreft mogen wel wat meer appels op z'n hoofd vallen, wat een zeiknummerquote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
John heeft zwaartekracht ook ontdekt.
Klopt...quote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ken dit nummer nietmaar gezien de reacties hier mis ik ook niets
Alle nummers van Johnnie zijn zo.quote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen wel wat meer appels op z'n hoofd vallen, wat een zeiknummer
Klopt, maar ik vergeet ze altijd. Nu weet ik weer waaromquote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle nummers van Johnnie zijn zo.
Slapend de vangrail inquote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ken dit nummer nietmaar gezien de reacties hier mis ik ook niets
Nee, ik heb er helemaal niets mee. :quote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan veel hem prima hebben, oud werk en ook dat country-achtige
Scheelt niet veel, pak toch maar even de benenwagenquote:
Veel vrouwen van 15 tot 25 die er op stemmenquote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Ken het ook niet, vind het wel erg saaaai. Ook zo een nummer waarvan je denkt, waarom staat dat zo hoog?
Niet iets voor iemands Top 15 allertijden iddquote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Ken het ook niet, vind het wel erg saaaai. Ook zo een nummer waarvan je denkt, waarom staat dat zo hoog?
Huh toen ik 15 was vond ik zoiets ECHT niet leuk.quote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Veel vrouwen van 15 tot 25 die er op stemmen
Ja, maar toen was er nog geen opnameapparatuurquote:Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh toen ik 15 was vond ik zoiets ECHT niet leuk.
Club.quote:
Alles acoustisch hequote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar toen was er nog geen opnameapparatuur
grapje
Niet meerquote:
Ja, behoorlijk, lekker glijdenquote:
Noemen ze schuifelen zo tegenwoordig?quote:Op maandag 30 december 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk, lekker glijden
Dat heb ik met In the Ghettoquote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Orgineel van Cartman is beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Mooiquote:Op maandag 30 december 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja Cnor, ik kan hier echt van genieten
Net was de Vos goed bezig op de schaats.quote:Op maandag 30 december 2013 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer goed, leuk nummer.
Zo even kijken naar Sven de schaatser en Michael de darter.
Seal?quote:
Dartsen is om 8 uur toch? Ga ik ook even kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer goed, leuk nummer.
Zo even kijken naar Sven de schaatser en Michael de darter.
Dat ging dus wel koekoek.quote:Op maandag 30 december 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net was de Vos goed bezig op de schaats.
quote:Op maandag 30 december 2013 19:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uit de tijd dat Seal nog bovenop Heidi Klom
Ik geloof dat die partij van Michael als tweede komt dus die zal niet voor 9 uur beginnen. Maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 30 december 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dartsen is om 8 uur toch? Ga ik ook even kijken.
geen pics van Humberto?quote:
Ik snap niet wat ze in die Flavio vetklep zagquote:Op maandag 30 december 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap wel wat Heidi in hem zag
Mmm ik zap om 8 uur wel eventjes. Al denk ik dat ik eerst a gogo afkijk.quote:Op maandag 30 december 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat die partij van Michael als tweede komt dus die zal niet voor 9 uur beginnen. Maar weet het niet zeker.
Komt door Lupus erythematodes.quote:Op maandag 30 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer van de littekens anders was het best een knappe man denk ik.
Heidi is volgens mij echt een heeeeel raar mensquote:Op maandag 30 december 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ze in die Flavio vetklep zag
Boeie als je zulke tieten hebtquote:Op maandag 30 december 2013 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heidi is volgens mij echt een heeeeel raar mens
Ze heeft volgens mij één kind met Flavio, een stuk of 2 - 3 met Seal en nu is ze weer zwanger (of alweer bevallen) van een kind met haar huidige vriend.quote:Op maandag 30 december 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ze in die Flavio vetklep zag
quote:
Ik weet niet hoe deze vriend eruit ziet....maar Flavio, daar zou ik mijn hond nog vanaf trappenquote:Op maandag 30 december 2013 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij één kind met Flavio, een stuk of 2 - 3 met Seal en nu is ze weer zwanger (of alweer bevallen) van een kind met haar huidige vriend.
Humberto is net een knuffelbeertje waarbij je alles kan makenquote:
nee hoor, hij gaat gewoon verderquote:Op maandag 30 december 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Er staat daar een gozer echt ontzettend gay te dansenOh hij stopt al, zag zeker dat hij in beeld was.
Ik zie hemquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Humberto is net een knuffelbeertje waarbij je alles kan maken
Hij werd eventjes verlegen maar ging idd weer door.quote:Op maandag 30 december 2013 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, hij gaat gewoon verder
Gespotquote:Op maandag 30 december 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Er staat daar een gozer echt ontzettend gay te dansenOh hij stopt al, zag zeker dat hij in beeld was.
Vogelkooi meequote:Op maandag 30 december 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
Nu durf ik nooit meer naar het Top2000 café, ik sta daar natuurlijk ook veel te debiel te doen.
hij wil eigenlijk een meisje zijnquote:Op maandag 30 december 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij werd eventjes verlegen maar ging idd weer door.
Nee, dat helptquote:
Niemand herkent je, tenzij je je vogels meeneemt.quote:Op maandag 30 december 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
Nu durf ik nooit meer naar het Top2000 café, ik sta daar natuurlijk ook veel te debiel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |